Covid-19 в Україні/Кременчуці
Дані МОЗ України. Оновлення: 06.04.2020 09:45
Підтверджені:
Україна1319
Кременчук5
Хворі:
Україна1253
Кременчук5
Вилікувалось:
Україна28
Кременчук0
Померло:
Україна38
Кременчук0

У Кременчуці обрали директорів семи кременчуцьких шкіл

5.03.2020, 13:32 Просмотров: 8 021

 

Ми зібрали найбільші цікавинки, які озвучили очільники навчальних закладів

Фото: Артем Коваленко

4 березня у Кременчуці обирали директорів семи кременчуцьких шкіл, загалом кандидат на посаду у кожному закладі був один.


Конкурс проходив у два етапи:

  • на першому претенденти мали здати письмовий іспит;
  • на другому треба було представити перспективний план розвитку навчального закладу та пройти співбесіду.

Ми зібрали найбільші цікавинки, про які говорили директори.


 
Директор ліцею №13 «Авіор» Віктор Шиян розповів, що у його школі наразі вже є веб-камери у кожній аудиторії та електронні класні журнали (вони дозволяють економити бюджетні кошти).


У закладі функціонують кілька форм навчання: вечірня (за якою діти у 10 класі можуть мати 4 уроки в день, щоб у вільний час працювати чи відвідувати гуртки та секції), екстернат, заочно-дистанційна (для неї хочуть запустити уроки-конференції, уроки-вебінари), а у перспективі введуть ще й мережеву.


По факту, це єдиний заклад у місті, де діти можуть отримати атестат без здачі ЗНО, склавши письмовий іспит з чотирьох предметів на базі закладу (перш за все, це зручно для тих, хто не планує йти вчитися у виш).


 
Тетяна Москалик повідомила, що у ліцей №25 «Гуманітарний колегіум» планується:

  • запроваджувати медіаосвіту з початкової школи, а факультативи та курси за вибором у старших класах;
  • окремі предмети викладати англійською та німецькою мовами, для цього залучать носіїв мови;
  • для підняття іміджу ліцею організувати рекламну кампанію в інтернеті, продовжити роботу профільного табору «Мала поліцейська академія»;
  • заклад потребує оновлення комп'ютерної техніки, фізкультурної бази, меблів як за рахунок бюджетних коштів, так і за допомогою участі у різних проєктах та грантах.


 
Очільник ліцею №5 ім Т.Г. Шевченка Сергій Оксаніченко підготував обширну програму, де детально розписав, чого потребує його заклад:

  • учні бажають навчатися за електронними підручниками, тому це необхідність, обумовлена часом, у школі є Wi-Fi зони, але комп'ютерну техніку було б добре оновити;
  • запровадження різних форм освіти, у тому числі мережевої;
  • ліцею бракує вчителів природничої галузі;
  • директор наголосив, що має намір залучати кращих випускників до роботи вчителями, а тих педагогів, що вже працюють, до участі у конкурсі «Учитель року»;
  • оновлення харчоблоку та електричної проводки;
  • озеленення прилеглої території та модернізація спорткомплексу (обладнанням користуються мешканці мікрорайону і трапляються випадки вандалізму);
  • капітального ремонту входу (облаштування пандусу), нових: штучного покриття футбольного поля, огорожі, асфальто-бетонного покриття;
  • у закладі планують проводити «Дні здоров'я» та конференції для батьків.


 
Ольга Шиян (ліцей №30 «Олімп») озвучила, що її заклад пілотував проєкт НУШ, є учасником всеукраїнського експерименту «Один учень — один комп'ютер». У стратегії на майбутнє наступні пункти:

  • планується співпрацювати з вишами, створити консультаційний пункт для батьків та електронні журнали;
  • запровадять інтернатуру по підготовці молодих педагогів;
  • створять два нові комп'ютерні класи;
  • запровадять систему психологічної підтримки школярів та різноманітні профілі у ліцеї (щоб у учнів був максимальний вибір, за яким вчитися).


Ліцей №6 «Правобережний», за словами Олени Шаповал, у найближчі роки потребує оновлення майданчику зі штучним покриттям, переобладнання кімнат особистого користування, будівництва нового поліфункціонального майданчика, заміни 70 вікон у приміщенні ліцею, придбання комп'ютерів та сучасного програмного забезпечення.


 
Очільниця школи №22 Ганна Гербас серед іншого у своєму перспективному плані окреслила наступні пункти:

  • необхідність створення нових кабінетів фізики, хімії, математики із сучасним обладнанням, інтернет-бібліотеки;
  • облаштування мультимедійними дошками навчальних кабінетів;
  • капітальний ремонт вестибюлю, модернізація харчоблоку;
  • впровадження електронних щоденників, пропускної системи та відеоспостереження у школі.


Усі директори успішно пройшли конкурс на заміщення вакантних посад, залишилися на своїх робочих місцях та працюватимуть ще 6 років.


Тепер кандидатури директорів має затвердити мер Малецький, і протягом трьох днів з ними укладуть трудові контракти.

Автор: Катерина Турубара Фото: Артем Коваленко

Информация

Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Комментировать статью могут только зарегистрированные пользователи.
Пожалуйста, ВОЙДИТЕ или ЗАРЕГИСТРИРУЙТЕСЬ.
Ознакомьтесь с правилами комментирования.
  • НОВОСТИ ПАРТНЕРОВ:


Вверх