До 2022 року у Кременчуці буде як у Кракові...

9.08.2016, 08:28 Переглядів: 4 844

До 2022 року у Кременчуці буде як у Кракові...

... принаймні з громадським транспортом. Концепцію його розвитку обговорили вчора в міській раді

До 2022 року громадський транспорт у Кременчуці має модернізуватися до європейського рівня. Концепцію його розвитку обговорили сьогодні в міській раді.

 

Згідно з розробленою Концепцією, кременчужани мають їздити містом на сучасних маршрутках і тролейбусах, що курсують за розкладом, та платити за проїзд безготівково.

 

Першим етапом впровадження такої концепції стане перевірка реального пасажиропотоку на всіх кременчуцьких маршрутах. Обіцяють, що така перевірка відбудеться найближчим часом — до кінця 2016-го року.

 

 

Крім того, найшвидшим нововведенняям має стати поява додаткових тролейбусних ліній. Зокрема, планується подовження тролейбусного маршруту №1 до супермаркету «Фоззі», також тролейбуси доїжджатимуть до 304-го кварталу (за колісним заводом), поїдуть по проспекту Полтавському (у районі Великої Кохнівки) та по Троїцькій (колишня Красіна) до заводу «Ампер».

 

Найперспективнішим з цих маршрутів, за словами Олександра Верюха, керівника Кременчуцького тролейбусного управління, є подовження існуючої тролейбусної лінії до суперматерів «Фоззі» та «Нова лінія» (на цю ділянку уже готовий проект). Справа гальмується через брак коштів, але секретар міськради Юрій Гриценко пообіцяв знайти гроші при перегляді бюджету.

 

У документі зазначено, що нові транспортні маршрути надалі плануватимуться відповідно до Генерального плану Кременчука. Усі маршрути у місті поділятимуться на магістральні, допоміжні та місцеві. Магістральні маршрути курсуватимуть по головних магістралях міста, на них працюватимуть тролейбуси та великі автобуси. Допоміжні маршрути будуть покликані сполучати різні райони міста, а місцеві — рух у рамках одного району. На таких маршрутах перевага надаватиметься маршрутним таксі та автобусам середньої місткості.

 

 

Досконально вивчивши пасажиропотік, місто планується поділити на зони. Коли проїзд в межах однієї зони матиме одну вартість, а із зони в зону — інший. Таким чином вартість проїзду залежатиме від його дальності.

 

Увага приділяється також запровадженню безготівкової системи оплати проїзду та електронній системі обліку пасажирів. Поки щло планується її експерементальне впровадження для пільгових категорій населення, а згодом і для усіх інших.

 

За таких умов перевізники отримуватимуть кошти не безпосередньо від пасажирів, а від міської влади. Усі кошти з безготівкового придбання квитків йтимуть не перевізникам, а до міської ради. Перевізники, у свою чергу, мають вирахувати вартість одного машино-кілометру, в який включити тариф на перевезення, кошти на амортизацію та модернізацію транспорту, вартість пального та всі супутні витрати і передати розрахунки мерії. Тоді мерія щомісяця з коштів виручених з продажу квитків розраховуватиметься з перевізниками відповідно до того, скільки машино-кілометрів проїде їх транспорт. Ціни на квитки формуватимуться не перевізниками, а міською радою. Така система уже працює у Вінниці та Чернівцях.

 

За словами Олександра Вертюха Кременчуцьке тролейбусне управління уже провело необхідні розрахунки і їх машино-кілометр дорівнює, приблизно, 10 гривням.

 

Планується, що в перші роки впровадження концепції – тролейбусний парк слід оновити на 60%, а автотранспортні підприємства – на 10% щороку. Для того, щоб це здійснити міська влада веде переговори з Європейським банком реконструкції та розвитку. Заборонятиметься також використання переобладнаного транспорту, такого як грузові спринтери, що зараз активно курсують містом.

 

За умови реалізації концепції на базі комунального підприємства «Кременчуцьке тролейбусне управління» буде створений автобусний парк та центральний пункт контролю та диспетчеризації.

 

 

Основними проблемами пасажирських перевезень у місті, які слід усунути за наступні 5 років Концепція визначає: недосконалість існуючої маршрутної мережі; значне дублювання маршрутів; переважання невеликих маршруток над автобусами; довгий час експлуатаціїї машин та їх технічний стан.

 

Присутні на обговоренні перевізники від такої Концепції розвитку не в захваті. Вони переконані, що за таких умов тариф на проїзд має бути не меншим за 8 гривень, проти сьогоднішніх 2-х.

 

- Ви нам пропонуєте закупити нові автобуси, встановити в них GPS та білетомати, але за який кошт? Один «Богдан» зараз коштує 1,4 млн гривень. Він себе не окупить і за 10 років. Та він стільки і не проїздить, - обурився перевізник Костянтин Мірошниченко.

 

- З такою транспортною концепцією тариф на маршрутку буде мінімум 8 гривень,- підтримав його перевізник Олег Кагал.

 

Віце-мер Валерій Декусар заявив, що мерія намагається збалансувати питання, де одна сторона – пасажири, а інша – перевізники.

 

- Ми намагаємося знайти золоту середину, - зазначив В. Декусар.

 

 

Перед тим, як проект Концепції розвитку пасажирських перевезень Кременчука, буде затверджено, він проходитиме обговорювання під час засідань депутатських комісій. Повний текст документу найближчим часом обіцяють оприлюднити на сайті Кременчуцької міської ради.

 

Для довідки:
На сьогоднішній день, перевезення в місті здійснюється тролейбусним і автобусним видами транспорту. При чому від загальної чисельності міського громадського транспорту 17% припадає на тролейбуси, решта – на автомобільний транспорт. На сьогоднішній день у місті існує 21 автобусний і 7 тролейбусних маршрутів. За попередніми даними, кількість перевезень пасажирів у електротранспорті складає понад 22 тисяч на добу, а в автомобільному – близько 109 тисяч за такий самий період. В середньому, щоденно на тролейбусних маршрутах працює 40 одиниць електротранспорту, 259 автобусів і маршрутних таксі.

Автор: Руслана Горгола Джерело фото: arrivo.ru
Теги:
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це редакцію.

Інформація

Користувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.
Будь-ласка, ЗАРЕЄСТРУЙТЕСЬ.
Ознайомтесь із правилами коментування.
  • Kiaparts
  • НОВИНИ ПАРТНЕРІВ:


Свіжий випуск (№ 11 від 14 березня 2024)

Для дому і сім'ї

Читати номер

Для дому і сім'ї - програма телепередач

Читати номер

Приватна газета

Читати номер
Попередні випуски
Вверх