Рахунки за опалення у Кременчуці за лютий: 62 грн квадрат — ще не межа, є й до 88 грн

15.03.2021, 17:02 Переглядів: 10 184 Коментарів: 32

 

Постачальники тепла відповідають стандартно: це реальне споживання тепла, яке нарахували лічильники, а лютий був доволі холодним

Кременчужани повідомляють, що рахунки за опалення у лютому шокували ще більше, ніж січневі. Зокрема, цю тему жваво обговорювали на сторінці «Кременчуцького Телеграфа» у фейсбуці.




Найбільше скаржилися на свої рахунки мешканці 9-поверхівки на вул. Велика набережна, 31. Вартість квадратного метру опалення у цьому будинку (послуги надає КП «Теплоенерго») перевалила за 60 грн. (ТЪ отримав кілька повідомлень від жителів цього будинку). Свій рахунок надіслала мешканка цього будинку Наталя Голубець: за 60 кв метрів до сплати понад 3800 грн.


Наталя обурена тим, що мер «обіцяв знизити тарифи, а в підсумку прийшли рахунки із захмарними сумами». Втім, після виборів знизити тарифи мер не обіцяв - мітинги під міськрадою не вплинули. Усі обіцянки лунали перед місцевими виборами. Тоді й відбулося зниження тарифів. Точніше, мерія ввела в дію нові розцінки та тепло і гарячу воду, розраховані відповідно до чинного Закону «Про житлово-комунальні послуги», не очікуючи, доки люди визначаться з новою формою договорів та укладуть їх з постачальниками (як того вимагає закон). На той час тарифи, розраховані за новою методикою, були нижчими за ті, що діяли раніше. Але так тривало недовго: вибори минули — і «грандіозні» знижки закінчилися. Діяли вони усього два з половиною місяці (із початку опалювального сезону до кінця грудня 2020 року). І вже з січня цього року мерія Кременчука підвищила тарифи на опалення обом постачальникам тепла — КП «Теплоенерго» та ТОВ «Кременчуцька ТЕЦ».



Причиною підвищення тарифів у мерії назвали нову ціну на газ для теплогенеруючих підприємств.



Вартість однієї гігакалорії тепла (встановлена рішенням виконкому Кременчуцької міськради) різна:

  • на лівобережжі (яке обслуговує ТОВ «Кременчуцька ТЕЦ» — 1796,4 за 1 Гкал;
  • на правобережжі та Занасипах (яке обслуговує КП «Теплоенерго») — 2040,44 за 1 Гкал.


60 гривень за квадрат — ще не межа


«Мій батько (пенсіонер) теж живе на Великій Набережній 31. Платіжка один до одного за 2- кімнатну!!! А в сусідньому будинку 9, 43 грн. Завтра йду в Теплоенерго з'ясовувати, у чому різниця», - написала у коментарях до платіжки по Великій набережній Тетяна Кушнірова.



Ми теж запитали в КП «Теплоенерго»: чому на Великій набережній 31 такі високі рахунки за тепло — може, це якась помилка? І що на підприємстві відповідають мешканцям?


Володимир Кійло, начальник абонентського відділу КП «Теплоенерго», запевнив нас, що ніякої помилки немає — усе відповідно до даних будинкового лічильника. Показники будинкових лічильників знімаються в одні й ті самі дати, щоправда, не 1 числа, а з 20 числа протягом трьох днів. Варто розуміти, що за лютий (хоча у місяці й було 28 днів) рахунок виставили за 30 розрахункових днів (потрапляє частина днів із січня).


— Якщо в будинку встановлений прилад обліку, то він фіксує фактичні витрати теплової енергії за розрахунковий період. Лютий був достатньо холодним порівняно з попередніми опалювальними періодами. У січні в цьому будинку вийшло 48,21 грн за кв м, за лютий — 60,64 грн за кв м, — каже Володимир Кійло про вартість опалення в будинку на Великій набережній, 31. — Так, порівняно з минулими опалювальними періодами вище. Так, за лютий минулого року було 50 грн за кв м, позаминулого — 52 грн. Але це — показники лічильників і тариф за гігакалорію, зауважує Володимир Кійло.


- У будинку на Великій набережній, 31 фактичний тариф на квадратний метр є найвищим по підприємству?


- Ні, є вище. Є 2-3 поверхові будинки (наприклад, на вулиці Східній), де по 6-8 квартир. І це велика проблема — будинки з малою опалювальною площею та аномально високим споживанням теплової енергії. Є будинки, в яких опалення одного квадратного метру коштувало 80-88 грн.


- Що ви відповідаєте людям на скарги про високу вартість опалення?


- Наш відділ відповідає, що прилад обліку не є засобом економії. Він лише дає інформацію про споживання. Що використано у будинку — те й використано. А розрахунки відповідають чинному законодавству.


Платіжки, які надіслали нам кременчужани, теж свідчать, що 60 гривень за квадрат — ще не межа.


Ось платіжка Валентини Бабченко. Опалення трикімнатної квартири площею 63 кв м коштувало 4763,58 грн. Тобто 75,6 грн за квадрат.


 


Кременчужанка Тетяна Рагозіна повідомила, що її рахунок за опалення квартири площею 51 кв метр — 3594,7 грн, тобто це 70,5 грн за один квадратний метр.


Що не так зі споживанням?

Причиною захмарних рахунків є, по-перше, високий тариф за гігакалорію тепла (до речі, по КП «Теплоенерго» — один із найвищих в Україні). По-друге, високе споживання. І якщо першим чинником мусимо завдячувати мерії. То другий на другий чинник — споживання — можна впливати.


Ми вже писали, що вартість опалення залежить від того, чи утеплений будинок, чи є в ньому ІТП (індивідуальний тепловий пункт), чи регулюється подача тепла. І власне, чи є в будинку господар, який опікується проблемами економії — зазвичай ці проблеми краще вирішуються в ОСББ.


 

Опалення одного квадратного метру в ОСББ обійшлося в 20 грн


До речі, в будинку на Великій набережній, 31 свого часу було створене ОСББ. Але частина співвласників із цим не погодилася, зазначаючи, що в них не спитали та порушена процедура. І суд за позовом однієї зі співвласниць скасував створення ОСББ...


За даними КП «Теплоенерго», витрати теплової енергії за лютий на 1 кв м у будинку на вул. Велика набережна, 31 складають 0,0297 Гкал на 1 кв м. Цікаво, що ці витрати менші за соціальний норматив на опалення, затверджений Кабміном (який використовується для розрахунку субсидій для будинків з лічильниками). Для Полтавської області цей соцнорматив (з урахуванням коригуючого коефіцієнту) складає 0,0411 Гкал на 1 кв м. Формально постачальника тепла навіть не звинуватиш у «перетопах».


З іншого боку, проблема «перетопів» таки існує: тариф для будинків без лічильників по «Теплоенерго», який розраховується за методикою з урахуванням зовнішньої температури повітря, склав 50 грн за кв м.


Але якщо натопити в будинках чітко за соціальним нормативом, то опалення одного квадратного метру коштуватиме:

  • 83 грн за кв м — для абонентів «Теплоенерго»;
  • 73,8 грн за кв м — для абонентів ТОВ «Кременчуцька ТЕЦ».

Частково у цьому й полягає проблема співвласників: у тих, хто має субсидію, вона зазвичай покриває витрати на опалення (власна частка платежу невисока). І цим людям не потрібне ОСББ. А інші платять за надмірне споживання...

Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це редакцію.

Коментарі: 32

938
15 березня 2021 17:12

УПРАВЛ. БУД = 180.63
ВОДОПОСТАЧ. = 11.65
ГАЗ ПО ЛIЧ. = 47.70
АБОН/ПЛ.ТЕЦ = 20.63
ДОМОФО ЕЛIТ = 25.00
ГАЗРОЗПОДIЛ = 5.48
ЕЛЕКТРОЕН-Я = 118.68
ОПАЛЕНН.ТЕЦ = 1913.71

 

за 42м2

5-ти поверхівка автовокзал


12 1
4 363
1
15 березня 2021 17:35

Як там казав клован? Нашли "интересное решение", чтобы вдвое снизить тарифы на тепло.- це вже воно, чи ще нє?


72 32
49
15 березня 2021 17:44

60 кв.м опалення крем.тец: січень: 3000, лютий: 3050


13 0
114
15 березня 2021 17:54

бабушки голосовавшие за Витальку, ну как вам покращення? ничего, потерпите еще 4 зимы!!!

 


84 16
738
1
15 березня 2021 19:26

Високі рахунки б,ють по кишенях пенсіонерів, та таких працюючих, як я, бо моя зарплатня 5 тис. грн.  А платіжка 3500. а моєму керівництву байдуже. Бо платіжка 3500, а зарплата- 20 тис грн. так жити можна!


41 5
0
15 березня 2021 19:33

Дякуємо меру Малецькому і депутатам "За майбутнє" за нові затверджені тарифи в грудні.

Мер молодець знає своє діло:)


64 4
4 363
1
15 березня 2021 19:36

Фонд соцстрахования предупреждает о задержках выплат больничных и декретных

 

По информации фонда, в настоящее время задержка составляет 21 рабочий день, или 1,8 млрд грн. Кроме того, не профинансированы заявления-расчеты на сумму 800 млн грн, их срок оплаты составляет 10 рабочих дней в соответствии с законодательством

. Во повалило покращення, зато нє барига!!! Посміємося ще.ЗЕпакращення настане папізже


40 24
0
15 березня 2021 19:56

Показания тплосчетчика снимают обычно 21- 22 числа, в феврале - 17 числа. Так что, ждем еще большие платежи в апреле за отопление в марте.


21 1
0
15 березня 2021 20:01

Когда же эти твари дадут добро ставить себе индивидуальное отопление? На реевке уже дали добро, как дошел тариф до 70 грн/м2. Скоро ждать придётся всем такого?


24 6
136
16 березня 2021 04:17

Ничего, мэр разберется, наведет порядок и тарифы понизятся ! А в других городах еще выше !  [ Шучу конечно же :)  . Просто ботоферма почему-то никак не реагирует :)  ]


27 1
604
16 березня 2021 06:16

Я вважаю,що потрібно вже зе- думати не про другий термін в президентах.А про перший .На зоні.


33 5
4 363
1
16 березня 2021 06:56

Цитата: mangust-1

Я вважаю,що потрібно вже зе- думати не про другий термін в президентах.А про перший .На зоні.

Ему и так не сладко? на таком шпагате сидеть...бабабеня с одной стороны и дедбайден с другой. Попкорн закуплен. Условием дальнейшего сотрудничества администрации президента США Джо Байдена с президентом Украины Владимиром Зеленским является полный рызрыв отношений последнего с его давним партнером олигархом Игорем Коломойским.


23 13
50
16 березня 2021 09:37

Нагорная часть:

ОПАЛЕНН.ТЕЦ
42.69м2 41.3024=1763.20
*Ваша частка вiд загальнобудин-ої площi:1.058%.Витрати за лiч-ом(Гкал):
*92.8116 Ваша частка за лiч-ом(Гкал):0.982 Тариф:1Гкал=1796.40грн.

Раковка:

ОПАЛЕННЯ
43.80м2 47.3990=2076.08
*Ваша частка вiд загальнобудинкової площi:1.007%.Витрати за ПО (Гкал)
*101.0800 Ваша частка за лiч-ом(Гкал):1.017 Тариф:1Гкал=2040.44грн.


5 0
26
16 березня 2021 09:50

Нужно  снижать  температуру  теплоносителя, нужно регулировать счетчик ,  чтобы  температура в  квартире была  20 градусов, а  не  24-25. но тогда  некоторые жильцы ( в основном льготчики и   получающие  субсидии)   возмущаются,  что им холодно. Им нравится, когда в  квартире +25.  Но нам  лучше обвинять, причем  справедливо, власти за  высокие тарифы,  чем  сделать хоть какие то  шаги.  Если холодно  на  верхних этажах и угловых квартирах, то  утепляйте  свои  квартиры, меняйте батареи. Вот  сечас на  улице  плюсовая температура,  у  меня +22, а  лучше было бы +20. Ведь скоро снова  платить за  тепло.


18 24
208
16 березня 2021 10:13

Мария: ну если вы живете в квартире в начале разводки отопления накрутили биметал батарей + батарею в лоджии,  теплых полов от отопления то вам и жарко. Плевать что у других уже может не быть таких температур.


24 6
137
16 березня 2021 10:29

Цитата: mangust-1

Я вважаю,що потрібно вже зе- думати не про другий термін в президентах.А про перший .На зоні.

Не згоден. 73% треба виховувати. Тому обов язково 2 срок - щоб люди вдосталь насолодилися своїм вибором. А потім Ігор Валерійович запропонує мудрому наріду в президенти свою собачку або кішечку, а Саша Дубінський розповість як це добре.

Тому

"Ми зробили це разом"(с)

"Кінець єпохи бідності"(с)

І даєш Зеленському другий срок!


14 14
735
16 березня 2021 10:42

Цитата: Мария

Нужно  снижать  температуру  теплоносителя, нужно регулировать счетчик ,  чтобы  температура в  квартире была  20 градусов, а  не  24-25


Теплоэнерго не разрешает вручную регулировать, тогда платежки низкие. А купить тепловой пункт не каждый сможет, особенно там где по 24 квартиры на дом.


19 0
0
16 березня 2021 11:17

Цитата: waxettio

бабушки голосовавшие за Витальку, ну как вам покращення? ничего, потерпите еще 4 зимы!!!

 

у большинства бабушек субсидия.. и газетная пропаганда малецкого за 20 лямов, поэтому у них все гуд и через 4 года будут еще 5...


22 3
938
16 березня 2021 11:40

Цитата: mefisto

Мария: ну если вы живете в квартире в начале разводки отопления накрутили биметал батарей + батарею в лоджии,  теплых полов от отопления то вам и жарко. Плевать что у других уже может не быть таких температур.

Платіжку що я написав отримана з двушки куди я висилив тещу з її чоловіком, з чугунними пять раз пофарбованими батареями які ставились ще при введенні в експлуатацію будинку, але я штуку зелені вклав в вікна і откоси з сендвіч панелі, замазав щілини в стіні з фасаду. В результаті в морози вони в труселях ходили так було жарко, і так як вони платяять самі за комуналку то вони б хотіли щоб температура і вартість в поатіжках була менша. Але тоді ще більше завиє той хто палець об палець не вдарив бо в них субсидія, випускаючи тепло через диряві вікна. Хто в цьому винний? - Зе?, чи мальок? А самі і винні, бо чекаєте солодкої хальви


20 8
0
16 березня 2021 12:17

Цитата: shtai
Теплоэнерго не разрешает вручную регулировать, тогда платежки низкие. А купить тепловой пункт не каждый сможет, особенно там где по 24 квартиры на дом

 

Может быть, Теплоэнерго нах не надо получать жалобы от тех, кому в результате регулировки станет холодно.



Цитата: VsegdaProtiv
Когда же эти твари дадут добро ставить себе индивидуальное отопление? На реевке уже дали добро, как дошел тариф до 70 грн/м2. Скоро ждать придётся всем такого?

 

На Реевке были вполне определенные причины. Их котельная была в принципе не рассчитана на такую малую нагрузку.

Интересно, сколько у них сейчас получается за кв.м. Про себя скажу, что за метр отапливаемой площади с автономкой получается около 15 грн. с подогревом воды, если откинуть подогрев, то гривен 12 в месяц в среднем за январь-февраль.


7 0
680
16 березня 2021 13:11

Наш відділ відповідає, що прилад обліку не є засобом економії. Він лише дає інформацію про споживання.

Вы же понимаете что им это говорить выгодно. Не ставьте счетчики, зачем вам ИПТ, платите по максимуму.

 


9 1
4 363
1
16 березня 2021 13:41

Цитата: Мария
меняйте батареи.
так уже так наменяли, что дисбаланс и выходит, у одних жара, ц других холод. Вы пройдите по квартирам и посмотрите кто чего наставил у себя на лоджиях, как регулируют( без байпаса прикрутили и порядок), и т д . 


8 7
938
16 березня 2021 14:09

Цитата: zzzzzz
так уже так наменяли, что дисбаланс и выходит, у одних жара, ц других холод
казав, і ще раз кажу - холодно не тому що мало гріють, а в тому числі через холодні стіни і диряві вікна, але цього ніхто не бачить, правда?

тариф 100 грн примусить робити термомодернізацію?


12 6
0
16 березня 2021 14:13

Цитата: JJAbrams
Вы же понимаете что им это говорить выгодно. Не ставьте счетчики, зачем вам ИПТ, платите по максимуму.

 

Они всего лишь говорят,  что счетчик - это не прибор экономии, а прибор для учета. А экономия как у кого получится. Если реальное потребление  (измеренное счетчиком) мньше вмененного по нормам и формулам - это экономия, а если наоборот, то нет. А ИТП пожалуйста, скидывайтесь ставьте. Но если у вас в среднем по дому температура комфортная (не жарко), то ИТП вам вряд ли сильно поможет.


4 1
4 363
1
16 березня 2021 14:51

Цитата: почемучка
тому числі через холодні стіни
і в тому числі, що у когось стоїть чугунина на 20 ребер, бо поставив " з запасом", а у когось плоскирка як коробок сірників. Ось теж різниця.


5 6
938
16 березня 2021 15:28

Цитата: zzzzzz
і в тому числі, що у когось стоїть чугунина на 20 ребер, бо поставив " з запасом", а у когось плоскирка як коробок сірників. Ось теж різниця.
чугунину можуть наростити тільки ніщеброди, бо немає за шо купити норм радіатори.

А для тих хто в танку ще раз повторюю - в мене батареї ледь теплі (не більше 40 градусів) з кількістю ребер як при даті здачі будинку в експлуатацію, стіни не утеплені, поставлені жирні вікна з відкосами, і жара в трусах ходить. І мені є сенс зменшувати температуру теплоносія. Але, згоден, є лантухи які з дирявими/дешевими вікнами робить теплі поли і 2-х метрові батареї під вікна. Вплинути на них, нажаль, неможливо

 


15 4
4 363
1
16 березня 2021 15:48

Цитата: почемучка
Вплинути на них, нажаль, неможливо
вот вот, и какие бы регуляторы на вдохе в дом не стояли, этот перекос будет вечен, пока условия не будут одинаковы у всех. Выход в таком случае теплосчетчик на каждую батарею и байпасом регулировать. Но это уже другая история....


13 5
0
16 березня 2021 19:29

Цитата: почемучка
чугунину можуть наростити тільки ніщеброди, бо немає за шо купити норм радіатори.

С потребительской точки зрения чугунина как раз нормальные радиаторы (лучевые) в отличие от новомодного люминия/биметалла (конвекционные). Лучше греть стены и мебель чугуниной, чем воздух под потолком биметаллом. И подкинуть по 1-2-3 секции чугунины (если позволяет ширина ниши под окном) на радиатор на порядок дешевле замены радиаторов по всей квартире.


8 1
0
17 березня 2021 09:53

Так это ж ещё сниженные цифры. Уже эти хмыри готовятся цены отпустить, чтоб их "регулировал рынок". Это значит, что ныть по настоящему люди начнут с ноября. И мы, Украинцы, ничего с этим сделать не сможем, так как этого требует Евросоюз, те самые "партнёры", держащие за одно место всю нашу власть, так называемую. Освещать недовольство населения уже негде, каналы с опозиционным мнением Зелень закрыл, Телеграм закрыл, новые законы подтягивают, которыми можно любую критику власти подвести к гос.измене. Всегда кажется, что уже круче быть не может, но, каждый новый презедент доказывает обратное.


13 9
19
18 березня 2021 15:52

У вас после оплаты коммунальных платежей не хватает на хлеб ? Ешьте пирожные . А вообще - то :

Бачили очі, що купували, їжте, хоч повилазьте.


3 2
938
18 березня 2021 17:38

Цитата: ags
Освещать недовольство населения уже негде
наслухались про розіп"ятих хлопчиків, досить)))

Да, доречі, а чо закрили? - Прямий, 5 канал успішно працюють, чи їхні шоколадні дупи вам не солодкі?

Цитата: Kremen.Club
С потребительской точки зрения чугунина как раз нормальные радиаторы (лучевые)
мова йде про інфрачервоне випромінення??? Так шо чавун шо біметал - обидва білого кольору, так собі випромінення. І тепле те що біля нього, якщо не завішано шторами.

Цитата: Kremen.Club
чем воздух под потолком биметаллом
у вас підлога тепла за рахунок сусідів знизу, які так само гріють стелю. До того ж не такий вже й великий перепад температур стеля/підлога.

Колись було модно батареї робити з труб 100 мм у вигляді змійовика. 5-7 рядів труб на всю ширину підвіконня, і є на чому сушити стірку. Але ж біда в тому що батарея гаряча, а в квартирі холодно!, бо немає конвекції.


0 3
0
31 березня 2021 18:07

Цитата: waxettio

бабушки голосовавшие за Витальку, ну как вам покращення? ничего, потерпите еще 4 зимы!!!

 

Чого ж їм терпіти, коли вони всі на субсидії сидять?) Пан мер (ще не мер на той час) з притаманним йому комсомольським задором повернув пенсіонерів у далекі вже совкові часи з суботниками, вони ностальгують і голосують за нього. Пробачте, а хто, як не пан мер? Яку ще більш кришталево чесну і радіючу за свою справу (і народ, звісно), самостійну(!) персону ви би могли назвати як претендента на цю вельми відповідальну посаду?


0 2

Інформація

Користувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.
Будь-ласка, ЗАРЕЄСТРУЙТЕСЬ.
Ознайомтесь із правилами коментування.
Читайте також:
  • Kiaparts
  • НОВИНИ ПАРТНЕРІВ:


Свіжий випуск (№ 11 від 14 березня 2024)

Для дому і сім'ї

Читати номер

Для дому і сім'ї - програма телепередач

Читати номер

Приватна газета

Читати номер
Попередні випуски
Вверх