14 представників спорту, бізнесу та медіа Кременчука отримали значки закритого клубу Sport&Business Club

31.10.2023, 08:00 Переглядів: 1 248

Старт у Кременчуці: вперше в Україні відкрили регіональну філію

У Кременчуці відбулось відкриття першої регіональної філії Sport&Business Club, який об’єднує 700 представників спортивних клубів, ліг, федерацій та організацій, а також комерційних компаній та медіа-бізнесу.

- Найголовніше, що учасники нашої зустрічі побачили, що вони не залишаються сам на сам зі своїми проблемами, і власну задача тут ми бачимо як згуртування спортивної спільноти. Адже по всій країні спорт підтримується меценатами та ініціативними людьми, які роблять все від них залежне, щоб їхній спорт розвивався. І ми хочемо підтримувати їх, розповідати про найкращі світові та українські практичні кейси та давати їм поштовх становитись краще. Ми побачили, що запит на це є, і разом з представниками місцевого спорту та бізнесу будемо його задовольняти, - прокоментував відкриття філії клуба у Полтавському регіоні CEO Sport&Business Club Україна Олексій Брага.

Захід, організований Sport&Business Club разом з генеральним партнером Клуба – i-Gaming компанією FAVBET, зібрав понад 60 учасників. Вже за традицією, в рамках зустрічі Sport&Business Club вручив спеціальні пам’ятні значки SBC найстарішим членам клубу, виготовлені компанією Dobroznak.com.

 

Відзнаки отримали 14 представників спорту, медіа та бізнесу, серед яких:

  • Олександр Глущенко – медіаексперт, автор YouTube-проєкта «Переговорка» та співзасновник інтернет-видання про телебачення та телекомунікації «Медіасат»
  • Вадим Дробашко – спортивний маркетолог, консультант ФК «Олександрія» з питань розвитку
  • Альона Душенко – журналіст «Кременчуцького Телеграфу»
  • Тарас Захарченко – в.о. директора КЗ Полтавської обласної ради «Спортивний центр Полтавщини»
  • Сергій Ковнір – президент ФК «Кремінь», власник телевідеокомпанії «Кремень ТВ»
  • Сергій Кузьменко – президент ФК «КСК» (Полтавська область)
  • Віталій Лялька – гравець національної збірної України з хокею, капітан ХК «Кременчук», засновник БФ «Горобчик»
  • Ольга Ляхова – дворазова чемпіонка Європейських ігор, срібна та бронзова призерка чемпіонатів Європи з легкої атлетики, учасниця Олімпійських ігор 2016
  • Олег Медведенко – начальник департаменту молоді та спорту у Кременчуці
  • Антон Пилипенко – маркетинг-директор ФК «Олександрія»
  • Сергій Порчирян – меценат, бізнесмен
  • Сергій Радченко – чемпіон України з боксу, чемпіон WBC Ukraine
  • Ігор Романенко – Lead Media Manager, FAVBET
  • Денис Сухорук – CEO Sports Development Group та засновник футбольної академії «Ягуар»

 

Ключовою темою для обговорення стала популяризація спортивних клубів, ліг, та побудови персонального бренда спортсмена.

Першим виступив медіаексперт, автор YouTube-проекта «Переговорка» та співзасновник інтернет-видання про телебачення та телекомунікації «Медіасат» Олександр Глущенко. Він розповів про типовий шлях, який проходять всі правовласники контенту – а ними, відповідно до чинного законодавства, є саме клуби. Цей шлях є однаковим для всіх організацій у світі, але приводить він лише до одного, створення єдиного медіапулу. Він має включати в себе централізовану бізнес-модель, політику витрат на продакшн, графіку та айдентику, продаж реклами, маркетинг та піар.

Капітан ХК «Кременчук», гравець національної збірної України та співзасновник БФ «Горобчик» Віталій Лялька представив проєкт «Матч пам’яті». Навесні був проведений хокейний матч, на який гравці вийшли в джерсі з позивними загиблих захисників України.

Надалі ці джерсі стали виставлятись на благодійні аукціони з метою збору коштів для їх родин. За допомогою зірок, таких як Андрій Ярмоленко, Євген Селезньов, співачка ЛУНА, Сергій Сидорчук і інших, фонд зібрав та передав родинам воїнів вже близько 2 мільйони гривень.

 

Маркетинг-директор ФК «Олександрія» Антон Пилипенко та Вадим Дробашко, який консультує клуб з питань розвитку, розповіли про те, як відбувається підготовка до матчів УПЛ, про академію клуба, а також про стратегію «Олександрії» у роботі з вболівальниками. Зокрема, про результати роботи з блогером, який за рахунок якісного контенту зсередини клубу дав клубу +30% підписників у YouTube за 2 місяці.

Не обійшли стороною і окремі кейси клуба – відео про повернення в клуб Кирила Ковальця стало одним з найпопулярніших на сторінках «Олександрії» за останній рік, та зібрало масу коментарів від вболівальників.

Денис Сухорук, CEO Sports Development Group та засновник футбольної академії «Ягуар», поділився інформацією про найкращі кейси щодо трансферу гравців. Компанія підтримує молодих місцевих гравців, та сприяє їм у розвитку – зараз найталановитіші з них виступають у ПФЛ, Польщі та Італії. Sports Development Group взяла участь у проведенні хокейного Kremen Cup та TRENDETS Camp в Італії, а також займається розвитком додатку SportBM для управління спортивними академіями. Академія «Ягуар» також активно розвивається, на її базі вже створено першу жіночу футбольну команду у Кременчуці та філію у Польщі.

 

Президент ФК «Кремінь» та власник телевідеокомпанії «Кремень ТВ» Сергій Ковнір розповів про розвиток регіонального телебачення та стратегію футбольного клуба. Зокрема, «Кремень ТВ» провів понад 180 трансляцій протягом спортивного сезону 2022/23, а також першими в Україні зробив професійну багатокамерну трансляцію змагань з пейнтболу з титрами та повторами. Зараз компанія виступає єдиним підрядником трансляцій хокейної ліги.

ФК «Кремінь» є однією з наймолодших команд ПФЛ, та надає можливість для розвитку місцевих гравців. За оцінкою порталу Transfermarkt, до початку сезону 2022/23 вартість гравців команди складала 480 тис. євро, а зараз дорівнює близько 1,3 млн. євро.

 

Про особливості розвитку невеликих футбольних команд розповів Сергій Кузьменко, президент ФК «КСК», що виступає у чемпіонаті Полтавської області.

ФК «КСК» є прикладом навіть для клубів, які виступають на більш високому рівні. Для розвитку клуб активно залучає місцевий бізнес, тож наразі одразу 4 компанії підтримують ФК «КСК». Стратегія клуба базується на підтримці дитячо-юнацького футболу у громаді, з подальшим перепродажем гравців у команди, які виступають на більш високому рівні. 

Також ФК «КСК» має власну стилізовану графіку в соціальних мережах, де охоплення постів сягають десятків тисяч, та єдиний з числа учасників чемпіонату області, хто транслює свої матчі в YouTube.

Автор: Альона Душенко Фото: Ірина Василенко
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це редакцію.

Інформація

Користувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.
Будь-ласка, ЗАРЕЄСТРУЙТЕСЬ.
Ознайомтесь із правилами коментування.
Читайте також:
  • Kiaparts
  • НОВИНИ ПАРТНЕРІВ:


Свіжий випуск (№ 11 від 14 березня 2024)

Для дому і сім'ї

Читати номер

Для дому і сім'ї - програма телепередач

Читати номер

Приватна газета

Читати номер
Попередні випуски
Вверх