У Міністерстві цифрової трансформації пояснили, як заблокувати номери телефонних спамерів

14.10.2025, 12:31 Переглядів: 747 Коментарів: 1

 

Для цього можна повідомити про спам-номер своєму оператору, надіслати скаргу на урядову гарячу лінію, або через сайт звернутися до Національної комісії з регулювання електронних комунікацій

З 2-го жовтня в Україні набули чинності нові правила, які дозволяють оператором блокувати спам-номери. Є кілька варіантів, щоб позбутися рекламних дзвінків, на які ви не давали згоди. Про це роз’яснили у Міністерстві цифрової трансформації України.

Варіант № 1. Повідомте про спам-номер своєму оператору:

  • Vodafone — у застосунку чи за номером 111, або 0 800 400 111 в Україні та +38 050 400 111 у роумінгу;
  • Kyivstar — у застосунку чи за номером 466, або 0 800 300 466 в Україні та 105466# у роумінгу;
  • Lifecell — у застосунку чи за номером 5433, або 0 800 25433 в Україні та +38 063 5433 111 у роумінгу.

Варіант №2. Надсилайте скарги на спам-дзвінки на гарячу лінію Уряду — 1545.

Варіант № 3. Зверніться до Національної комісії з регулювання електронних комунікацій через форму на сайті.

Як оператори перевірятимуть спам-номери?

У міністерстві пояснили, як оператор перевірить номер, на який надійшла скарга, і заблокує, якщо він відповідає щонайменше двом критеріям:

  • виклики здійснюють без комунікації;
  • середня тривалість дзвінків за 7 днів — менш ніж 60 секунд;
  • понад 50% дзвінків — на різні номери;
  • на номер неможливо передзвонити;
  • під час виклику відтворюється записане повідомлення;
  • скарги від абонентів;
  • кількість вхідних дзвінків, які не завершуються розмовою, на номер — менш як 5% від вхідних та вихідних викликів цього номера
  • номер лише для дзвінків, а не для SMS чи інтернету.

Детальніше про нові Правила можна прочитати за посиланням.

— Набридло скидати дзвінки від школи англійської та слухати про швидкі гроші… Захищаємо українців від спаму, - закликають у Мінцифра.

Нагадаємо, 2-го жовтня ми писали, що в Україні набирають чинності зміни до Правил надання та отримання електронних комунікаційних послуг. Одне з важливих нововведень — телеком-оператори отримали можливість блокувати непродуктивні виклики та номери абонентів, з яких їх роблять. Насамперед це дзвінки, які можна віднести до спаму. Але зникнуть не всі рекламні виклики — частина з них перейде в групу законних комерційних викликів. 

Автор: Віктор Крук
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це редакцію.

Коментарі: 1

1 536
14 жовтня 2025 12:38

Нарешті. Вже тошно від настирливих шкіл іноземних мов, юоидичних підтримок та вийграшів у 400 тисяч гривень 


8 1

Інформація

Користувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.
Будь-ласка, ЗАРЕЄСТРУЙТЕСЬ.
Ознайомтесь із правилами коментування.
Читайте також:
  • Kiaparts
  • НОВИНИ ПАРТНЕРІВ:


Свіжий випуск (№ 6 від 6 лютого 2025)

Для дому і сім'ї

Читати номер

Для дому і сім'ї - програма телепередач

Читати номер

Приватна газета

Читати номер
Попередні випуски
Вверх