«Натерті вовки»: смішне відео про АТОвців і «трусєля» в кінці робочого дня

21.09.2016, 17:38 Переглядів: 5 217

«Натерті вовки»: смішне відео про АТОвців і «трусєля» в кінці робочого дня

«А що любиш робити ти?»

Асоціація ветеранів-підприємців АТО (АВПА) розпочала серію відео про військовослужбовців, які після війни на Донбасі повернулися до мирного життя і відкрили власну справу, повідомляється на їх сторінці у Фейсбук.

 

 

«Ти повертаєшся і не відчуваєш себе в своїій тарілці. Коли накриває, треба робити те, до чого лежить серце. Ми починаємо серію відео про реальних людей, що почали власні справи, повернувшись з війни», – йдеться в анотації до ролика.

 

«Натерті вовки»: смішне відео про АТОвців і «трусєля» в кінці робочого дня

 

Як розповіла координатор проекту «Воїну-гідна праця» Альона Кудько, демобілізований, на підтримку якого знято перший ролик – 37-річний киянин Олександр Матяш. Після повернення з війни він шиє чоловічі труси, повідомляє «Новинарня».

 

- В зоні АТО чоловік мав незручності зі спідньою білизною і після демобілізації взявся виготовляти труси сам, «щоб ніде не парило». Тож відкрив лінію трусів «Regata Club», – розповіла Кудько.

 

У ролику про «натертих вовків» знявся сам Олександр Матяш та ще один мобілізований, відомий журналіст Майкл Щур (справжнє ім’я – Роман Вінтонів).

 

- Служив у Луганській області, - розповідає сам Олександр Матяш. - Було до 40 градусів у тіні. Я не міг купити трусів, що не натирають, швидко сохнуть і довго не зношуються. Попросив пошукати друзів у Києві. Такої білизни не знайшли. Тоді з другом Євгеном Алексєєвим вирішили самі налагодити виробництво. Згадав, що колись шили труси із сорочкової тканини. Пошити погодився знайомий, який випускає дитячий одяг у Василькові. Але попросив лекала. Викрійку зробила дружина. За основу взяла якісну білизну. Я трохи змінив. Замість центрального шва ззаду зробили клиновидну вставку. Першу партію білизни відіслали на передову.

 

Зі слів Олександра, у справу вклали 2 тисячі доларів, які він відкладав на придбання квартири. Пошили для початку 500 штук. Собівартість трусів вийшла 140 гривень, продають їх по 250. Почали купувати знайомі бійці, друзі, спортсмени, знайомі знайомих.

 

«Дембелі» планували налагодити співпрацю із супермаркетами білизни, але відмовилися від цієї ідеї. Бо вважають білизну свого виробництва товаром вищого класу.

 

«Завели сторінку у «Фейсбуці», але не знали, як рекламувати наш товар у соціальній мережі. Дали носити труси громадському активістові, колишньому бійцю АТО Максиму Музиці та засновнику кафе «Піцца ветерано» Леоніду Остальцеву. Їм сподобалося, хлопці про це написали у «Фейсбуку». Надійшли додаткові замовлення. Коли про наші труси написав боєць АТО й телеведучий Майкл Щур, то за 20 хвилин у нас було 100 замовлень. Раніше стільки ми набирали за місяць!» – розповідав Матяш «Газеті по-українськи».

 

На свою продукцію Олександр дає гарантію в рік. Каже, що це доведено випробуваннями: взяли кілька трусів — звичайні сатинові, трикотажні, польські “Атлантик” і свої. Після 100 циклів прання уціліли тільки “Регата” й польські.

 

Вклавши у справу ще 4 тис. доларів, атовці планують розширювати асортимент. Пошити жіночі комплекти для сну — труси-боксерки та майки, про що постійно просять у «Фейсбуку». Також готові пробні екземпляри спортивної білизни для єдиноборств. У майбутньому спробують випускати якісні трикотажні шкарпетки.

Автор: Руслана Горгола Відео: Михаил Непобедимый Джерело відео: youtube.com
Теги:
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це редакцію.

Останні відео:


Інформація

Користувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.
Будь-ласка, ЗАРЕЄСТРУЙТЕСЬ.
Ознайомтесь із правилами коментування.
Читайте також:
  • Kiaparts
  • НОВИНИ ПАРТНЕРІВ:


Свіжий випуск (№ 11 від 14 березня 2024)

Для дому і сім'ї

Читати номер

Для дому і сім'ї - програма телепередач

Читати номер

Приватна газета

Читати номер
Попередні випуски
Вверх