Для міжрегіональних поїздок громадським транспортом знадобиться COVID-сертифікат

11.10.2021, 18:06 Переглядів: 7 109 Коментарів: 16

 

Згодиться і ПЛР-тест або довідка про одужання

Кабмін затвердив нові правила пасажирських перевезень на час карантину. Тепер пасажири та водії будуть зобов'язані мати при собі сертифікат вакцинації або результати ПЛР-тестування.

- Нові правила для перевезення пасажирів – вимушений крок для стримування поширення коронавірусної хвороби, щоб зберегти життя та здоров’я громадян. Тому наявність як у водіїв, так і у пасажирів документів, які б підтверджували їх COVID-безпечність, є необхідною умовою для регулярних та нерегулярних перевезень у будь-якому виді транспорту, — заявив міністр охорони здоров'я Віктор Ляшко.

Як повідомили у МОЗ, з 21 жовтня міжрегіональні перевезення пасажирів у регіонах із «жовтим», «помаранчевим» чи «червоним» рівнем епіднебезпеки будуть дозволені за умови наявності у всіх водіїв та пасажирів одного із документів:

  • документа, що підтверджує отримання повного курсу вакцинації або документа, що підтверджує отримання однієї дози дводозної вакцини для регіонів «жовтого» рівня епідемічної небезпеки;
  • міжнародного, внутрішнього сертифіката або іноземного сертифіката, що підтверджує вакцинацію від COVID-19 однією дозою однодозної вакцини чи двома дозами дводозної вакцини, дозволених ВООЗ для використання в надзвичайних ситуаціях, негативний результат тестування методом ПЛР або одужання особи від зазначеної хвороби, чинність якого підтверджена за допомогою Єдиного державного вебпорталу електронних послуг, зокрема з використанням мобільного додатка порталу Дія;
  • негативного результату тестування на COVID-19 методом ПЛР або експрес-тесту на визначення антигену коронавірусу SARS-CoV-2, який чинний 72 години.

Нові правила стосуються як регулярних, так і нерегулярних перевезень пасажирів, зокрема автомобільного, авіаційного та залізничного транспорту міжобласного сполучення.

Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це редакцію.

Коментарі: 16

49
11 жовтня 2021 19:07

Вакцинація не є гарантією що людина не може бути переносником вірусу, так вакцина можливо і захищає вакцинованого від тяжкого перебігу але не від розповсюдження вірусу серед оточуючих з неприкритого рота і носа, теж саме і з вже перехворівшими, сенс в цих заходах не дуже зрозумілий


58 8
166
11 жовтня 2021 19:34

А как без декларации с врачем сделать прививку? декларацию всеравно не буду заключать.


8 8
222
11 жовтня 2021 19:53

1. Закон о медицинской тайне 39-1 когда отменили?
Или трусы теперь надо везде снимать?
2) Интересно кто будет проверять сертификаты вакцинации? водитель, полиция? А сами полицаи готовы показать свои сертификаты? Может они заразные?


43 4
0
11 жовтня 2021 20:36

Цитата: Zloy_kachan

А как без декларации с врачем сделать прививку? декларацию всеравно не буду заключать.

Центри вакцинації( МПК ; 4міськлікарня) приймають незалежно від того є чи немає декларації.


10 4
222
11 жовтня 2021 22:12

«Конституційні права і свободи гарантуються і не можуть бути скасовані. При прийнятті нових законів або внесенні змін до чинних законів не допускається звуження змісту та обсягу існуючих прав і свобод» (ст.22).


18 6
166
11 жовтня 2021 22:15

Цитата: belka2
Цитата: Zloy_kachan

А как без декларации с врачем сделать прививку? декларацию всеравно не буду заключать.

Центри вакцинації( МПК ; 4міськлікарня) приймають незалежно від того є чи немає декларації.

Та как бы нет - был послан нахрен, у меня даже мед карты лет 15 нет. лечусь только народными методами. (это не пропаганда). Но кроме пару раз отгребания люлей (легкое сотрясение), причем я не инициатор (думаю многие поймут), но так иногда бывает, все остальное ***


3 1
138
11 жовтня 2021 22:20

Не много ли кабмин на себя берет. Не враги ли народа там засели и не пора ли их оттуда сраной метлой.


28 3
254
12 жовтня 2021 03:16

Цитата: limon4ik

Вакцинація не є гарантією що людина не може бути переносником вірусу, так вакцина можливо і захищає вакцинованого від тяжкого перебігу але не від розповсюдження вірусу серед оточуючих з неприкритого рота і носа, теж саме і з вже перехворівшими, сенс в цих заходах не дуже зрозумілий

Сроки годности подходят у первой партии, надо срочно сделать реализацию,

1 доза 7$, дальше считайте

Всё наркодиллеры так делают - 1,2й раз бесплатно, дальше за деньги.

О каком здоровье думают если тебе зелёнкой никто бесплатно не помажет


11 4
21
12 жовтня 2021 07:34

Скоріше за все це будуть перевіряти поліцейські. За допомогою планшета будуть зчитувати QR-код з паперового документа або із додатку Дія. Так ще і виловлювати будуть тих, у кого підробний сертифікат. А за це штраф буде і власнику "липового" сертифікату і розслідування де і у кого отримали. 


7 6
0
12 жовтня 2021 08:18

Цитата: Gav-gav

Не много ли кабмин на себя берет. Не враги ли народа там засели и не пора ли их оттуда сраной метлой.

ПОРА! А то хороших людей теряем, а этим хоть бы что((( Вся эпидемия насмарку, ни одной полезной смерти.


6 1
601
12 жовтня 2021 08:47

Цитата: adf007
тебе зелёнкой никто бесплатно не помажет
казали про зеленку. Вона, виявляється, абсолютно безкорисна.

 

Обмеження не придумані нами, вони по всьому світі. Ви не повірите що є країни з набагато вищим відсотком вакцинованих - виявляється вони тупі??? ну ми ж розумні, ми ж розумієм що вони обмеженнями порушують закони, хоч і ходим в дрантях. А вон там цього не розуміють тому і живуть щедро і по всьому світу подорожують... Правильно написав?


5 21
601
12 жовтня 2021 09:48

Доречі. Читаю Правду. Там пишуть про Британію, в якої за пандемію померло 150 тисяч, при населенні 67 лямів. Україні населення вдвічі менша, а смертність втричі менша, при тому що зарплатня і можливість очухатись в Україні в рази менша. Так, згоден, в нам можуть і скоріш за все не всих вписували в той список, і можливо нековідних теж тудт внесли, але таке ж могло бути і в Британії!

А причина такої сментності там як показало розслідування в тому що вяло вводили обмеження, надіючись на колектривний імунітет від перехворівших, хоча їх попереджали про великий летальний відсоток.


4 8
735
12 жовтня 2021 10:29

Цитата: Чувааак

Доречі. Читаю Правду. Там пишуть про Британію, в якої за пандемію померло 150 тисяч, при населенні 67 лямів. Україні населення вдвічі менша, а смертність втричі менша, при тому що зарплатня і можливість очухатись в Україні в рази менша. Так, згоден, в нам можуть і скоріш за все не всих вписували в той список, і можливо нековідних теж тудт внесли, але таке ж могло бути і в Британії!

А причина такої сментності там як показало розслідування в тому що вяло вводили обмеження, надіючись на колектривний імунітет від перехворівших, хоча їх попереджали про великий летальний відсоток.

Все набагато банальніше - скільки там людей похилого віку і людей з хронічними захворюваннями? У нашій країні такі люди кжен рік потроху помирають, а там за рахунок медицини вони живуть довше.

 

Якби хоч раз Ви були б терапевтичному відділенні в періоди масової захворюванності на ОРВІ, то епідемія ковіду Вам здалася б маячнею.


15 1
222
12 жовтня 2021 11:07

міжнародного, внутрішнього сертифіката або іноземного сертифіката, що підтверджує.....

Человечки,
вас уже к ИЗДЕЛИЯМ и ПРОДУКТАМ приравняли,
а вы всё ещё ничего не поняли....

Сначала просто Скотами нас считали, так как зоны вводят для животных, теперь изделия. Дальше что? В колбасные цеха фаршиком?


15 3
254
12 жовтня 2021 20:12

Цитата: Чувааак

Цитата: adf007
тебе зелёнкой никто бесплатно не помажет
казали про зеленку. Вона, виявляється, абсолютно безкорисна.

 

Обмеження не придумані нами, вони по всьому світі. Ви не повірите що є країни з набагато вищим відсотком вакцинованих - виявляється вони тупі??? ну ми ж розумні, ми ж розумієм що вони обмеженнями порушують закони, хоч і ходим в дрантях. А вон там цього не розуміють тому і живуть щедро і по всьому світу подорожують... Правильно написав?

Ну х.з. - что вам ответить? Вы черпаете информацию из телевизора?

Там тоже рассказывают что средняя зарплата в Украине 15000 грн.

Но ответ дайте - если я только переболел и у меня антитела для чего они всё равно требуют делать вакцину? Я не врач, может вы врач инфекционист? После гриппа делают через неделю прививки от гриппа?



А насчёт по миру путешествуют - так это от того что налоги не идут депутатам в карманы, и им не надо платить за бесплатную медицину и остальные бесплатные услуги 


3 1
0
12 жовтня 2021 20:25

Цитата: adf007

 

Но ответ дайте - если я только переболел и у меня антитела для чего они всё равно требуют делать вакцину? Я не врач, может вы врач инфекционист? После гриппа делают через неделю прививки от гриппа?

Если Вы переболели, то у Вас есть антитела, поэтому прививка Вам не нужна. Но данный Закон, к сожалению, не предусматривает этот вариант. Даже семейный врач как-то сказала товарищу: "Если переболели, то все равно прививку делайте". "На каком основании?" Доктор замешкалась: "В прививке ЧТО-ТО другое". Вот такой ответ "профессионала".

 

А вообще, это нововведение уже не удивляет. Скоро из квартиры нельзя будет выйти, если ты не вакцинирован.rage И будут нам повторять, что при этом конституционные права человека НЕ нарушаются. И неужели межгородской автобус представляет больше опасности со всеми сидячими местами по сравнению с набитой местной маршруткой? Зато МОЗ издает Законы, а Кабмин покорно их утверждает, не взирая на Конституцию. Дожились!imp


1 1

Інформація

Користувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.
Будь-ласка, ЗАРЕЄСТРУЙТЕСЬ.
Ознайомтесь із правилами коментування.
  • Kiaparts
  • НОВИНИ ПАРТНЕРІВ:


Свіжий випуск (№ 11 від 14 березня 2024)

Для дому і сім'ї

Читати номер

Для дому і сім'ї - програма телепередач

Читати номер

Приватна газета

Читати номер
Попередні випуски
Вверх