Covid-19 в Україні/Кременчуці
Дані МОЗ України. Оновлення: 07.08.2020 09:00
Підтверджені:
Україна78261
Кременчук141
Хворі:
Україна33354
Кременчук15
Одужало:
Україна43055
Кременчук122
Померло:
Україна1852
Кременчук4

Новий міст у Кременчуці знову піде на вибори: замовили чергове ТЕО

22.07.2020, 10:51 Переглядів: 8 210 Коментарів: 17

 

ТЕО замовив облавтодор за півтора мільйона гривень. Мер Віталій Малецький каже: «Це наша спільна перемога»

Міст через Дніпро знову «будують» у Кременчуці, а не в Горішніх Плавнях: стартував черговий етап розробки передпроєктної документації. 17 липня Служба автомобільних доріг у Полтавській області Державного агентства автомобільних доріг України уклала договір на розробку ТЕО нового мосту з ТОВ «Інститут комплексного проектування об’єктів будівництва» (ТОВ «Інститут ПКОБ»). Звіт про закупівлю, договір та додатки до нього розміщені 20 липня у системі ProZorro.


Предмет закупівлі має дуже довгу назву: «Розроблення техніко-економічного обґрунтування (ТЕО) будівництва автомобільної дороги загального користування державного значення Н-08 Бориспіль – Дніпро – Запоріжжя (через м. Кременчук) – Маріуполь на ділянці обходу м. Кременчук з мостовим переходом через р. Дніпро в м. Кременчук, Полтавська область».


ТЕО – це стадія передпроєктних робіт для такого роду об'єктів, тобто початкова стадія (після ТЕО замовляють робочий проєкт). Із довгої назви зрозуміло, що на даний час Служба автомобільних доріг (або по-народному облавтодор) розглядає варіант будівництва мосту у Кременчуці, а не поза його межами, як це було зовсім нещодавно. Нагадаємо, раніше Служба автомобільних доріг у Полтавській області замовила (знову ж таки за бюджетні кошти) ТЕО нового мосту «в обхід» Кременчука – у Горішніх Плавнях. Ціна ТЕО, яка фігурувала – 6,5 млн грн.


Про що розповів договір

  • Ціна ТЕО нового мосту – 1 млн 498,5 тис грн.
  • Фінансування проєкту – за рахунок спеціального фонду держбюджету.
  • Термін дії договору – до 31 грудня 2021 року, але не раніше, ніж до повного виконання.
  • Відповідно до календарного плану, розробка ТЕО розбита на два етапи – у 2020 та у 2021 році.
  • Відповідно до зведеного кошторису, передбачені топографо-геодезичні роботи, інженерно-геологічні вишукування, проєктні роботи.

Договір містить і такий пункт: «Якщо у процесі виконання роботи виявиться неминучість отримання негативного результату або недоцільність подальшого проведення роботи, Виконавець повинен припинити її та довести про це до відома Замовника у триденний строк після припинення роботи».


З нашої точки зору, це дуже примітний пункт, бо дозволяє здати назад – і припинити розробку ТЕО мосту у Кременчуці. І знову (ніби по спіралі) почати новий етап – у Горішніх Плавнях або деінде. Тобто досі немає жодних гарантій, що новий міст таки проходитиме через наше місто.


Проте міський голова Кременчука Віталій Малецький вже позиціонує черговий етап ТЕО мосту у Кременчуці як перемогу. «ТелеграфЪ» запитав міського голову Кременчука про цю угоду під час пресконференції щодо ремонту стиків на старому мосту, яку проводила Південна залізниця.


- Пане мер, є запитання. Служба автодоріг оголосила тендер на ТЕО нового мосту, тепер уже у Кременчуці. Що ви знаєте про цей тендер? Який це варіант мосту? Чи це той міст, який просувала міська влада, чи вже не той?


- Це наша спільна перемога! – впевнено заявив мер. – До цього хотіли будувати міст де? За Кременчуком. Тепер уже оголошують тендер на будівництво у Кременчуці.


- Тендер на проєктну документацію, на ТЕО, поки що це не саме будівництво, - зауважили ми.


- Так, тендер на ТЕО, техніко-економічне обгрунтування, тому що їм треба представити у Кабмін. У них є одне ТЕО – те, що вони зробили за містом і зараз вони зроблять у Кременчуці. Це наша перша перемога. Далі наша перемога – проєкт, далі – будівництво. Я думаю, ми це з вами зможемо.


- Чи означає це, що той проєкт, який розроблявся раніше, взагалі десь під сукном?


- Це питання до компетентних органів, щоб вони вивчили питання про доцільність використання бюджетних коштів на розробку ТЕО поза межами Кременчука.


- Що з тим ТЕО, яке вже було розроблено (у Кременчуці)? Чи будуть його використовувати (ще при Януковичі виділялися гроші на це ТЕО).


- Це про ТЕО, яке було у Кременчуці? Воно є елементом проєктної документації. На його основі працюють, наскільки я знаю, ті фахівці, які зараз будуть робити ТЕО. Вони взяли електронні версії документів та їх використовують. Усі ці документи є актуальними. У них є певна специфіка, яка змінилась: змінилось навантаження, кількість транспорту, яка проходить. Вони ставили тут машини – і рахували з ранку до ночі, скільки транспорту проходить через міст… Дещо ТЕО змінюється, тому що за 10 років пройшло дуже багато часу, - такі відповіді Віталія Малецького.


Міст «будують» вже 31 рік – і кожного разу перед виборами


Варто внести невелике уточнення: останню версію ТЕО нового мосту мерія Кременчука замовляла в 2012  році після візиту до міста Віктора Януковича – експрездент-втікач під час своєї каденції дуже перейнявся темою мосту у Кременчуці. Місту навіть передбачили 35 млн грн на проєктування. Але далі ТЕО справа так і не зрушила – і його в подальшому з успіхом поклали під сукно разом з витраченими мільйонами (щоправда, всі 35 так і не дійшли в бюджет). Залишилася гарна картинка з тих пір – це ескізний проєкт.


«ТелеграфЪ» давно відслідковує тему мостобудівної активності і зібрав цілий архів матеріалів.  «Як у Кременчуці 23 роки «будують» міст» - така публікація вийшла у липні 2012 році. Минуло ще 8 років. Розклад той самий – знову міст «будують», і знову на папері – без гарантій втілення грандіозного проєкту в життя. Можна трохи змінити цифри у заголовку – 31 рік.



Але мер Віталій Малецький впевнено звітує про «першу перемогу». Слово «перемога» він повторив тричі. За нашою версією, ця коротка промова була репетицією перед місцевими виборами, які відбудуться у жовтні. І тема будівництва нового мосту у Кременчуці знову експлуатуватиметься: як перемога мера та його команди разом за підтримки президента Зеленського (у мерії вже заявляли, що він підтримав будівництво нового мосту у Кременчуці).


А потім, імовірно, знову все мине чи перейде у латентну стадію – як це було у попередні роки, коли гроші на сам міст з Держбюджету так і не виділяли, а ТЕО ховали під сукно – до чергового коригування.


До речі, перше ТЕО нового мосту замовляли ще в 1989 році – за 180 тисяч карбованців (тоді були такі гроші в Україні). З тих пір тема мосту експлуатується політиками різного штибу під час виборів: її просували й мери Микола Глухов, Олег Бабаєв; Малецький – не виняток.

компанія «Інтера Люкс»

Коментарі: 17

1 337
22 июля 2020 11:10

Как неожиданно. Кто бы мог подумать...


63 2
966
22 июля 2020 11:25

а где комментарии малецкоботов? Рибята, хватит в носу ковыряться, расскажите народу какой мер стратег и госп*дар (Аз.)



и почему в тексте ни одного слова о народном дипутате шаповалове, ведь несомненно в этом прогрессе его заслуга, сколько песка было продано сил потрачено на выбивание ТЕО.. А если мы выберем его на следующий срок дипутатом, то и до начала строительства недалеко. Только малекцкий, только шаповалов!


48 8
250
22 июля 2020 11:49

Зе мост обещал, вот пусть и делают!


13 49
966
22 июля 2020 12:03

Цитата: sergey.kovalenko

Зе мост обещал, вот пусть и делают!

а че сам, де помощники? отпуска? на моря разьехались?


40 3
30
22 июля 2020 12:18

Вои и славненько, и новый мост построят и старый отремонтируют. 


5 46
250
22 июля 2020 12:18

Цитата: стабільний пкращувач
Цитата: sergey.kovalenko

Зе мост обещал, вот пусть и делают!

а че сам, де помощники? отпуска? на моря разьехались?

Не позорься, оставь свой ущербный юмор при себе.


4 42
37
22 июля 2020 12:35

Да при чем вообще выборы к мосту. Главное что тема по поводу моста сдвинулась с мёртвой точки, и все таки начнуть хоть что-то делать.


3 76
138
22 июля 2020 12:40

Уже понятно, что за деньги бюджета никто мост строить не будет . Единственный выход - это инвестиционный проект по строительству моста через остров Шаломай . Лет десять назад слышал про инвесторов, которые брались построить мост за свои деньги, если город отдаст им остров под инфраструктуру . Но наша местная власть, наверное, не захотела чужих пускать в город .


21 1
275
22 июля 2020 13:23

Можно вечно смотреть на огонь, воду и на разработку очередного проекта строительства моста перед выборами... Сколько уже этих проектов было разработано за миллионы бюджетных денежекsmirk


69 0
1 337
22 июля 2020 14:08

Цитата: ecolog

Можно вечно смотреть на огонь, воду и на разработку очередного проекта строительства моста перед выборами... Сколько уже этих проектов было разработано за миллионы бюджетных денежекsmirk

Этот мост и не такие проэкты видел )))))


33 0
4 571
22 июля 2020 14:15

Да уж... Выкинуть 1,5 лимона на заранее безнадежное дело - это могут, а вот залатать реальную дыру на пивзаводе - не могут. И кстати, а почему не подходят предыдущие разработки? Смысл каждый год их делать?

49 0
1 337
22 июля 2020 15:41

Цитата: Solenoid
И кстати, а почему не подходят предыдущие разработки? Смысл каждый год их делать?

 

У них є певна специфіка, яка змінилась: змінилось навантаження, кількість транспорту, яка проходить. Вони ставили тут машини – і рахували з ранку до ночі, скільки транспорту проходить через міст

 

Мост только в проэкте, но они считают сколько по нему ездит транспорта. И если трафик меняется, то нужно соответсвенно переделывать проэкт. Это просто золотая жила.

 

P.S. Про мат статистику они не слышали.


25 0
72
22 июля 2020 17:00

Цитата: Марина Василенко

Да при чем вообще выборы к мосту. Главное что тема по поводу моста сдвинулась с мёртвой точки, и все таки начнуть хоть что-то делать.

Конечно ни при чем. Обыкновенное совпадение, происходящее с периодичностью раз в 4-5 лет.


34 0
1 702
22 июля 2020 17:36

мост построят только после того, как упадёт существующий.

и то не сразу


37 0
9
22 июля 2020 20:22

наша песня хороша,нвчинай сначала


13 0
3 258
22 июля 2020 23:29

Это уже не баян, а оркестр баянов. Правда старший уже потерся и припал пылью в углу, но вот и новый закупили за полтора ляма...


9 0
58
23 июля 2020 02:39

Никогда такого не было и вот, опять!


8 0
Коментувати статтю можуть тільки зареєстровані користувачі.
Будь-ласка, УВІЙДІТЬ або ЗАРЕЄСТРУЙТЕСЬ.
Ознайомтесь із правилами коментування.
  • НОВИНИ ПАРТНЕРІВ:



Вверх