
11 листопада до редакції зателефонувало двоє містян, які поскаржились на відсутність опалення у квартирах та бездіяльність управляючої компанії. Це мешканці буд. 22/13 на вул. Небесної Сотні та буд. 20а на вул. Східна. Обидва будинки обслуговує «Будсервіс Кременчук».
У Відділі оперативного контролю за станом у місті, куди мер закликав повідомляти про проблеми з опаленням, за словами кременчужанина, його перенаправляють до колцентру «Будсервіс Кременчук».
З приводу обох скарг ми звернулись за коментарем до управляючої компанії, там кажуть, що за обидвома адресами виїхали аварійні служби, які подали тепло:
Як о 17.20 повідомив мешканець будинку буд. 22/13 на вул. Небесної Сотні, аварійна бригада дійсно була. Однак після їх від'їзду ситуація жодним чином не змінилась.
Нагадаємо, у Кременчуці опалювальний сезон для жителів міста і закладів освіти розпочався 1 листопада. Тоді ж міський голова закликав тих, у кого виникли проблеми з опаленням у будинку звертатися до Служби допомоги мера кременчужанам за номером 15-63.
Телефони керуючих компаній:
Як діяти споживачу, щоб не платити за ненадані послуги
Скарги складайте у двох екземплярах, один із них попросіть зареєструвати й залиште в себе. Або надішліть скаргу листом з повідомленням про вручення.
За що й на скільки мають зменшити оплату
Як повідомили нам представники «Будсервіс Кременчук» 19 листопада, наразі їх служби продовжують працювати в складних умовах 24/7 та докладають максимальних зусиль для того, щоб усі будинки отримували повний перелік послуг.
Інформація
Користувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.