
Партія «Рідне місто» (Зіньків) потрапила до десятки політичних сил, які витратили найбільше грошей в Україні на рекламу у Facebook за три квартали 2025 року. Про це повідомив рух ЧЕСНО, який проаналізував Facebook-рекламу, запущену з особистих сторінок політиків та партій.
За підрахунками аналітиків, «Рідне місто» витратило майже 3,5 тисячі доларів на просування своїх дописів. У них партія критикує роботу Зіньківської міської ради, публікує зарплати посадовців і розповідає про випадки так званого «гречкосійства» представників інших політичних сил, зокрема партії «Довіра».
За фінансовими звітами партії, оплата реклами у Facebook є спонсорським внеском від Андрія Удовиченка, депутата Зіньківської міської ради та члена партії «Рідне місто».
Загалом українські політики та партії витратили на рекламу у Facebook понад 75 тисяч доларів за три квартали у 2025 році.
Нагадаємо, раніше ми писали про те, хто з кременчуцьких можновладців витрачає тисячі доларів на просування себе у Facebook. Станом на серпень 2025 року рейтинг очолила заступниця міського голови Кременчука, депутатка Полтавської обласної ради (фракція «За майбутнє») Ольга Усанова.
Інформація
Користувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.