Пільги та субсидії тепер не відображуються у квитанціях: як платити кременчужанам (додано)

12.11.2019, 15:50 Переглядів: 22 706 Коментарів: 21

 

Про суму призначених пільг чи субсидій вас проінформують окремо - SMS-повідомленням. Тож спочатку дочекайтесь, потім йдіть платити

Кременчужанка Наталія отримала єдину платіжку за жовтень через фірму ВАС і побачила, що пільга її чоловіка не відображена.


- Чоловік має пільгу на комунальні послуги в розмірі 75%. Раніше все це було відображено у квитанції. Але за жовтень прийшла платіжка на всю суму послуг. Що трапилося з пільгами? - непокоїться Наталія.


У фірмі ВАС, яка здійснює нарахування компослуг та розсилає єдині квитанції, підтвердили: у квитанціях за жовтень вже не відображуються пільги. Натомість споживачі отримують платіжку з нарахуваннями за компослуги в повному обсязі. Також не відображуються і субсидії: хоча графа у платіжках залишилася, але там здебільшого нулі. (Залишки субсидій відображуються в окремих отримувачів, хто має переплату за попередні періоди.)


Проте нулі ще не означають, що пільги і субсидії скасували: їх перевели у готівкову форму. Про суму пільг та субсидій тепер окремо інформують органи соцзахисту населення: пільговики та субсидіанти отримують SMS-повідомлення.


Більш детально про те, як відбувається інформування і як платити пільговикам та субсидіантам розповіла Лідія Глоба, начальник Автозаводського управління праці та соціального захисту населення.


Пільговикам радять платити за послуги після 18 листопада

Із 1 жовтня пільги на житлово-комунальні послуги, як і субсидії, надаються у грошовій формі - готівкою або безготівково. Як підкреслила Лідія Глоба, готівкою отримують пільги лише ті люди, які до 15 жовтня подали заяви до управління праці та соцзахисту населення. Якщо пільговики такі заяви не подали, пільги їм призначені автоматично у грошовій безготівковій формі — через «Ощадбанк». Надавачі послуг у цьому випадку формують платіжку пільговика для «Ощадбанку», і після 18 числа кожного місяця банк проводить розрахунок, про що сповіщає пільговика SMS-повідомленням.


- Ми рекомендуємо всім пільговикам (які отримують пільги в безготівковій грошовій формі) не платити за комунальні послуги до 18 числа. І навіть почекати до 25 числа, оскільки такий порядок розрахунків діє перший місяць і механізм апробовується. Коли пільга буде нарахована, пільговик отримає SMS-повідомлення від «Ощадбанку» з указаними сумами нарахувань та їх розподілом, - розповіла Лідія Глоба.


Відповідно до Постанові Кабміну №373 від 17.04.19 року, яка регулює надання пільг та субсидій у грошовій формі, нарахована пільга розподіляється за надавачами послуг у такій послідовності:

  • опалення (теплопостачання, газо- або електропостачання);
  • гаряче водопостачання;
  • централізоване водопостачання та водовідведення;
  • електрична енергія на освітлення;
  • постачання газу на приготування їжі та підігрів води;
  • вивезення відходів;
  • послуги з управління багатоквартирним будинком;
  • послуги на встановлення, обслуговування та заміну вузлів комерційного обліку.

Тож у SMS-повідомленні від «Ощадбанку» буде вказано, які саме послуги покриває пільга, а за які треба доплатити. (Зверніть увагу на пам'ятку для пільговиків).


 


Як каже Лідія Глоба, наразі більшість кременчуцьких пільговиків отримуватимуть пільги у грошовій безготівковій формі — через «Ощадбанк».


До уваги пільговиків: якщо ви бажаєте отримувати в подальшому пільги готівкою, слід звернутися із відповідною заявою до УСЗН у травні — до 15 травня 2020 року.


Більшість субсидіантів у Кременчуці отримує субсидії готівкою

На відміну від пільговиків, більшість субсидіантів у Кременчуці отримує компенсацію за компослуги від держави готівкою. Тож вони сплачують повний рахунок відповідно до виставленої квитанції, а субсидія заходить на банківську картку або у інший спосіб (поштовим переказом; разом із пенсією).


Якщо субсидія призначена у грошовій безготівковій формі (наприклад, боржнику або за бажанням субсидіанта), механізм перерахування такий самий, як і пільг: гроші заходять на персоніфіковані рахунки в «Ощадбанку» і розподіляються на комунальні платежі відповідно до черговості, вказаної вище. Доплатити треба частку, яку не «покриває» субсидія.


Тим, хто отримує субсидії у грошовій безготівковій формі, в УСЗН теж рекомендують оплачувати комунальні рахунки після 18 числа.


Як каже Лідія Глоба, якщо отримувачі субсидій не встигли відкрити рахунки в банку (це стосується новопризначеної допомоги), субсидія за жовтень надійде переказом на поштове відділення. Проте субсидіант у будь-який час може відкрити рахунок у банку, звернутися до УСЗН із заявою та отримувати наступні перерахування субсидій на банківську картку, що набагато зручніше.


Телефони для довідок:

  • УСЗН Автозаводського району 77-29-95, (068)265-68-25;
  • УСЗН Крюківського району 6-13-63, (096)403-29-69, (050)582-03-92.

ДОДАНО

Читачі ТЪ занепокоєні тим, що порада пільговикам від керівника Автозаводського УСЗН – не платити до 25 листопада, аж доки не прийде SMS про нараховану пільгу – може  призвести до конфліктів з надавачами послуг. І навіть до відключень електроенергії та нарахування пені.


«Якщо немає платежу на 20 число, споживачу принесуть попередження під підпис про відключення електроенергії. Кохнівський РЕМ таке практикує», - написав у коментарях один з наших читачів.


«ТелеграфЪ» з’ясував, наскільки безпечно пільговикам чекати з оплатою комунальних послуг до 25 числа – як радять в УСЗН. Ми підняли угоди зі споживачами щодо компослуг. А також звернулися за коментарями до надавачів послуг.


Опалення, вода та газ почекають

Відповідно до чинних угод з ТОВ «Кременчуцька ТЕЦ» (постачальник тепла для лівобережжя) оплата послуг з централізованого опалення та централізованого водопостачання «здійснюється не пізніше 30 числа місяця, наступного за розрахунковим періодом (місяцем)». Отже, до 25 числа можна чекати цілком безпечно – без будь-яких санкцій.


В угодах на ці ж послуги з КП «Теплоенерго» (у споживачі правобережжя та Занасипу) передбачена оплата «не пізніше 20  числа місяця, наступного за розрахунковим періодом (місяцем)». Проте, як повідомила комерційний директор підприємства Наталія Мирна, до пільговиків не застосовуватимуть жодних санкцій, зважаючи на ту дату, якою КМУ передбачив перерахування компенсації за пільги.


Таку ж саму відповідь ми отримали і від комерційного директора КП «Кременчукводоканал» Алли Ганус. Хоча оплата за воду та водовідведення передбачена «не пізніше 20 числа місяця, що настає за розрахунковим», однак до пільговиків теж не застосовуватимуть санкції, якщо пільги надійдуть невчасно.


- Виникає законодавча колізія з точки зору оплати і термінів, встановлених по виплатах. Враховуючи, що це перехідний період (монетизації пільг - ред.), ми не будемо застосовувати ніяких кардинальних заходів до пільговиків. Лише зверталися до споживачів, щоб вони, отримавши повідомлення про пільгу, заплатили за послуги, - каже Алла Ганус.


Оплата за газ, відповідно до умов договорів, передбачена у строк не менше 5 днів з дня отримання рахунку. Рахунки зазвичай розсилають споживачам-кременчужанам у електронній формі (через систему ВАС). Директор ТОВ «Кременчукгаз-постачання» Валерій Кузьминський каже, що підприємство не застосовуватиме санкцій до пільговиків і почекає, доки держава виконає свої зобов’язання.


«Відключити» вивезення сміття чи управління багатоквартирним будинком неможливо – тож чекати «зради» від цих надавачів послуг пільговикам не варто.


З електроенергією, дійсно, можна «влетіти»

Відповідно до угоди зі споживачами про постачання електроенергії (документ розміщений на сайті ТОВ «Полтаваенергозбут»), формулювання про термін оплати є доволі розпливчастим: «Оплата рахунка Постачальника за цим Договором має бути здійснена Споживачем у строки, визначені в рахунку, але не менше 5 робочих днів від дати отримання Споживачем цього рахунка, або протягом 5 робочих днів від строку оплати, зазначеного в комерційній пропозиції, прийнятої Споживачем».


Керівник центру обслуговування споживачів ТОВ «Полтаваенергозбут» у Кременчуці Ольга Ніконова уточнила, що комерційна пропозиція щодо оплати для побутових споживачів – до 20 числа кожного місяця.


Отже, після 21 числа ТОВ «Полтаваенергозбут» починає розсилати повідомлення про борги і попереджати про відключення. Якщо споживач з цим не згоден, у нього відповідно до правил надання послуги, є 10 днів, щоб звернутися до центру обслуговування споживачів і з’ясувати спірне питання (наприклад, повідомити про не перераховані державою гроші за пільгу).


Проте, аби не ризикувати (на нашу думку) краще усе ж сплатити гроші за електроенергію. Тим більше, що пільговики, які не отримують 100-відсоткову пільгу, відповідно до черговості зарахування коштів (див. вище) навряд чи можуть розраховувати на те, що компенсації від держави вистачить на оплату електроенергії.


Уся інформація щодо термінів сплати і можливих санкцій стосується не лише пільг, але й субсидій у грошовій безготівковій формі.


І наостанок: пені можна не боятися, якщо заборгованість виникла не з вашої провини.


«Пеня не нараховується за умови наявності заборгованості держави за надані населенню пільги та житлові субсидії та/або наявності у споживача заборгованості з оплати праці, підтвердженої належним чином», - говорить Закон «Про житлово-комунальні послуги.


За даними від кременчуцьких надавачів послуг, з якими спілкувався ТЪ, жодне з підприємств (у тому числі і «Полтаваенергозбут») ще жодного разу не застосовувало пеню до споживачів.


Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це редакцію.

Коментарі: 21

0
11 листопада 2019 17:02

Хм, странно! Раньше льготнику приходила платёжка в начале месяца с указанием всех льгот и платежей. Было очень удобно. 10-14 числа каждого месяца мною осуществлялась оплата ком.услуг.

Теперь приходит платёжка с полными начислениями, потом СМС-ка с льготными... Мартышкин труд какой-то. Наверное трудоустроили целый отдел, который будет рассылать СМС-ки)).

А оплату за ком.услуги управляющие компании будут получать только после 25-го... Не могу понять одного: кто в выиграше от этого новшества???


47 3
1 658
11 листопада 2019 17:10

Ми рекомендуємо всім пільговикам (які отримують пільги в безготівковій грошовій формі) не платити за комунальні послуги до 18 числа. І навіть почекати до 25 числа.

Лідія Глоба,а Вы в курсе условия оплаты в Полтаваоблэнерго? Оплата за прошлый месяц с 1по 10 число включительно.Если нет платежа на 20 число,то Пользователю принесут предупреждение под подпись об отключении электроэнергии.Кахновская Рес такое практикует.

 


34 3
1 457
11 листопада 2019 17:30

Цитата: VladimirS
Не могу понять одного: кто в выиграше от этого новшества???
порох конечно!


24 26
0
11 листопада 2019 18:04

Если бы Глоба платила за квартиру как все она бы знала что с 20 числа пеня начисляется,а не давала свои некомпетентные советы


38 5
76
11 листопада 2019 20:30

Короче-есть субсисия-платим, нет-не платим! И по фиг какое число! загнали тарифы до небес, унизили большую половину населения своими подачками-и ешё это преподносят как допомогу вид державы--паскудники! Все эти Яйценюки, Гройспоцы, а бвот теперь достойные продолжатели пришли на громких обешаниях об снижении! Короче-если кто собрался платить не получив субсидии-тот ЛОШАРА!!!!!!!!


11 22
1 457
11 листопада 2019 21:25

Цитата: ратахан
Все эти Яйценюки, Гройспоцы,
наконец то, я думаю когда уже виновных объявят?
"Цена на газ для населения в ноябре вырастет на 14,7%, - "Нафтогаз". У листопаді ціна на природний газ для потреб населення та інших споживачів, які отримують газ на регульованих умовах (ПСО), складе 4 899,00 грн за тисячу кубометрів (без врахування ПДВ, націнки газзбутів та транспортних витрат). "
гройцманы с порохом и тут гадят....


24 15
104
12 листопада 2019 06:42

Было ясно и понятно. Всё в квитанции. И зачем необходимо было изобретать велосипед. Наличные? С такимы тарифами есть ли возможность тратиь субсидию на что другое. По всей видимости цель была в другом и не в нашу с Вами пользу. Растратил субсидию, на семью, - долг-пеня-суд и ты без жилья.


29 2
1 658
12 листопада 2019 18:26

Цитата: Ольга Ніконова


Якщо споживач з цим не згоден, у нього відповідно до правил надання послуги, є 10 днів, щоб звернутися до центру обслуговування споживачів і з’ясувати спірне питання (наприклад, повідомити про не перераховані державою гроші за пільгу).

Чё Вы бабушку лохматите?Что даст приезд в абонотдел пользователя?Отстоять в очереди и сказать что субсидия?Так там и так аншлаг всегда.

Проте, аби не ризикувати (на нашу думку) краще усе ж сплатити гроші за електроенергію. Тим більше, що пільговики, які не отримують 100-відсоткову пільгу

Вроде и правильно,но не проще изменить условия договора с «Полтаваенергозбут» или они так спешат вывести деньги в офшоры?

А если без шуток,пенсионер получает 2тыс пенсии,электроэнергии накручивает 250-300кв в месяц.Считаем по деньгам выходит грубо 400грв,а субсидию он получает на карточку.То есть каждый месяц эту сумму будут отжимать и только в июне следующего года он сможет обналичить эти деньги. Грош цена этой субсидии.


11 1
169
12 листопада 2019 18:58

[quote=hunter]

[quote=Ольга Ніконова]

Якщо споживач з цим не згоден, у нього відповідно до правил надання послуги, є 10 днів, щоб звернутися до центру обслуговування споживачів і з’ясувати спірне питання (наприклад, повідомити про не перераховані державою гроші за пільгу).

[/quote]

 

Это не Ольга Никонова сказала, это мы информируем, что такая возможность предусмотрена законодательством - Правилами розничного рынка электроэнергии, если точнее. Об этом же нам сказали в главном офисе "Полтаваэнергосбыта". Но там люди дикие вообще - ничего официально комментировать и разъяснять не хотят)) а кажуть "чисто по-людськи". Кошмар - с точки зрения отношения к потребителям. 


12 0
1 658
12 листопада 2019 19:15

Цитата: Татьяна Донченко

Но там люди дикие вообще - ничего официально комментировать и разъяснять не хотят)) а кажуть "чисто по-людськи". Кошмар - с точки зрения отношения к потребителям. 

Спасибо за ответ и уточнение.

Я вкурсе,весь прошлый год ездил каждый месяц и сообщал что там проживает  пенсионер получает  субсидию.Кстати СМС так и не приходили от Ощадбанка.Звонил даже на 1545,прислали письмо ,ничем не можем помочь все согласно договора.


3 0
1 457
12 листопада 2019 19:21

Цитата: hunter
электроэнергии накручивает 250-300кв в месяц
фигасе пенсионер накручивает! я на 90 грн накручиваю, мои родители в 3 комнатной на 70 накручивают!
Цитата: hunter
спешат вывести деньги в офшоры
очень спешат григоришин и ко(ламойский) разворовывают побыстрому. пока зленого не убрали... 


12 14
1 658
12 листопада 2019 19:34

Цитата: antikola

Цитата: hunter
электроэнергии накручивает 250-300кв в месяц
фигасе пенсионер накручивает! я на 90 грн накручиваю, мои родители в 3 комнатной на 70 накручивают!

Вы не сравнивайте квартиру и частный дом,там бойлер,2 насоса от газ котла.


10 0
88
12 листопада 2019 20:49

эти сроки оплаты какой-то кошмар, то до 10-го, то до 20-го...
бред и условия от каждой организации...
сделайте одну дату для всех служб 



13 0
0
12 листопада 2019 20:50

Цитата: Татьяна Донченко
Об этом же нам сказали в главном офисе "Полтаваэнергосбыта". Но там люди дикие вообще - ничего официально комментировать и разъяснять не хотят)) а кажуть "чисто по-людськи". Кошмар - с точки зрения отношения к потребителям. 

Потому что абсолютно ни в чем не компетентны и им ничего не нужно. Кроме денег ).
А где-то далеко, не в нашей области
Полтаваоблэнерго против Дюссельдорфоблэнерго
www.facebook.com/oleksandr.oleksandr.54943/posts/473838426822641

Цитата: dimas401
Если бы Глоба платила за квартиру как все она бы знала что с 20 числа пеня начисляется,а не давала свои некомпетентные советы. 

Пока не начисляется. В крайнем случае у меня в счетах это никак не отражено. И при оплате тоже.
Понятно, что это "пока". Но всё же ...


3 0
1 457
12 листопада 2019 21:04

Цитата: hunter
частный дом,там бойлер,2 насоса от газ котла.
ну бойлер да, а насосы то такое....


1 5
1 658
12 листопада 2019 21:58

Цитата: antikola

Цитата: hunter
частный дом,там бойлер,2 насоса от газ котла.
ну бойлер да, а насосы то такое....

Ну Вас не поймешь,то ого,то таке.А таке, таке= сумарная мощность 100вт в час двух насосов умножаем на 24часа и на 30 дней в итоге  72 кв имеем.Это без потребления самой автоматики котла и электророзжига,а если с ними,  то до 100-120кв в месяц.


6 0
1 457
13 листопада 2019 09:19

Цитата: hunter
100вт в час двух насосов умножаем на 24часа и на 30 дней в итоге 
а они что постоянно качают? обычно периодически подключается


1 1
1 658
13 листопада 2019 10:07

Цитата: antikola

Цитата: hunter
100вт в час двух насосов умножаем на 24часа и на 30 дней в итоге 
а они что постоянно качают? обычно периодически подключается

Да,циркуляционные насосы работают постоянно,а розжиг и турбина во время нагрева.


3 0
906
13 листопада 2019 14:34

Цитата: VladimirS
Наверное трудоустроили целый отдел, который будет рассылать СМС-ки)).
Уважаемый, вы наверное не знаете, что для рассылки СМСок человек не нужен. Это делают боты. Это такое программное обеспечение в той же ВАС или банке. Неужели вы до сих пор думаете что СМСки из банков или от оператора связи кто то пальчиками на клавиатуре набирает? flushed


6 4
0
11 грудня 2019 10:14

какая страна,такие и деверсии...чем больше неразберихи,тем рыбку легче вылавливать в мутняках.Слуги народов всегда к вашим услугам,правила следующие:БЭ-БЭ,кто кого ...на.....Крепитесь клоун вам поможет,покрайней мере ржачка гарантирована и на долго .


2 0
0
13 грудня 2019 20:21

Цитата: гнездилов

какая страна,такие и диверсии...чем больше неразберихи,тем рыбку легче вылавливать в мутняках.Слуги народов всегда к вашим услугам,правила следующие:БЭ-БЭ,кто кого ...на.....Крепитесь клоун вам поможет,по крайней мере ржачка гарантирована и на долго .


0 0

Інформація

Користувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.
Будь-ласка, ЗАРЕЄСТРУЙТЕСЬ.
Ознайомтесь із правилами коментування.
  • Kiaparts
  • НОВИНИ ПАРТНЕРІВ:


Свіжий випуск (№ 11 від 14 березня 2024)

Для дому і сім'ї

Читати номер

Для дому і сім'ї - програма телепередач

Читати номер

Приватна газета

Читати номер
Попередні випуски
Вверх