КВБЗ дозволили серійний випуск нових платформ для великотоннажних контейнерів

19.11.2020, 16:35 Переглядів: 3 367 Коментарів: 3

Платформи призначені для перевезення контейнерів, які не вимагає захисту від атмосферних опадів

Крюківський вагонзавод планує почати випуск нових платформ для великотоннажних контейнерів. Як повідомляє пресслужба підприємства, протягом 5-6 листопада на заводі працювала міжвідомча комісія, що здійснювала приймальні випробування вагонів-платформ моделей 13-7138 та 13-7138-01.


Комісія вирішила прийняти результати випробувань дослідного зразка вагона-платформи моделі 13-7138, що оформлені відповідними протоколами. це дозволяє підприємству за наявності замовлень приступити до серійного випуску 60-футових платформ моделей 13-7138 та 13-7138-01. Вони призначені для перевезення великотоннажних контейнерів, що не вимагають захисту від атмосферних опадів.


  


Наступний крок реалізації даного проєкту - підготовка матеріалів за результатами виконаних робіт для розгляду на черговому засіданні експертної групи Комісії вагонного господарства у грудні поточного року. Ця комісія має вивчити надані матеріали і прийняти рішення про внесення вагонів-платформ моделей 13-7138 та 13-7138-01 до довідника «Моделі вантажних вагонів» із правом курсування у міжнародному сполученні.

Автор: Руслана Горгола Джерело фото: kvsz.com
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це редакцію.

Коментарі: 3

0
19 листопада 2020 17:14

Я так смотрю, сопроматом у людей совсем беда. Так и не поняли почему вагон-платформа 7024 (длиннобазовая), которую много лет назад спректировал человек с мозгами(в отличии от остальных) так и не будет превзойдена. Кто с вагонного прочитает - напишите в личку, я скажу почему.


3 5
4 363
1
19 листопада 2020 19:26

Цитата: vortex
так и не будет превзойдена
smileвоистину...
Цитата: vortex
напишите в личку, я скажу почему
тайна космического масштаба....


1 10
0
19 листопада 2020 20:04

Цитата: zzzzzz
тайна космического масштаба....

 

Не думаю что многим будет интересно и понятно техническое пояснение. Та длиннобазовая платформа была спректирована не по классической схеме с хребтовой балкой вдоль всего вагона + обвязка по бокам, а с двумя, условно говоря - лонжеронами. Т.е две мощные продольные балки по бокам переменного сечения. Платформа получилась весьма податливой и упругой, но в то же время прочной. В основе конструкции этой платформы лег опыт авиастроения. Авиастроителей гораздо лучше учат проектировать несущие элементы, т.к. в самолётах нельзя сделать "про запас" что-то прочней и массивней в несколько раз - он просто будет таким, тяжёлым что не будет летать. Именно по-этому авиастроители умеют лучше считать чем все остальные. Попытался пояснить доступно, но тема специфическая. Кто не технарь - не пытайтесь понять )


5 3

Інформація

Користувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.
Будь-ласка, ЗАРЕЄСТРУЙТЕСЬ.
Ознайомтесь із правилами коментування.
Читайте також:
  • Kiaparts
  • НОВИНИ ПАРТНЕРІВ:


Свіжий випуск (№ 11 від 14 березня 2024)

Для дому і сім'ї

Читати номер

Для дому і сім'ї - програма телепередач

Читати номер

Приватна газета

Читати номер
Попередні випуски
Вверх