Швидко та оперативно: як “Місто для людей” усуває аварії на будинках

6.05.2021, 12:00 Переглядів: 1 948

 

У будинку прорвало трубу, забилась каналізація чи не працює ліфт? На жаль, такі ситуації періодично трапляються як у старих багатоповерхівках, так і в новобудовах. В основному аварії виникають через зношений стан житлового фонду або через відхилення від нормальних умов експлуатації.

       Що робити, якщо в будинку сталася аварійна ситуація? Як викликати фахівців? У які терміни відбувається ліквідація аварії? На ці та інші питання відповідають у компанії “Місто для людей”, що обслуговує 376 житлових будинків Кременчука.


       “В першу чергу, якщо у Вашому будинку сталася аварійна ситуація, потрібно негайно зателефонувати в цілодобовий кол-центр, де приймають і обробляють заявки цілодобово, і повідомити диспетчеру, що сталося. Телефон кол-центру компанії “Місто для людей Кременчук”: 067 341 41 41. Він є в кожному під'їзді будинку, який обслуговує наша компанія", — зазначає директор керуючої компанії Сергій Зінченко.


       Диспетчери керуючої компанії приймають дзвінок і відразу ж формують заявку, привласнюючи їй категорію: аварійна, критична, планова, звичайна або платна. Якщо про аварійну ситуацію намагається повідомити одночасно декілька мешканців будинку, телефонна лінія може бути тимчасово перевантажена. У компанії радять зачекати 5-10 хвилин та перетелефонувати знову, і ваш дзвінок обов’язково приймуть. Якщо ж про дану проблему вже відомо, заявнику пояснять, які заходи вживаються для її усунення.


       Після фіксації аварійної заявки диспетчер направляє на місце одну з аварійних бригад у складі слюсаря-сантехніка та електромонтера, що закріплені за районами. У компанії встановлений чіткий стандарт часу на відпрацювання аварійної заявки. З моменту надходження дзвінка до кол-центру до виїзду бригади на місце має пройти не більше однієї години. Працівники аварійної бригади локалізують причину аварії. Наприклад, у разі пориву труби “аварійка” прибуває на місце, перекриває вентиль, щоб припинити течу, – і далі їде на новий виклик.


       Терміни усунення аварій регламентуються нормативними документами. Наприклад, пошкодження внутрішньобудинкових інженерних систем повинні бути усунені негайно, як і проблеми з електропостачанням будинку. При цьому важливо розмежувати значення понять “ліквідація” і “усунення наслідків”.


       “Наприклад, в будинку протікає каналізація. Для того, щоб зупинити протікання, слюсарі аварійної бригади перекриють подачу холодної води, за необхідності прочистять каналізаційний випуск. Але ж, враховуючи, що внутрішньобудинкові комунікації знаходяться в незадовільному стані, можливо, потрібно буде замінити аварійну ділянку каналізаційної труби. Такі роботи будуть проведені після складання дефектного акту та кошторису, коли заявка потрапить у роботу до хауз менеджера. В аварійної ж служби – інші завдання”, – пояснює Сергій Зінченко.


 


       Також у компанії наголосили, що аварійна бригада обслуговує лише спільне майно багатоквартирного будинку, в тому числі й спільні інженерні мережі, які проходять через квартири (стояки). Ремонт та відновлення спільного майна входить в ціну послуги з управління. А от аварійні та ремонтні роботи у квартирах виконуються за рахунок власників. Є таке поняття як зона відповідальності. Наприклад, по системах водопостачання – це до першого замикаючого пристрою від стояка. Це вентиль, який перекриває подачу води. По електропостачанню – щитові, внутрішньобудинкові електромережі до лічильника є зоною відповідальності управителя, усе, що після лічильника – це внутрішньоквартирні мережі, що належать мешканцям.


 

       Якщо у вас є необхідність подати аварійну заявку, будь ласка, звертайтесь на гарячу лінію “Місто для людей Кременчук”:

067 341 41 41


       Заявки на виконання робіт приймаються цілодобово без вихідних.





Автор: Пресслужба КК “Місто для людей”
Теги:
Коментувати статтю можуть тільки зареєстровані користувачі.
Будь-ласка, УВІЙДІТЬ або ЗАРЕЄСТРУЙТЕСЬ.
Ознайомтесь із правилами коментування.

КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "Будсервіс":

Будсервіс

Про компанію КК "Будсервіс".

Компанія пропонує технічне обслуговування будівель, послуги з прибирання будинків і прилеглих територій, обслуговування енергетичних, теплових, водопровідних та пожежних систем, а також ремонт будинків та експлуатацію ліфтів. Керуюча компанія обслуговує територію Крюківського району міста Кременчука.

В обслуговування будинків та прибудинкової території входять такі роботи:

  • - Прибирання прибудинкової території
  • - Технічне обслуговування ліфтів, енергопостачання ліфтів.
  • - Технічне обслуговування внутрішньобудинкових систем гарячого та холодного водопостачання, водовідведення, централізованого опалення, зливової каналізації.
  • - Дератизація, дезінсекція.
  • - Обслуговування димових та вентиляційних каналів.
  • - Технічне обслуговування та поточний ремонт мереж електропостачання та електрообладнання, конструктивних елементів, внутрішньобудинкових систем гарячого і холодного водопостачання, водовідведення централізованого опалення, зливової каналізації і технічних пристроїв будинків та елементів зовнішнього упорядження.
  • - Освітлення місць загального користування, підвалів та підкачування води.

НАША АДРЕСА: Україна, м.Кременчук, вул.Велика Набережна,17

ТЕЛЕФОН: +38 (067) 341-41-41

НАПИСАТИ НАМ на email: 35868931@ukr.net

Новини компанії:



Вверх