Covid-19 в Україні/Кременчуці
Дані МОЗ України. Оновлення: 07.04.2020 09:00
Підтверджені:
Україна1462
Кременчук5
Хворі:
Україна1389
Кременчук5
Вилікувалось:
Україна28
Кременчук0
Померло:
Україна45
Кременчук0

Ароматний бунт: у Кременчуці страйкують асенізатори

25.02.2020, 14:02 Просмотров: 5 703 Комментариев: 29

 

Підприємці зупинилися на СП-17 (станції перекачування стічних вод), де зливають нечистоти, і вимагають від влади дати їм можливість працювати

Сьогодні, 25 лютого, приватні асенізатори зупинили роботу: поставили машин біля на СП-17 та тимчасово припинили обслуговувати виклики.

«Митинг Асенизаторов! Как скоро город утонет в фекалиях? Дякуємо можновладцям Кременчука!» - написала про протест депутат Оксана Піддубна та виклала відео на своїй сторінці у Фейсбуку.

 

Асенізатори стурбовані невизначеністю: вони не знають, чи матимуть роботу далі. Заявляють, що міська влада з ними не спілкується і не намагається пояснити, які перспективи їх чекають.




  


Нагадаємо, у мерії провели конкурс на вивезення твердих (лот 1) та рідких відходів (лот 2). Конкурсний комітет визначив переможцем по обох лотах єдиного учасника – КАТП 1628. Це означало, що робота приватних підприємців залишиться «поза законом».


На засіданні виконкому мали затвердити переможця конкурсу, але асенізатори приїхали протестувати під мерію – і на засіданні затвердили результати конкурсу лише по лоту на тверді відходи.




Міська влада взяла паузу на два тижні, проте наразі підприємці кажуть, що їх не зібрали і не запропонували варіант того, на яких умовах вони зможуть працювати далі.



Спробу доручити всі послуги КАТП 1628 підприємці називають «рейдерським захопленням» і підкреслюють, що про конкурс нічого не знали.


- Ми робимо дуже велику справу для міської ради, міська рада нам повинна руки та ноги цілувать! У них голова не болить, де взяти ці машини», - зазначив один із учасників зібрання.


Асенізатори вважають, що монополізація ринку неминуче призведе до збільшення вдвічі ціни на послуги для кременчужан (це, в основному, приватний сектор та підприємці): до 800-1000 гривень за виклик машини. Про таку перспективу заявили одразу декілька підприємців (зараз ціна 380-400 грн). 



Працювати «під КАТП» - тобто укладати угоди з комунальним підприємством – вони категорично не хочуть. Але згодні створити свій кооператив – аби лише влада дала їм працювати самостійно та обслуговувати клієнтів.


Оксана Піддубна зазначила, що в інших містах влада пішла іншим шляхом: конкурс проводили, але розбили по дрібних лотах – по районах. Таким чином, взяти участь у ньому змогли приватні підприємці та виграти. Вона каже, що пропонувала внести зміни до конкурсної документації – та конкурсна комісія на чолі з віце-мером Володимиром Пелипенком її пропозицій не почула.

Автор: Татьяна Донченко Источник фото: скрин, відео - Фейсбук

Комментарии: 29

4 131
25 февраля 2020 14:40

Мужик молодець, на ньому вся організація тримається


17 3
307
25 февраля 2020 14:58

"Ми робимо дуже велику справу для міської ради, міська рада нам повинна руки та ноги цілувать!"

Он воно чьо, Міхалич!


2 26
796
25 февраля 2020 15:21

Ароматний бунт.

Поддерживаю.

Городская власть, должна по этому вопросу, к людям повернуться лицом, а не спиной!!!


36 3
618
25 февраля 2020 15:26

Закон не зобовязував проводити конкурс таким чином, щоби залишився виключно один виконавець послуг. В умовах конкурсу орган місцевого самоврядування міг прописати як умову щодо визначення переможцями кількох субєктів, так і поділити територію міста на кілька зон, в кожній з яких визначити відповідних переможців.

 

Одним словом, асенізатори мають право звернутись до АМКУ або до суду. Шанси виграти відповідну справу були би значно більшими, якби вони подавались на конкурс, але і так є не примарними)

 

Я би радив виконавчому комітету з приводу рідких побутових відходів провести повторний конкурс з урахуванням того, що монолізація - це не зовсім правильно, навіть якщо монополістом є комунальне підприємство


26 6
4 131
25 февраля 2020 15:29

Дивно шо Закон діє від травня, а спохватились лише зараз.

 

Але незнання закону не звільняє від відповідальності

 

Проводиться не тендер, а конкурс, тому правильно сказали шо до тендера ви не маєте ніякого відношення

 

Є розяснення до цих нововведених законів, де пишуть що має бути договір між замовником і виконавцем, визначений виконавцем послуг з вивезення побутових відходів у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. Порядок проведення конкурсу на надання послуг з вивезення побутових відходів затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 16.11.2011 № 1173 із змінами, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 27.03.2019 № 318 «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України».

 

І тепер цифри - припустим шо около 80 грн викачати за куб -12,5 вартість злить куб = 67,5 за куб в кармані. 500 кубов за добу = 33750 грн. За рік більше 12 лямів. І тепер питання - скільки з 12 лямів заплачено податку? Вони ж податки платять? Вони взагалі ФОПи? 1, 2, чи не дай Боже (самі совісні) 3 групи?


9 17
815
25 февраля 2020 15:32

Цитата: ulyanov

Закон не зобовязував проводити конкурс таким чином, щоби залишився виключно один виконавець послуг. В умовах конкурсу орган місцевого самоврядування міг прописати як умову щодо визначення переможцями кількох субєктів, так і поділити територію міста на кілька зон, в кожній з яких визначити відповідних переможців.

 

Одним словом, асенізатори мають право звернутись до АМКУ або до суду. Шанси виграти відповідну справу були би значно більшими, якби вони подавались на конкурс, але і так є не примарними)

 

Я би радив виконавчому комітету з приводу рідких побутових відходів провести повторний конкурс з урахуванням того, що монолізація - це не зовсім правильно, навіть якщо монополістом є комунальне підприємство

 

Отут я вас підтримую двома руками. Бунт асенізаторів дуже небезпечний


16 5
618
25 февраля 2020 15:48

Цитата: Татьяна Донченко
Бунт асенізаторів дуже небезпечний

Бунт - це завжди справа не конструктивна, але і лякати бунтом не треба - ми зможемо забезпечити місто відповідними послугами і без приватних осіб.  Проте, часи такі, що навіть асенізатори мають хоч інколи перейматись юридичним боком свого бізнесу.

 

Ну, і виконкому треба бути трошки ближче до потреб людей, які його сформували та доручили турбуватись про себе.

 

А пані Піддубній, якщо вже взялась за "захист" прав, слід не відосики "піліть" про себе, а розбирась в питанні. До подоржчання послуг призведе не конкурс, необхідність якого встановлена законом, а встановлений та погоджений тариф


12 19
815
25 февраля 2020 16:10

Цитата: ulyanov

Цитата: Татьяна Донченко
Бунт асенізаторів дуже небезпечний

 ми зможемо забезпечити місто відповідними послугами і без приватних осіб

 

Я думала, це не ваша сфера... але хай буде, я не проти


18 2
49
25 февраля 2020 16:27

Татьяна Донченко и когда же Вы опубликуете на страницах телеграфа телефоны по которы можна жаловатся осливах нечистот этими ассанизаторщиками в неустановленных местах.


9 8
618
25 февраля 2020 16:33

Цитата: Татьяна Донченко
це не ваша сфера.

розширяємо спектр послуг bowtie


6 16
1 552
25 февраля 2020 16:44

Це питання потрібно розглядати не тільки хто буде вивозити відходи,а і як.Приватному зателефонував і на протязі години питання вирішене.А з КАТП потрібно заключити договір,оформити замовлення і як мінімум півдня чекати.Причому,заробити на вас бажає і КАТП,і водій,який приїхав,бо йому платять копійки.Це по-перше.

По-друге,приватник якщо і насвиняче у вас коло двору,то прибере,бо ви його більше не замовите.А КАТП насвиняче і поїде,бо йому пофіг.

А якщо вас залишать без вибору-то робіть висновки самі.

Цитата: Татьяна Донченко
Я думала, це не ваша сфера... але хай буде, я не проти
+100!


27 2
810
25 февраля 2020 16:59

Тут ще один цікавий момент: десь місяць-два тому, тут писали, що адмінкомісія оштрафувала жінку за те, що вона обладнала вигрібну яму за межами двору. Наскільки я розумію, то така практика непоодинока, просто не всі попадалися до данного часу, а тепер, коли ями буде відкачувати комунальна служба, то виявлять усіх. Наповнення бюджету за рахунок штрафів буде колосальне, а також зобовяжуть перенести яму у двір.


14 2
3 160
25 февраля 2020 17:08

Цитата: ulyanov
що монолізація - це не зовсім правильно,

Монополія це завжди зло


27 0
1 505
25 февраля 2020 17:09

Цитата: vovan
Татьяна Донченко и когда же Вы опубликуете на страницах телеграфа телефоны по которы можна жаловатся осливах нечистот этими ассанизаторщиками в неустановленных местах.

 

А что мешает вам звонить на 102 или на 1563 (если в черте города)?


13 5
3 160
25 февраля 2020 17:13

Цитата: ulyanov
ми зможемо забезпечити місто відповідними послугами і без приватних осіб. 

Ні в якій сфері, де міська влада береться надавати послуги ,як правило якісних послуг немає. А там де послуги надає монополіст про якість взагалі мови немає. Де є якість? Може в енергопостачанні, чи може в газопостачанні є якість? А може у водопостачанні  є якість? Не смішіть


29 1
302
25 февраля 2020 17:43

 Я за говновозов.  Власть можете лучше, сделайте без запретов. Народ пойдет туда где будет хорошая цена и качество. 

Монополия всегда ЗЛО.

 


33 1
110
25 февраля 2020 19:23

І тепер цифри - припустим шо около 80 грн викачати за куб -12,5 вартість злить куб = 67,5 за куб в кармані. 500 кубов за добу = 33750 грн. За рік більше 12 лямів. І тепер питання - скільки з 12 лямів заплачено податку? Вони ж податки платять? Вони взагалі ФОПи? 1, 2, чи не дай Боже (самі совісні) 3 групи?

[/quote]
так ты еще сюда посчитай топливо (а расход то у них немалый) и амортизацию на запчасти для этих "новеньких иномарок", которые в кадре там на заднем плане. и сколько они в день наезжают от каждого клиента и на слив и назад. плюс шланги тоже имеют свойство изнашиваться. и ремонтировать машину от которой несет гавном за 20 метров тоже радости мало и за это надо тоже платить... 
понимаю,что считать чужие деньги легко и интерестно. но лучше сам сядь да поработай месяц-другой...


19 4
49
25 февраля 2020 19:55

sv11   елибы было все так плохо давно бы кинули этот левый зароботок ине ныли бы.80% отходов вы завозите в город из сел которые окружают Кременчуг. Будьте мужиками говорите правду.


5 9
186
25 февраля 2020 22:43

Цитата: ulyanov

 

А пані Піддубній, якщо вже взялась за "захист" прав, слід не відосики "піліть" про себе, а розбирась в питанні. До подоржчання послуг призведе не конкурс, необхідність якого встановлена законом, а встановлений та погоджений тариф

По-перше, відео мене попросили зняти асеніщаиори. 

 

По-друге, я пропонувала ще восени 2019 року розбити місто по районам таким чином, щоб у конкурсі могли взяти учать приватні підприємці, а у мешканців був вибір, але ваші друз (впевнена, не без вашої «допомоги») не підтримали мої пропозиції.

 

По-третє, я знаю як виконком встановлює тарифи і ще раз впевнено заявляю - ДОГОВОРИ СУБПІДРЯЛУ ПРИВЕДУТЬ ДО ПІДВИЩЕННЯ ТАРИФУ, особливо враховуючи апетити наших можновладців. 

І Ви це знаєте краще за мене, бо добросовісно проїдаєте кошти комунальних підприємств, отримуючи через свою дружину щомісяця СОТНІ ТИСЯЧ ГРН. 


16 5
3 534
26 февраля 2020 06:41

Цитата: Піддубна Оксана
через свою дружину щомісяця СОТНІ ТИСЯЧ ГРН
а раньше были миллионы....


2 9
307
26 февраля 2020 09:16

Цитата: sv11

так ты еще сюда посчитай топливо (а расход то у них немалый) и амортизацию на запчасти для этих "новеньких иномарок", которые в кадре там на заднем плане. и сколько они в день наезжают от каждого клиента и на слив и назад. плюс шланги тоже имеют свойство изнашиваться. и ремонтировать машину от которой несет гавном за 20 метров тоже радости мало и за это надо тоже платить... 
понимаю,что считать чужие деньги легко и интерестно. но лучше сам сядь да поработай месяц-другой...

Імхо. Ті самі витрати (+-) є і у комунальної (офіційної) техніки. Просто у них вони закладаються в ціну, а у неофіціалів покриваються ліваком та зливом у Дніпро, посадку чи ще кудись. 

І податки також впливають на ціну послуги.


4 1
4 131
26 февраля 2020 09:39

Цитата: sv11
но лучше сам сядь да поработай месяц-другой...
ті шо на відео сіли, тепер назад на завод не хочуть. Чому?

 

Дійсно, розбити на лоти, і по кожному району провести конкурс, в т.ч. на мінімальну ціну. Переможець має право заключати договори з населенням, де вказується ціна за куб, права, відповідальність, і штрафи за неналежно надано послугу, наприклад -10% від послуги за день затримки. Виклики можна налагодити через диспетчерську службу, аналогічно системи в таксі. Приїхав на виклик - договору немає - підписали договір і лише тоді качаєм. Оплата або по КюАр, або налом з видачею квитанції.

Але це лише мрії...


3 1
307
26 февраля 2020 09:45

Цитата: почемучка

Цитата: sv11
но лучше сам сядь да поработай месяц-другой...
ті шо на відео сіли, тепер назад на завод не хочуть. Чому?

 

Дійсно, розбити на лоти, і по кожному району провести конкурс, в т.ч. на мінімальну ціну. Переможець має право заключати договори з населенням, де вказується ціна за куб, права, відповідальність, і штрафи за неналежно надано послугу, наприклад -10% від послуги за день затримки. Виклики можна налагодити через диспетчерську службу, аналогічно системи в таксі. Приїхав на виклик - договору немає - підписали договір і лише тоді качаєм. Оплата або по КюАр, або налом з видачею квитанції.

Але це лише мрії...

 

+ Те саме хотів написати.


1 1
110
26 февраля 2020 14:02

почемучка

 ті шо на відео сіли, тепер назад на завод не хочуть. Чому?

[/quote]

А не подскажешь на какой именно завод? И на какую зарплату? И на какие условия? Может и я пойду работать на завод, чтоб в городе. А буду мотать по 150-200 км в день по области от села к селу по нашему бездорожью...

 


1 1
3 534
26 февраля 2020 14:06

Цитата: sv11
на какой именно завод?
да к примеру на НПЗ, где транспортный цех сократили


0 4
110
26 февраля 2020 16:38

а к примеру на НПЗ, где транспортный цех сократили

[/quote]

Я на их зарплату смогу ездить с дальнего Крюкова и обеспечивать семью из шести человек?


1 1
3 534
26 февраля 2020 17:54

Цитата: sv11
Я на их зарплату смогу ездить с дальнего Крюкова и обеспечивать семью из шести человек?
нет, потому что нет там больше транспортного цеха!


1 1
110
26 февраля 2020 19:47

Цитата: zzzzzz

Цитата: sv11
Я на их зарплату смогу ездить с дальнего Крюкова и обеспечивать семью из шести человек?
нет, потому что нет там больше транспортного цеха!

Есть ещё какие предложения? А водителей там несколько десятков. И у каждого семья, дети...


0 0
3 534
26 февраля 2020 20:55

Цитата: sv11
Есть ещё какие предложения?
семью из 6 человек содержать трудно, даже работая гастрабайтером на панщине.


0 5

Информация

Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Комментировать статью могут только зарегистрированные пользователи.
Пожалуйста, ВОЙДИТЕ или ЗАРЕГИСТРИРУЙТЕСЬ.
Ознакомьтесь с правилами комментирования.
  • НОВОСТИ ПАРТНЕРОВ:


Вверх