Керівник «Укрзалізниці» Кравцов заявив про захмарні ціни на пасажирські вагони КВБЗ та картельну змову на тендері

3.09.2019, 17:56 Переглядів: 4 334 Коментарів: 6

 

«Укрзалізниця» не розрахувалася в повному обсязі за пасажирські вагони виробництва Крюківського вагонзаводу. Кравцов заявляє про намір звернутися до АМКУ

Протистояння Крюківського вагонзаводу та «Укрзалізниці» загострюється. Керівництво КВБЗ неодноразово заявляло, що УЗ не в повному обсязі розрахувалася за замовлені пасажирські вагони за контрактом 2018 року. Сьогодні під час сесії Кременчуцької міськради на цьому вчергове наголосив представник КВБЗ Максим Крамаренко і заявив, що УЗ прийняла лише 11 вагонів, заборгованість складає 107 млн грн. Завод судиться з «Укрзалізницею».





Натомість сьогодні ж очільник «Укрзалізниці» Євген Кравцов написав на своїй сторінці у Фейсбук, що ціни на пасажирські вагони завищені. А також заявив про змову КВБЗ (у 2018 році) з іншим учасником тендеру — обидва не знижували ціну.



«Вагон за мільйон доларів США.

Не дуже якісний, занадто дорогий. А в тебе нема вибору, бо учасників у тендері 2, рухомий склад хочеш оновити, але розумієш, що щось тут не так.

Є промовисте визначення для таких ситуацій - картельна змова.

2 учасники ставлять космічну ціну на вагон - у районі 1 млн дол. Цінові пропозиції відрізняються на десятитисячні долі відсотка (тендер у 1,5 млрд грн нагадаю), і ціну ніхто не перебиває. Документація обох «конкурентів» дуже схожа, а головне - схоже бажання заробити на Укрзалізниця - Ukrzaliznytsia.

Десь читав, що колеги з КВБЗ назвали нас "ненадійними хлопцями". Ми якраз надійні у своєму бажанні зробити залізницю економічно ефективною. А не мовчки виконувати грабіжницькі умови та йти на поступки.

Мене дивує така позиція великого національного виробника, але хай висновки роблять компетентні структури. Юридичний департамент та департамент економічної безпеки вже отримали доручення розібратись у цій «ненадійній» історії. А документи передамо в антимонопольне відомство, навряд вони прихильники таких змов постачальників», - пише Кравцов.


Він посилається на матеріал видання «Наші гроші», яке досліджувало тендерну документацію обох учасників — КВБЗ та ТОВ «Харківський вагонобудівний завод», який випускає вагони за «крюківською» ліцензією. Співставлення документів дають підстави вважати, що вони готувалися в одному місці — про це йдеться в матеріалі про ознаки змови.


Наразі на на сесію міськради депутат Валентина Головко (керівник профкому КВБЗ) підготувала звернення до Президента, КМУ, Верховної Ради. Це звернення — на підтримку КВБЗ, депутати мають його розглянути. Органи влади проситимуть втрутитися в ситуацію і сприяти розрахункам УЗ — така суть звернення. Про результати голосування ми повідомимо.

Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це редакцію.

Коментарі: 6

739
1
3 вересня 2019 21:08

а, як же вислів- Підтримаємо українського виробника? А, той виробник старається  свого покупця , як липку обібрати. Ну та ми ж брати українці, один одного підтримуємо. Кравцов хай не плаче, зарплату в 300 000 що місяця має.  Так, що вони обоє "хороші"


7 3
904
3 вересня 2019 22:54

Кременчуг вобще уникальный город. Все в нем дороже, одежда, продукты, цены ЖКХ и пр. по сравнению с другими городами. Киев в пример не берем, столица все таки...


6 1
4 365
1
4 вересня 2019 08:18

а кравцов про свою зп ничего не говорил, вон коболев лям зелени в месяц получает например-пусть скинутся и будет каждый месяц по вагону


5 2
642
4 вересня 2019 09:01

Впевнений на 99%, що ТОВ "Харківський завод" належить КВБЗ (або його власникам) і було створено спеціально, щоб приймати участь у тендерах


5 1
1 031
4 вересня 2019 09:57

Почему об этих тендерах "Укрзалізниця" только сейчас говорит? 


4 0
118
4 вересня 2019 11:04

Сначала подписывают договор, завод делает вагоны, а потом под разными предлогами платить не хотят, потому что, видите ли, дорого (хотя цена стоит в подписанном ими же договоре)!!!
Бизнес по-украински...


6 0

Інформація

Користувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.
Будь-ласка, ЗАРЕЄСТРУЙТЕСЬ.
Ознайомтесь із правилами коментування.
Читайте також:
  • Kiaparts
  • НОВИНИ ПАРТНЕРІВ:


Свіжий випуск (№ 11 від 14 березня 2024)

Для дому і сім'ї

Читати номер

Для дому і сім'ї - програма телепередач

Читати номер

Приватна газета

Читати номер
Попередні випуски
Вверх