У Кременчуці провулок Ушинського виключають із списку перейменування

16.11.2022, 07:07 Переглядів: 771

  

Рішення мають затвердити на комісії з перейменування

У Кременчуці провулок Ушинського виключають зі списку перейменування. Інформацію озвучив секретар Кременчуцької міської ради Юрій Гриценко на зібранні комісії з перейменування.

Саме засідання через повітряну тривогу не відбулось. 

Юрій Гриценко зауважив, що заслуги педагога Ушинського визнані в країні. Навіть наступного року на рівні України збираються відзначати його 200-річний ювілей.

 

Костянтин Дмитрович Ушинський (19 лютого (3 березня) 1823 — 22 грудня 1870 (2 січня 1871)) — український педагог, кандидат юриспруденції та правознавець. Один із засновників педагогічної науки. Автор праць з теорії й історії педагогіки, підручників для початкової школи та статей з педагогіки. Представник українського шляхетного роду Ушинських. 

 

У педагогічній системі Ушинського важливе місце посідало вчення про мету виховання, що визначалося ним як підготовка людини до життя та праці, як формування у людини почуття обов'язку перед народом та виховування у людини патріотизму. У вихованні дітей він видавав значне місце сім'ї та вважав украй необхідним родинне виховання. Найпершим обов'язком громадянина та батька сім'ї є виховання громадян, корисних для суспільства, — вважав учений.

Окрім того, він приділяв велике значення мові народу, адже, за його словами, «якщо вимерла мова в устах народу, вимер і народ». Педагог обстоював думку, що кожний народ має право мати школу рідною мовою, засуджував царизм за заборону вивчення української мови у школах на українських землях. Визначив основні шляхи й засоби розвиваючого навчання, був поборником класно-урочної системи навчання, врахування вікових і психологічних особливостей дітей. Він надавав важливого значення праці у психологічному та фізичному розвитку людини, вказував на керівну роль школи й особи вчителя у вихованні дітей.

Ушинський склав підручники для початкового навчання «Дитячий світ і Хрестоматія» (1861 року) та «Рідне слово» (1864 року), в яких науковий рівень знань поєднувався з доступністю, яскравістю викладу та служив завданням морального й естетичного виховання. Однак, основною фундаментальною працею науковця вважається психолого-педагогічний та філософський тритомний твір — «Людина, як предмет виховання». У нього вчилися найкращі грузинські, вірменські, фінські, татарські та болгарські педагоги. Помер в Одесі. Похований у Києві.


Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це редакцію.

Інформація

Користувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.
Будь-ласка, ЗАРЕЄСТРУЙТЕСЬ.
Ознайомтесь із правилами коментування.
  • Kiaparts
  • НОВИНИ ПАРТНЕРІВ:


Свіжий випуск

№ 47 від 24 листопада 2022

Читати номер
Попередні випуски
Вверх