«Місто не для людей» - депутат Головко критикує роботу кременчуцької керуючої компанії

22.02.2017, 07:09 Просмотров: 2 130 Комментариев: 2

«Місто не для людей» - депутат Головко критикує роботу кременчуцької керуючої компанії

Люди скаржаться депутату на роботу керуючої компанії «Місто для людей»

21 лютого під час засідання депутатської комісії з промисловості та підприємництва член цієї комісії Валентина Головко звернулася до начальника УЖКГ Івана Москалика та поскаржилася на роботу керуючої компанії «Місто для людей» (колишня назва «Добробит»). За її словами, більшість звернень до неї від мешканців Крюкова та Раківки стосується саме роботи керуючої компанії. Люди скаржаться, що неможливо додзвонитися в диспетчерську, несвоєчасно приїздить аварійна служба, навіть тоді, коли людей заливає вода, розповіла депутат.

 

- Міняється назва, а в роботі нічого не міняється! Мені хочеться кричати про ваш «Добробит»! Це «Місто не для людей», отака має бути назва цієї компанії, - каже Валентина Головко.

 

Голова комісії з питань промисловості та підприємництва Микола Шевченко запропонував запросити керівництво компанії «Добробит» на наступне засідання комісії.

 

Нагадаємо, міська влада хоче провести новий конкурс на управління багатоквартирними будинками у Кременчуці. Проте наразі ще не розроблена конкурсна документація.

 

Теги:

Комментарии: 2

501
22 февраля 2017 07:58

Це така підготовча робота перед погодженням підвищення тарифу на утримання будинку? "Плач Ярославни" від цієї управляючої компанії уже був (працюють в борг), обурена громадськість виступила :), запросять представника компанії на на засідання комісії з питань промисловості та підприємництва, де знову будуть "тужити" про нестачу коштів... Знову ж таки позов був до суду з вимогою розглянути проект підвищення тарифів. А в результаті наш мер з депутатами міської ради безпорадно розведуть руками і погодяться на підвищення, бо "все проти нас: рішення суду, об"ективні причини для підвимщення і т.д.", як у  випадку з маршрутками...


+7
336
22 февраля 2017 15:20

Люди скаржаться, що неможливо додзвонитися в диспетчерську, несвоєчасно приїздить аварійна служба, навіть тоді, коли людей заливає вода, розповіла депутат.


Всё выше сказанное подтверждаю.

Звонил в Добробыт пол года каждый месяц, чтоб застеклили окно в подъезде. Но каждый раз, когда я говорил оператору Добробыта что уже месяц прошел после моей заявки, она удивлённым голосом сообщала что никаких заявок прежде я не давал. И так каждый месяц на протяжении полугода она заявляла что я звоню в Добробыт в первый раз. Просто верх наглости и цинизма а не Добробыт.


+3
Комментировать статью могут только зарегистрированные пользователи.
Пожалуйста, ВОЙДИТЕ или ЗАРЕГИСТРИРУЙТЕСЬ.
Ознакомьтесь с правилами комментирования.

Информация

Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.


Вверх