У чому брешуть кременчуцькі перевізники: про тариф у маршрутках

20.02.2017, 12:34 Просмотров: 7 319 Комментариев: 12

У чому брешуть кременчуцькі перевізники: про тариф у маршрутках

Розрахунки тарифів на проїзд у маршрутках не базуються на даних дослідження пасажиропотоків, яке робили науковці. Крім того, є ще одна задачка для мера: а скільки ж авто насправді працює на маршрутах?

На чому базуються розрахунки тарифу перевізників у 5 гривень? «ТелеграфЪ» вирішив це дослідити – за інформаційним запитом ми отримали з мерії документи. Потім порівняли дані кількості перевезених пасажирів з дослідженням пасажиропотоків, яке проводив Кременчуцький національний університет імені Остроградського.


Спочатку про те, як ми рахували. Науковці не вказують кількість пасажирів, яку перевозить в середньому одна маршрутка за рейс, і ми вираховували ці цифри, маючи дані про кількість авто на маршрутах, відповідно до умов конкурсу з виконкомом (зокрема в звичайному режимі). І ось наші висновки:
У розрахунках перевізників взагалі немає посилання на дослідження науковців – тож ми взагалі не можемо стверджувати, що вони базуються на цих даних.
Вказані дані не співпадають із науковим дослідженням (див. порівняння у таблиці).

 

 

Маршрута

К-ть

авто

К-ть пасажирів К-ть пасажирів, дослідження К-ть рейсів Тариф, грн Плановй прибуток, грн
АТП-15307
№28 (Рута) 15 36 32 8 9,06 1 299 024
№28 (БАЗ, Дельфін) 28 32 8 10,74 1 197 819
№28 (Мерседес) 36 32 8 8,87 1 271 048
№13 (Рута) 3 36   13 5,26 245 050
№13 (Мерседес) 36 31 13 5,16 240 472
№4 (Мерседес) 2 36   13 5,1 158 347
№4 (Рута) 36   13 5,19 161 143
№9 (Рута) 12 36   12 5,54 953 306
№9 (БАЗ, Дельфін) 28   12 6,65 890
№9 (Богдан) 48   12 5,2 1 192 961
№12 (Мерседес) 1 36   12 4,96 71 034
№2-В (Богдан) 10 48 36 10 5,27 839 796
№2-В (ГалАЗ) 46 36 10 5,04 769380
ЯМЩИК
№15-Б (БАЗ, Дельфін) 16 34 34 8 8,46 1 728 706
№18 16 52 32 7 5,16 1 410 201
№30 14 34 40 9 6,75 1 357 628
КРЕМІНЬЗОВНІШТРАНССЕРВІС
№16, 16-А 20 20   6 6,24 1 359 118
ТОВ АВТОКОМПЛЕКТ
№11 20 36   8 6,06 1 582 720
ЄВРОТРАНС-СЕРВІС
№17 20 36   7 6,18 983 798
№10 2 38   9 5,23 113 255
КРЕМІНЬАВТО
№15 17 34   11 4,89 972 600
АДЕЛЛА
№2 9 40   12 5,4 1 259 908
СОЮЗ-АВТО-ЕКСПРЕС
№3-Б (Мерседес) 21 28   11 6,26 2 056 083
№3-А (Мерседес) 12 26   11 6,26
№25 (Богдан) 7 46   9 8,37 1 154 354

 

 

 

АТП-15307 зробило розрахунки тарифу на різні типи авто. Кількість пасажирів, за даними дослідження. враховує й авто в звичайному режимі (це ще плюс 1-2 на маршруті)


У більшості випадків, щоб визначити пасажиропотік, перевізники зазначають кількість місць у маршрутці і множать дані на 2 (рейс у два кінці). Щоправда, вже не вказують, як раніше, що возять напівпорожній салон. Але все одно дуже схоже, що розрахунки, як і в минулі рази, робляться методом підстановки.
Може скластися враження, що перевізники навіть завищують кількість пасажирів. Але подивіться уважно на табличку, де вказана кількість авто і кількість рейсів на одне авто. Та чи всі авто справно виходять у рейси та дотримуються інтервалів руху 3–5 хвилин? Можливо, лише тоді, коли їх перевіряють. Ось свіжий приклад.

 

Автор цих рядків 14 лютого, о з 19.55, чекала 25 хвилин маршрутку 15-Б на зупинці «Ринок». Хоча, за умовами конкурсу, їх має бути 16 лише в  режимі маршрутного таксі (по 4 грн). Задачка для мера, який погоджуватиме тариф: то скільки ж авто насправді працює на маршруті? При цьому, відповідно до наданих розрахунків, ПП «Ямщик» оцінює свій «сервіс» аж у 8,46 грн.


Судячи з дослідження, науковці (як і наша влада з року в рік, вкупі з Антимонопольним комітетом) не побачили стоячих пасажирів. На найбільш завантажених перегонах, за даними науковців, їде 17–18 пасажирів.


І нарешті, звертаємо увагу на те, що дослідження пасажиропотоку проводилося не на всіх маршрутах. А відповідно, розрахунки частини перевізників жодним чином не відповідають методиці, затвердженій наказом Мінтрансу № 1175 від 17.11.09, згідно з якою перевізники мусять враховувати дані досліджень пасажиропотоку.


У попередні роки, підвищуючи тарифи, влада лояльно ставилася до брехні перевізників та розрахунків, які «кульгають» – тобто дозволяла дурити споживачів. Що ж, подивимося, як буде цього разу.


Теги:

Комментарии: 12

1 240
20 февраля 2017 13:00

"Многоуважаемые" альтруисты, а по совместительству владельцы фирм-перевозчиков!
Не устраивает тариф 4грн - УХОДИТЕ С РЫНКА ПЕРЕВОЗОК!!!
Вместо вам придут те кто согласен по 4грн возить на наших КОРОТКИХ маршрутах!!!

Снова рассчеты поданы при помощи системы подстановок нужных цифр... Уже конечно не 15-20 человек за кругорейс, но всё же процент "вранья" всё так же очень высок!!! В часы пик и после 22:00 маршрутки ездят ЗАБИТЫЕ по самые дальше некуда!!! Кто там говорил "если толпятся по 4грн то будут толпиться и по 5"? Так определитесь, "уважаемые", у вас машины ездят полупустые или с толпой народа? Если вам водители не показывают (не отдают) всю выручку за смену, а говорят заниженные цифры - ЭТО ВАША ПРОБЛЕМА!!!
Доллар уже давно плюс-минус на месте, топливо так же примерно на том же уровне! Минималка выросла? А что у вас кто-то получал меньше чем 3 тыс.грн? Коммуналка выросла? Да ладно, только у вас? Кушать хочется икорку? Да ладно, только вам? Имейте совесть! 

Повысите тариф - потеряете вообще прибыль! Лучше меньше но чаще чем больше но реже!


+77
1 490
20 февраля 2017 13:11

Наша власть никогда не будет отстаивать интересы горожан. 

К власти они пришли на деньги тех, кто заказывает музыку. 

Их задача - выполнять команды своих хозяев, взамен получать материальные блага.

Пока такие упыри там будут сидеть - будем спонсировать хозяев маршрутов, дышать грязным воздухом, ездить по дорогам без асфальта, платить втридорога за коммуналку и увеличивать в площади Свиштовское.

Но мы же терпеливые жители, правда? Мы потерпим. Как и раньше терпели.

И помолчим.


+43
2 721
20 февраля 2017 13:14

blush кассир з\п- 6400, водитель автобуса з\п -3200.

Директор - 6400 smileysmileysmiley


+20
20
20 февраля 2017 13:21

28 ходит с интервалом 10-15 мин в лучшем случае. На конечной уже "забит" так, что негде и мухе пролететь, домой вечером тоже нереально уехать. Кроме ругани и давки в автобусе ничего не слышно. И вот слова одного из водителей:"был бы нормальный хозяин на маршруте-все было бы отлично". 10грн за проезд на 28-а харя не треснет? Не выгодно-вали с маршруте-все желающих больше чем надо!!!!!


+24
692
20 февраля 2017 13:27

У чому брешуть... у всьому брешуть )))


+9
577
20 февраля 2017 13:28

перевзчики тоже хотят работать по Ротердам +.


+14
538
20 февраля 2017 13:40

 В нашому місті власники маршрутів - ще одні "страдальці", які працюють виключно через любов до ближнього, як і керуючі компанії в ЖКХ. Це я про статтю,опубліковану вчора, про те, як "Місту для людей" (колишньому "Добробиту") не вистачає коштів, в борг працюють.... Так може хай вони всі заснують фонд допомоги нужденним, та зі скриньками стануть в людних місцях, то добрі люди зглянуться та пожертвують їм на краще життя?


+25
1 184
20 февраля 2017 18:11

3 б .Количество 21 автобус, жулье,к вам втиснуться так говорите что вас там 200 машин! И места нет!

Ну а проезд будет по 5, они в Киев занесут,и будет нам счастье!


+3
67
20 февраля 2017 19:44

В стране куча банков обанкротились, прошли сокращения на предприятиях, а они и при 4 гривнах чувствуют себя неплохо... где хоть один перевозчик-банкрот в нашем городе?


+9
624
21 февраля 2017 01:05

тут же сайт выкладывали на котором можно отслеживать маршрутки по городу где находятся Посмотрите и посчитайте сколько их выходит на маршрут.


0
90
21 февраля 2017 13:12

Вечер, примерно 20:15 остановка ГДК. Дело было вечером, делать было нечего. Думаю подсчитаю поток людей в маршрутке. Простоял 15мин, ждал 15 маршрут(ибо 17 едет битком), в это время 17х 3шт проехало, у всех стоячие пасажиры человек по 4-6. Подехала 15 маршрутка, половина мест занято. Возле остановки Сударя стоял 10мин, люди уже возвущались. Заняли все сидячие + 11 человек стояло. На ж/д влезло еще 5 человек. Дальше нигде не останавливался, мчал до Водоканала. Люди уже просто не влазили. На водоканале вышли 2, зашли 3. Я ехал до Г.Сталинграда в основном все выходили. 5 человек только зашло на Дворце, Московской,  и Пивзаводе. Может на 3х остановках после Г.Сталинграда еще кто-то зашел. Итого 18+11+5+3+5=42 и это только в одну сторону не в час пик! 



Итого 15 маршрут плановая себестоимость 11233530грн
к-во рейсов 11шт
примерно 40 человек на направление(На реч.порт или НПЗ)
17 автобусов

11 х 40 х 2(за каждое направление) х 17 х 361 = 5400560грн

Т = 11233530 / 5400560 = 2.08грн??? Переплата почти в 2раза!

И это не считая что после 23:00 тариф свободный!


+5
19
21 февраля 2017 22:32

Цитата: Daniel Mroz
blush кассир з\п- 6400, водитель автобуса з\п -3200.
Директор - 6400 smileysmileysmiley
Это где так? :)


0
Комментировать статью могут только зарегистрированные пользователи.
Пожалуйста, ВОЙДИТЕ или ЗАРЕГИСТРИРУЙТЕСЬ.
Ознакомьтесь с правилами комментирования.


Вверх