У Кременчуці посилюють карантин: де потрібно буде показувати сертифікат

9.11.2021, 16:52 Переглядів: 15 840 Коментарів: 38

 

ЦНАП можна буде відвідати лише за наявності документу про вакцинацію, а у мерії навіть з сертифікатом не пустять далі фойє

У Кременчуці вирішили посилити карантинні заходи, спрямовані на стримування розповсюдження COVID-19. Про це під час засідання комісії з питань ТЕБіНС оголосив віцемер Руслан Проценко.

- Для того, щоб зберегти нормальну робочу обстановку та створити умови для надання послуг для громадян на належному рівні, пропонуємо посилити певні обмеження, які вже в нас існували, - сказав він.

Зокрема, вирішили запровадити такі заходи:

  • В адміністративних приміщеннях виконавчих органів місцевої влади прийом відвідувачів здійснюватиметься виключно за умови дотримання ними протиепідеміологічних заходів і лише після пред'явлення сертифікату про проходження повного курсу вакцинації, довідки про наявність протипоказань або негативного результату ПЛР-тесту чи експрес-тесту на антиген до SARS-CoV-2, проведеного не більше як за 72 години до відвідання установи;
  • Для працівників виконавчих органів місцевої влади обов'язвою буде наявність сертифікату про вакцинацію або довідки про наявність протипоказань;
  • Обмежать режим доступу відвідувачів до будівлі виконкому на площі Перемоги, 2. Тепер прийом громадян здійснюватимуть лище у фойє на 1 поверсі та за умови наявності сертифікату або довідки про наявність протипоказань;
  • Аналогічні вимоги щодо наявності документів та дотримання карантинних заходів встановлять для ЦНАП (стосуються як працівників, так і відвідувачів). Виключення будуть робити лише у випадках, коли громадяни отримують послуги з державної регістрації смерті та народження або з оформлення паспорту (внутрішнього або закордонного);
  • Максимально забезпечать умови для прийняття та видачі документів за допомогою дистанційних засобів або через спеціальні скриньки.

Коли саме ці заходи стануть обов'язковими для виконання, найближчим часом вирішить міський голова Віталій Малецький.

Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це редакцію.

Коментарі: 38

423
9 листопада 2021 17:08

Як вчасно ))) Тільки люди почали висловлювати "ФЕ" малецькому ,так тут зразу і обмеження)))Під таким "соусом" багато чого можна заборонити ...


114 9
0
9 листопада 2021 17:09

Скоро на улицу начнут выпускать срого по наличию сертификата. И даже тогда все будут молча это пережовывать, не понимая, что власть в руках народа.


96 15
89
9 листопада 2021 17:16

Скоро дышать запретят если нет этого *** сертификата


78 16
0
9 листопада 2021 17:25

Эти же клоуны и сами прекратно понимают, что эти ограничения не повлияют на лживую статистику


81 10
31
9 листопада 2021 17:25

А мне дали справку №063/о. Сказали вместо сертификата проходит. Кто подскажет- правда ли?


15 4
55
9 листопада 2021 18:00

Кто-нибудь может объяснить этим ***, что даже если у тебя будет десять сертификатов, ты всё равно можешь так же заразиться и являться переносчиком?? В любых принимаемых решениях и действиях должна быть хоть какая-то логика и здравый смысл. Хотя сейчас уже не приходится ничему удивляться...


107 10
208
9 листопада 2021 18:24

Человек с сертификатом после прививки так же переносит и заражает окружающих короновирусом как и не привитые. Единственно что легко помрёт после прививки если обостриться какая-то скрытая болячка.

  Савик Шустер в Италии с четырьмя прививками сидит на самоизоляции потому что тест показал ковид и к нему приехали люди из ит. мед службы.

PS не антиваксер, реальные прививки типа от гриппа колем и приветствуем.

 


58 20
0
9 листопада 2021 18:39

smile Ходять чутки що за хуліганство до відділку поліції будуть забирати тільки із зеленим сертифікатом... Щоб не наражати на небезпеку вакцинованих хуліганів які сидять у відділку


74 3
272
9 листопада 2021 18:55

Цитата: Dmytro8

Кто-нибудь может объяснить этим ***, что даже если у тебя будет десять сертификатов, ты всё равно можешь так же заразиться и являться переносчиком?? В любых принимаемых решениях и действиях должна быть хоть какая-то логика и здравый смысл. Хотя сейчас уже не приходится ничему удивляться...

Якщо сертифікат- справжній, то перебіг хвороби тИ перенесеш в більш легкій формі... Якщо до цього,  вАша сіра речовина не розуміла цього...


35 79
187
9 листопада 2021 19:06

Цитата: БРАТ
Цитата: Dmytro8

Кто-нибудь может объяснить этим ***, что даже если у тебя будет десять сертификатов, ты всё равно можешь так же заразиться и являться переносчиком?? В любых принимаемых решениях и действиях должна быть хоть какая-то логика и здравый смысл. Хотя сейчас уже не приходится ничему удивляться...

Якщо сертифікат- справжній, то перебіг хвороби тИ перенесеш в більш легкій формі... Якщо до цього,  вАша сіра речовина не розуміла цього...

Вы хоть не купили? Прививочку сделали))))?


30 15
222
9 листопада 2021 19:34

пока народ массово не выйдет на улицы как в той же Италии (упоранты, пошерстите новости Европы, а не слепо верьте зомбоящику) нас так и будут "сношать" запретами и уколами...
Конституция? не, не слышали...
а почему? а потому, что карантин должен вводиться исключительно ПОСЛЕ введения ЧП (да да, упоранты секты свидетелей ковидлы, это ЧП), а если введут ЧП то все расходы и тяготы от собственно ковидлы будут лежать на плечах государства!!! только вот государство и так по краю (финансовому) ходит, а если введут ЧП то вообще загнётся через неделю...


67 14
55
9 листопада 2021 19:51

Цитата: БРАТ
Цитата: Dmytro8

Кто-нибудь может объяснить этим ***, что даже если у тебя будет десять сертификатов, ты всё равно можешь так же заразиться и являться переносчиком?? В любых принимаемых решениях и действиях должна быть хоть какая-то логика и здравый смысл. Хотя сейчас уже не приходится ничему удивляться...

Якщо сертифікат- справжній, то перебіг хвороби тИ перенесеш в більш легкій формі... Якщо до цього,  вАша сіра речовина не розуміла цього...

Я вам скажу по секрету, что кроме вакцинированных большинство людей переносит болезнь в лёгкой форме. Более того, есть люди, которые даже при близком контакте с заболевшим вообще не подвергаются заражению. Всё зависит от физиологических особенностей, индивидуального иммунитета и т.д. И если вводить какие-то ограничения, то для всех, а не разделять на вакцинированных/не вакцинированных.


72 8
1 457
9 листопада 2021 20:08

Цитата: БРАТ
тИ перенесеш в більш легкій формі...
Цитата: Dmytro8
вам скажу по секрету, что кроме вакцинированных большинство людей переносит болезнь в лёгкой форме.
просто им так ляшко сказал, что перенесут в более легкой форме после прививки, а кто этого не знал, тот лежит под кислородом....


28 11
1 457
9 листопада 2021 20:39

Тут вопрос такой, если вакцинация добровольная, как можно запретить заходить в цнап без сертификата?!!! Как это можно объяснить юридически? Это дискриминация, тем более что вакцинированный, что нет, несут одинаковую угрозу в плане распространения вируса. Бред полнейший. 


70 9
0
9 листопада 2021 20:48

Цитата: antikola
Тут вопрос такой, если вакцинация добровольная, как можно запретить заходить в цнап без сертификата?!!! Как это можно объяснить юридически? Это дискриминация, тем более что вакцинированный, что нет, несут одинаковую угрозу в плане распространения вируса. Бред полнейший. 

 

Тихо, а то вход на сайт телеграфа сделают по сертификатам...smile Приложил к монитору QR-код, открываются каменты и тогда можно тролить витальку. А без сертификата - низя...


59 6
49
9 листопада 2021 21:33

Сьогодні у новинах сказали, що 2500 чоловік особового складу Нацполіції України наразі хворіють на ковід, при тому, що 95% штату вакциновані, кількість особового штату  на 2020 рік складала 130 000 чоловік з недобором по країні у 17%, тобто чисельність десь пів міста Кременчука, у Кременчуці сьогодні написали, що хворіє амбулаторно 3000 чоловік і

+200 у лікарнях, при +-40% вакцинації, ще треба відмітити, що у поліції працюють здебільшого фізично здорові, не похилого віку люди і тут виникає питання...

 

У Національній поліції України від роботи було відсторонено 405 невакцинованих працівників, заявив її голова Ігор Клименко.

«405 працівників взагалі по Україні [невакцинованих було відсторонено від роботи у НПУ]. Вони невакциновані, і вони наражають на небезпеку інших працівників», – поінформував він на брифінгу у вівторок, 9 листопада, повідомив «Укрінформ».

Клименко також сказав, що у Нацполіції на коронавірус хворіє 2500 осіб, а вакциновано проти цієї хвороби практично 95% працівників.

46 4
601
9 листопада 2021 23:35

Вас просили добровільно зробити щеплення

Ви почали нести кaцапську муть що не будем різну муть собі колоть 

І тоді у влади є 2 шляхи - або збільшувати койкомісць з киснем і штатом лікарів, або зробити так щоб невакциновані відчували себе максимально некомфортно

Збільшити кількість ліжок кардинально не можуть так як немає відповідного оснащення і така кількість лікарів, до того ж морги зараз переповнені, а в деяких містах крематорій черги на тиждень 

Тому паралельно ведеться другий шлях - примусити щепиться. В даному випадку не для здоров'я, а для доступу до благ 

Тому все закономірно!

І я це підтримую!

 

Пи/си 

Чхать хотів ковід на ваш імунітет і на ваші релігійні переконання

 

 

 

 


30 67
0
10 листопада 2021 00:20

Цитата: Чувааак
Пи/си  Чхать хотів ковід на ваш імунітет і на ваші релігійні переконання

 

ПС То не дивуйся що на твою думку з цього питання будть чхатиsmile


37 10
222
10 листопада 2021 06:23

Цитата: Чувааак

Вас просили добровільно зробити щеплення

Ви почали нести кaцапську муть що не будем різну муть собі колоть 

І тоді у влади є 2 шляхи - або збільшувати койкомісць з киснем і штатом лікарів, або зробити так щоб невакциновані відчували себе максимально некомфортно

Збільшити кількість ліжок кардинально не можуть так як немає відповідного оснащення і така кількість лікарів, до того ж морги зараз переповнені, а в деяких містах крематорій черги на тиждень 

Тому паралельно ведеться другий шлях - примусити щепиться. В даному випадку не для здоров'я, а для доступу до благ 

Тому все закономірно!

І я це підтримую!

 

 

 

 

серьёзно? просили сделать добровольно? просьбу человек может как принять так и отклонить, а добровольно как раз таки означает "хочешь делай, не хочешь не делай"!

 

Цитата: Чувааак
Пи/си  Чхать хотів ковід на ваш імунітет і на ваші релігійні переконання

ржу в голос с таких "ваксеров", это эпикфэил - вы себе вакцина колится для того чтоб ИМУНИТЕТ вырабатывался против той или иной болезни!


21 7
1 457
10 листопада 2021 07:25

Цитата: Чувааак
Чхать хотів ковід на ваш імунітет і на ваші релігійні переконання
в оконцовке все 200% умрут, вы это знали? Что люди умирают.



Цитата: Чувааак
Чхать хотів ковід на ваш імунітет і на ваші релігійні переконання
в оконцовке все 200% умрут, вы это знали? Что люди умирают.


16 1
71
10 листопада 2021 09:13

Цитата: Андрей 17
59
если там указана прививка, то да


1 0
236
10 листопада 2021 09:17

Цитата: Olexander

Як вчасно ))) Тільки люди почали висловлювати "ФЕ" малецькому ,так тут зразу і обмеження)))Під таким "соусом" багато чого можна заборонити ...

А люди тільки зараз почали висловлювати "фе" меру? А не ці ж люди обрали його не так давно на другий термін?


15 0
601
10 листопада 2021 10:23

Цитата: Marshall
ржу в голос с таких "ваксеров", это эпикфэил - вы себе вакцина колится для того чтоб ИМУНИТЕТ вырабатывался против той или иной болезни!
я мав на увазі шо самостійно, без щеплення. Це як з ляпасом по щоці - хто його не отримував, той не намагатиметься його уникнути, застосовуючи механізм оборони
Цитата: Marshall
серьёзно? просили сделать добровольно? просьбу человек может как принять так и отклонить, а добровольно как раз таки означает "хочешь делай, не хочешь не делай"!
Ваша фраза чудово підкреслює стан України, і її кордони. Цей вірус, вірніше його наслідки, мають смертоносний характер, аналогічно зброї. ось ми маємо збройний конфлікт. Чому він існує? - бо з населенням проведена зомборобота, в результаті хочу захишаю країну, хочу ні! Тому частини території в окупації, власне як частина населення в сирій землі.

Доречі. Цікавий факт) Тоді ботоферма продвигала мислю - я не буду воювати за для турчинова/тимошенко і т.д. І ось турчинов вхже хто зна скільки не при владі а землю повернути вже ой як не просто...


11 19
106
10 листопада 2021 11:09

Вакцинироваться надо тем кто не переболел. Сертификаты, сроки это не правильно. Людей надо убеждать в необходимости вакцинироваться, а не заставлять. Например в Португалии вакцинировались более 85% населения, правительство нашло  уважаемых в стране людей, которые убедили всех, что надо вакцинироваться. У нас в стране сначала года не было вакцин, затем не было разъяснительной работы а теперпь появилась тупая принудиловка.  Внезапно "появились" понимание, что переболевшим не надо вакцироваться, сертификат переболевшего почемуто действует всего лишь 105 длней. "Куда иддем мы с пятачком большой большой секрет.."


21 1
1 457
10 листопада 2021 11:48

Цитата: rva
Внезапно "появились" понимание, что переболевшим не надо вакцироваться, сертификат переболевшего почемуто действует всего лишь 105 длней. "
вот вот. Год назад болели, антител больше, чем у вакцинированных. Нафига ж ее колоть то?


20 2
106
10 листопада 2021 12:18

Цитата: antikola

Цитата: rva
Внезапно "появились" понимание, что переболевшим не надо вакцироваться, сертификат переболевшего почемуто действует всего лишь 105 длней. "
вот вот. Год назад болели, антител больше, чем у вакцинированных. Нафига ж ее колоть то?

Гуморальный имунитет(Антитела) это только часть имунитета. Есть еще мощный клеточный имунитет о котором "забывают", который формируетмся у переболевших и действует всю жизнь. При вакцинации переболевших, организм начинает "колбасить", были случаи когда антитела подскакивали в 600раз. Продажная ВОЗ говорит что это нормально. 


25 3
1 031
10 листопада 2021 13:42

Скоро люди с сертификатами будут давать объявления : Схожу в магазин / Пройду проходную/ Съезжу за документами....


20 1
106
10 листопада 2021 19:48

Цитата: Чувааак

Вас просили добровільно зробити щеплення

Ви почали нести кaцапську муть що не будем різну муть собі колоть 

І тоді у влади є 2 шляхи - або збільшувати койкомісць з киснем і штатом лікарів, або зробити так щоб невакциновані відчували себе максимально некомфортно

Збільшити кількість ліжок кардинально не можуть так як немає відповідного оснащення і така кількість лікарів, до того ж морги зараз переповнені, а в деяких містах крематорій черги на тиждень 

Тому паралельно ведеться другий шлях - примусити щепиться. В даному випадку не для здоров'я, а для доступу до благ 

Тому все закономірно!

І я це підтримую!

 

Пи/си 

Чхать хотів ковід на ваш імунітет і на ваші релігійні переконання

 

 

 

 

А після завтра скажуть хто не вакцинований, того розстріляємо, це теж добровільно?


9 4
1 457
10 листопада 2021 19:56

Цитата: Anthraxx
завтра скажуть хто не вакцинований, того розстріляємо, це теж добровільно?
Цитата: Чувааак
Тому все закономірно! І я це підтримую!



1 2
2
11 листопада 2021 06:58

По коментам сразу понятен уровень образования населения и это печально


3 9
0
11 листопада 2021 10:04

Цитата: kreminPower
По коментам сразу понятен уровень образования населения и это печально

 

По-моему, по комментариям сразу видно, что народ против того что делает власть с прививками и карантинами и действует против воли большинства населения... что в принципе делает власть не легетимной(т.е. люди не признают эти решения и не считают что должны их выполнять)

 

Де-юре, парезидент, парламент, мер - существует. Де-факто - они существуют в своем измерении, а в обществе уже давным давно иные порядки и правила. И чем больше власть принимает нелегетимных решений, тем меньше она влияет на процессы происходящие в обществе. Так понятно?


7 2
601
11 листопада 2021 10:41

Цитата: Anthraxx
А після завтра скажуть хто не вакцинований, того розстріляємо, це теж добровільно?
якщо після після завтра скажуть шо у невакцинованих піпіська відпаде то ви штурмом братимете пункти



Цитата: vortex
По-моему, по комментариям сразу видно, что народ против того что делает власть с прививками и карантинами и действует против воли большинства населения...
а по моєму як показує практика світ активно вакцинується, але наші почти розумні думають - раз нахаляву знач тут шось не так, знач не будем робити - і це єдина причина, і де юре, і де факто


3 7
0
11 листопада 2021 10:55

Цитата: Чувааак
а по моєму як показує практика світ активно вакцинується, але наші почти розумні думають - раз нахаляву знач тут шось не так, знач не будем робити - і це єдина причина, і де юре, і де факто

 

Мабуть люди так вважають тому що за їх життя влада не зробила людям нічого доброго і завжди робила так що людям ставало гірше. Саме тому вони так і ставляться до "халяви" від держави. Бо вже дуже добре засвоїли що халяви не буває.

 

До речі, там кажуть техогляд всім повернуть... Класна їдея правда? Ну всі прям відчувають як держава цим самим зробить для "наріду" класно. Треба буде окрім сертифікату вакцинації ще й "техогляд" купляти. От такі речі тільки і робляться у нас. Що вас дивує, коли люди тотальну недовіру до влади мають та не вірять жодному слова будь-якого чиновника? Це дуже логічно і правильно вони роблять, коли не довіряють брехунам


11 0
601
11 листопада 2021 12:53

Цитата: vortex
Мабуть люди так вважають тому що за їх життя влада не зробила людям нічого доброго і завжди робила так що людям ставало гірше. Саме тому вони так і ставляться до "халяви" від держави. Бо вже дуже добре засвоїли що халяви не буває.
а шо по вашому "зробити щось добре"? Газ по 1 грн? так, добе!!! Дуже добре, для тупого, який не розуміє що і звідки береться, бо ту різницю між 1 грн і ринковою вартістю платять з бюджету з податків і зборів - а він не безмежний! Тому ми не бачим тут популізму, тому він і коштує стільки скільки коштує.

Не хочете вакцинуватись - будь ласка, ваше право. АЛЕ!!!! Тод не треба вимагати збільшення кількість ліжок і забеспеченням киснем!!!! Помирайте собі мовчки. Натомість шо ми бачим? Ниття про дороге лікування і брак місць з персоналом. Адже більше лікарів через ковід не стало!, відповідно немає кому їх лікувати, а значить помреш в лікарні не доглянутим. Хто винний??? скажете ДЕРЖАВА. А в керівництві ж не дурні сидять, вони прекрасно розуміють що профілактика (чим є щеплення) краще за лікування. Спитайте про це в любого інфекціоніста, і він дасть однозначну відповідь. Але ж нашо, якщо це йде в супереч переконанням?!!!


4 6
0
11 листопада 2021 13:15

Цитата: Чувааак
а шо по вашому "зробити щось добре"?

 

Зробити щось добре, це не газ по 1 грн. Дуже багато речей є, які не потребують жодної копійки від держави, але значно полегшать життя громадян. Приклад я вже навів із техоглядом. Його скасували... ви не повірити - за часів яника(я ж не плутаю?). Щось змінилось від цього? Так - змінилось. Людям не треба стало його купляти. Автівки з тих часів гірше не стали, колеса на почали відвалюватись і нічого поганого не сталось з точки зору безпеки. Але одна біда - хабарі тепер не дають. Тому тепер його намагаються повернути розказуючи всім що то якесь там зобовязання перед ЕС

 

Далі хочете приклад що можна зробити що полегшить життя громадянам та не потребує фінгансування? Жодної копійки. Приберіть медичні довідки. Щоб ніхто іх не вимагав ніколи в людини. Фінансування - 0 грн. Тоді ніхто не буде платити хабарі за те щоб іх отримати.

 

І так скрізь. Де існують якісь папірці, щось зарегульовано - там є корупція і жодним чином ці папірці ніяк не впливають а ні на безпеку а ні на порядок.

 

Дерегуляція нічого не коштує, на користь суспільству іде та кожному громадянину, але у нас влада намагаєтся зробити навпаки. Конкретно ось ця - зелена. Приклад ми всі бачимо із. Які питання ще?


7 1
240
11 листопада 2021 14:14

та ну в чем кипишь? обкололась всем чем могла - и от ковида, и от гриппа, и от столбняка. жива, здорова, т-т-т-т-т)) уколитесь и забудьте, а то прям таки дебош такой устроили, будто вам обрезание делают.... 


4 6
0
11 листопада 2021 14:33

Цитата: Saidis

та ну в чем кипишь? обкололась всем чем могла - и от ковида, и от гриппа, и от столбняка. жива, здорова, т-т-т-т-т)) уколитесь и забудьте, а то прям таки дебош такой устроили, будто вам обрезание делают.... 

Это Ваше дело, хотите - колитесь, никто же не говорит что Вы правильно или не правильно сделали.

 

Речь идет о том, что то что те репрессивные механизмы которые внедряет власть под предлогом того что заботится о гражданах - категорически неприемлимы в цивилизованном обществе.

 

Лично у меня возникает вопрос.... а за что мы тогда собственно боремся? Для чего мы воем с рашкой если у нас здесь строят такой же точно гулаг как и там? В чем тогда смысл? Людям какая разница тогда кто будет топтать их базовые права и свободы сапогом Зе или Пу?

 

Лично мне не нужен царь который будет за меня решать что для меня есть "благо". Я сам решу.


7 1
1 457
11 листопада 2021 15:04

Цитата: Чувааак
Не хочете вакцинуватись - будь ласка, ваше право.
так тут все просто- вопрос-почему во время прививки я подписываю бумажку о добровольном введении вещества, за последствия которого не отвечает государство? напечатайте в эту бумажку пунктик-в случае негативной реакции все последствия будут возмещены( естественно жизнь после смерти не вернут). И тогда да- я согласен- это кого то обнадежит на добровольность.smile


7 2

Інформація

Користувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.
Будь-ласка, ЗАРЕЄСТРУЙТЕСЬ.
Ознайомтесь із правилами коментування.
  • Kiaparts
  • НОВИНИ ПАРТНЕРІВ:


Свіжий випуск (№ 6 від 8 лютого 2024)

Кременчуцький ТелеграфЪ

Читати номер

Для дому і сім'ї

Читати номер

Для дому і сім'ї - програма телепередач

Читати номер

Приватна газета

Читати номер
Попередні випуски
Вверх