
А Ви би хотіли доньку-повію? Дружину - не молоду акторку, а друга - бідного художника? А чоловік, «який платить», обрав собі саме таку сім'ю. Дивний вибір, чи не так? 28 березня мала сцена МПК перетворилась на заможну французьку квартиру - «Троїцький театр» ставив свою «Людину, яка платить».
Вистава почалася з імпровізованого кастингу, який самотній літній буржуа мсьє Амількар влаштував прямо на паризьких вулицях. Його особисте життя не склалася. Він розчарований і самотній. Називає себе не інакше як: «Рогоносець». Одного разу він приймає кардинальне рішення: якщо люди відмовляють йому у щирій прихильності, сімейне щастя він собі купить. Амількар, ніби жартома, влаштував собі невеликий театр – гру в сім'ю для одного.
![]()
Найняв на роль коханої дружини відому актрису Елеонору, поруч із якою нібито щасливо прожив довгі роки, на роль навіженої дочки Вірджинії - молоденьку повію Клео, а веселого друга Лео попросив зобразити бідного художника Машу. Кожному запропонував величезну суму. За досить пристойну плату вони повинні розігрувати почуття любові до патрона, причому так, щоб сам наймач повірив у їхню щирість. Сім днів в тиждень. Адже за все сплачено.
Вистава, за задумом доморощеного режисера, розігрується прямо в його ж квартирі. Сам Амількар за свої гроші вимагає правдоподібного виконання, але як вогню боїться справжніх почуттів.
![]()
Проте, жорстко спланувати подальший хід подій виявилося неможливим... По ходу цієї гри характери брехунів змінюються. Сам головний герой спочатку радикально сухий, холодний, пихатий і жовчний, але впродовж власної авантюри потроху стає розкутішим і навіть, часом, теплі нотки чуються в його спілкуванні з «працівниками».
![]()
Вірджинія перестає розуміти до кінця ким є, повією або ж студенткою-журналістом. І її друг Поло, який спочатку постає просто байкером, а потім сам входить в роль і по-справжньому починає мислити як залицяльник дочки поважної людини.
![]()
Художник, при зустрічі з роботодавцем, готовий плазувати заради запропонованої суми, а згодом сповнюється гідністю і дарує Амилькару картину.
![]()
«Дружина» Елеонора, яка спочатку презирливо ставиться до кожного з нової компанії - закохується у свого «чоловіка» та піклується про «доньку».
До кінця вистави межа між грою і реальністю стирається, а сім'я Амількара починає здаватися справжньою. Але Амількар – людина у футлярі. Холодність і гордовитість – його захист. Він егоїстичний і примхливий тиран, водночас неймовірно ранимий. Він перейнявся долею художника, та дізнавшись, що його новий друг може віддати перевагу іншій компанії – обурився. Так само, як і коли дізнався про коханця Елеонори. Для нього виявилась нестерпною думка, що іграшку доводиться з кимось ділити.
![]()
Все ж він полюбив їх всіх, та не зміг собі у цьому зізнатися. Як виявилось, Амількар пішов на злочин, аби платити своїй «сім'ї» - він витрачав на них гроші чоловіка, в якого працював бухгалтером. Можливість втратити «сім'ю» змусила Амількара самому від неї відмовитись - він заявив на себе у поліцію.
Той факт, що мсьє пішов на злочин, поховав свою кар'єру заради цієї гри, насправді показує, наскільки сильно потребує він сім'ї й друзів, але він не вмів платити душею, тільки грошима. Звідси і сумний кінець.
Глядачі напружено слідкували за розвитком подій: співчували герою та у необхідних місцях сміялися з жартів. Дві з половиною години минули майже непомітно, а у фіналі зал вибухнув оваціями. Проводжали зі сцени кременчуцьких акторів стоячи.
Розклад усіх майбутніх вистав «Театральної весни» тут.
Інформація
Користувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.