Заміна сайлентблоків на Renault Kangoo: самостійно чи на СТО?

7.07.2025, 13:50 Переглядів: 451 Р

 

Зношені сайлентблоки — найбільш поширена причина проблем із підвіскою у Renault Kangoo.

Як правило, з часом втрачають еластичність сайлентблоки задньої балки Рено Кенго. Вони починають тріскати або видавати характерні скрипи та постукування. Це не просто неприємний звук — зношення впливає на стабільність авто, керованість, знос шин, навіть безпечність гальмування. Крім задньої балки, страждають і сайлентблоки передніх важелів, особливо з боку водія. І коли одна з цих деталей вимагає заміни, постає питання — робити це самостійно чи знайти мастера? У цій статті розглянемо обидва варіанти.

Які сайлентблоки зношуються найчастіше

На Kangoo (особливо в комерційних версіях, що постійно перевозять вантажі) першими зазвичай зношуються сайлентблоки задньої балки. Вони витримують основне навантаження і найсильніше страждають від ударів та вібрацій при їзді розбитими дорогами. Знос цих сайлентблоків насамперед проявляється в нестабільній поведінці авто на дорозі: зад починає пливти у поворотах, машину може злегка водити при боковому вітрі або під час руху нерівною дорогою. Часто з’являється відчуття, ніби задня частина не тримає траєкторію. Також можуть виникати глухі удари під час старту або гальмування, а шини зношуються нерівномірно.З часом зношуються і сайлентблоки передніх важелів, але це, зазвичай, відбувається пізніше. Передня підвіска відповідає за керованість, тому основні симптоми — це втрата чіткості рульового управління, віддача в кермо при гальмуванні, руху по ямах чи розгоні. Авто може вести вбік, з'являються скрипи або стуки з-під передньої частини. Якщо зношені і задні, і передні — авто втрачає керованість і починає вести себе непередбачувано.

Якщо сайлентблок зношений, його треба замінити. Ця деталь не ремонтується і не відновлюється: з втратою еластичності або розривом гуми вона перестає виконувати свою функцію, і жоден тимчасовий «підклей» чи ущільнення не дасть ефекту. Продовжувати їздити з пошкодженим сайлентблоком — наражати себе на ризик: авто втрачає стабільність, зношує шини, а з часом починає тягнути за собою інші елементи підвіски. Тому єдиний правильний варіант — вчасна заміна.

 

Самостійна заміна чи поїздка на СТО?

Заміна передніх сайлентблоків у важелях — відносно нескладна процедура, доступна для досвідчених автомобілістів із набором інструментів і домкратом. Але сайлентблоки задней балки замінити набагато складніше. Для цього зазвичай потрібно демонтувати балку, вивести паливні та гальмівні магістралі, а далі — або вибити старі сайлентблоки, або використовувати зйомник/прес для встановлення нових.

СТО використовують спеціальні інструменти, які дозволяють зняти і поставити сайлентблоки без деформації, а головне — з правильною орієнтацією деталі у балці. Неправильно встановлений сайлентблок — це перекіс, передчасний знос і повторний ремонт через кілька місяців.

Автор: на правах реклами
Теги:
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це редакцію.
Читайте також:
  • Kiaparts
  • НОВИНИ ПАРТНЕРІВ:


Свіжий випуск (№ 6 від 6 лютого 2025)

Для дому і сім'ї

Читати номер

Для дому і сім'ї - програма телепередач

Читати номер

Приватна газета

Читати номер
Попередні випуски
Вверх