1

«Швидкі» штрафують за перевищення швидкості: чому так трапляється

18.11.2021, 15:05 Переглядів: 7 260 Коментарів: 7

 

Зазвичай на автомобілі зі спецсигналами протоколи не складають, але через людській фактор може статися помилка

В Полтаві 13 листопада стався, на перший погляд, неможливий інцидент: автомобіль екстреної медичної допомоги отримав штраф за недотримання швидкісного режиму на суму 1 700 гривень. «ТелеграфЪ» спробував розібратися в проблемі, аби з’ясувати, чому це трапилося і як діяти в подібній ситуації.

Що, власне, трапилося

Автомобіль, що належить кременчуцькій службі транспортування тяжких хворих, перевозив хворого на COVID-19 у тяжкому стані з Кременчука в Полтаву. Значення мала кожна хвилина, адже в автомобілі обмежений запас кисню, тож водій мав вагомі причини для перевищення встановленого швидкісного режиму. Тим паче, що машина має всі необхідні для цього дозволи та ліцензії на використання спецсигналів.

Рухаючись по вулиці Маршала Бірюзова з увімкненою сиреною та проблисковими маячками, «швидка» попала в поле зору камери автоматичної фіксації порушень. За даними камери, швидкість автомобіля становила 104 км/год при допустимих 50 км/год. Як результат був виписаний штраф у розмірі 1 700 гривень.

Ми поспілкувалися з власником автомобіля, аби з’ясувати деталі. Виявилося, що подібний інцидент стався не вперше – але раніше суми були значно менші.

- У мене є вже 4 протоколи на автомобілі «швидкої» допомоги, але там були суми в районі 100 гривень, я їх сплачував, адже не хотів витрачати час на оскарження, - розповів він.

Чоловік зазначив, що представники поліції визнали помилку, та скасують штраф. Але вважає, що подібні інциденти неприпустимі – особливо в період пандемії.

Що кажуть патрульні

Ситуація, яка сталася в Полтаві, не поодинока: аналогічні випадки трапляються по всій країні. Про це на своїй Facebook-сторінці розповів перший заступник начальника Департаменту патрульної поліції Олексій Білошицький. За його словами, заяви про штрафи, які отримували автомобілі екстреної допомоги, періодично надходять і після розгляду скасовуються. На даний момент є вже 49 таких скасованих постанов – 20 з яких правоохоронці виявили самостійно.

Система працює за таким алгоритмом:

  • У випадку скоєння правопорушення воно автоматично фіксується щодо всіх транспортних засобів, які було ідентифіковано.
  • Автомобілі швидкої медичної допомоги  мають право, відповідно до пункту 3.1 Правил дорожнього руху, виконуючи невідкладне службове завдання, відступати від вимог розділів 8 (крім сигналів регулювальника), 10-18, 26, 27 та пункту 28.1 Правил дорожнього руху, за умови увімкнення проблискового маячка.
  • Якщо таке авто фіксується камерою автоматичної фіксації, проте рухається з увімкненими проблисковими маячками, то матеріали не складаються, виходячи із попереднього пункту.

Але трапляється, що проблискові маячки непомітні на фото або інспектор не визначив їх наявність візуально. Тоді керівник юридичної особи, на яку зареєстрований транспортний засіб, може звернутись із заявою про оскарження постанови і вона буде скасована.

«Також ми вже ініціювали зміни до наказу МВС 02.03.2021 № 166 щодо запровадження державних номерних знаків спеціально для карет швидкої допомоги. Це дозволить зовсім звести нанівець такі випадки», - йдеться у повідомленні.

Олексій Білошицький додав, що наразі налагоджено комунікацію із керівництвом групи з екстреної медичної допомоги МОЗ і існує алгоритм швидкої співпраці на випадок виникнення таких ситуацій.

Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це редакцію.

Коментарі: 7

898
18 ноября 2021 15:34

Хорошо что кортедж Зеленского никогда никто не оштрафует, потому что Володя передвигается на велосипеде...

 


53 9
64
18 ноября 2021 21:56

Стандартный кислородный «полностью заряженный» балон в скорой объемом 10 литров содержит в среднем 1560 литров кислорода в виде газа (при 20 градусах цельсия и давлении 150 кгс/см2). При подаче через носовые канюли скорость до 6 литров в минуту (при низкопоточной вентиляции), при маске до 10-12 литров в минуту (при высокопоточной вентиляции, которую применяют оч. редко из-за высокого риска контаминации персонала). Т.е. балона при высокопоточной хватит на 1560 /12 = 130 минут. Расстояние от Кременчуга до Полтавы маршрутка преодолевает за 1,5 часа (и это без спецсигналов на крыше).  На «скорой», наверное, быстрее...

Т.е. имея достаточное количество кислорода, как минимум, на 2 часа пути (это если был только 1 балон, бывает и 2, и 3, т.к. в дороге может быть «всякое» и уважающие себя фирмы  подстраховываются) водитель «кременчуцької служби транспортування тяжких хворих» «мав вагомі причини для перевищення встановленого швидкісного режиму»  передвигаясь по городу почти в час пик со скоростью больше 100 км/час.  

 


9 10
242
18 ноября 2021 23:04

Разница 5 минут ничего не решит - в приемном отделение будут оформлять полчаса потом, а вот аварий с мигалками скорой и мусоровозов - очень много, порой с жертвами


8 10
319
19 ноября 2021 07:15

Цитата: IceSoul

Стандартный кислородный ...  

 

 

Все такие умные... Пока в такой вот скорой не окажется их родственник или близкий человек. Тогда начинается совершенно другая песня: "Почему так долго, почему медленно едем?.."

 

 


17 1
4 125
1
19 ноября 2021 11:24

Цитата: evil
Володя передвигается на велосипеде...

Кортеж президента Туреччини Ердогана пропускає швидку на жвавому перехресті.

0 0
2
19 ноября 2021 16:07

Пост посвящается всем «физикам» и « теоретикам» из второго и третьего ряда .
 
Итак расчет IceSoul: правильный вот  исходные данные не верны.
1     В нынешней ситуации с  отсутствием кислорода , баллоны начали заправлять методом перелива из большого в малый и с трудом получается получить давление в 90 Атм , до Ковида это считалось пустым баллоном в скорой – сейчас как подарок  Итого  900 литров (температурным коэффициентом пренебрежём)
2      Расстояние , опять не верно  Кременчуг - Полтава – это условно , радиус 50 Км вокруг  каждого города   из прилегающих сел и райцентров тоже будут так называться.
3     Расход кислорода тут  Ув «Теоретик»   полный пробел ,  да действительно стандартное оборудование для подачи кислорода имеет свой максимум в 15 литров в минуту, но тогда когда это делали  Ковида не было , сегодня  расход для Ковид больного в 20-25 литров в минуту – норма.
4     Время – тут вообще не предсказуемо  , во первых это не маршрутка   и время считается от «Кровати до кровати»  учитывая коридоры , лифты , бумажную бюрократию и человеческий фактор , во вторых каждый пациент это «Особый случай»        и что будет в дороге один Бог знает, От банального, колесо спустило  до того как пациент  в агонии срывает на ходу маску , не понимая поднимается , задыхается и начинает громить все вокруг. Ну  и куда же  без рвоты фонтанном  всех и всего и ухудшение состояния больного от тряски по нашим дорогам.


2 0
2
22 ноября 2021 11:19

И на закуску задачка с звездочкой для теоретика из второго ряда - при расходе указанном в пункте  3 , примерно через час , перемерзает вентиль и редуктор на кислородном баллоне   и кислород перестает поступать больному  - решите на досуге головоломку что делать врачу на дороге с этим больным ?
 
А если быть откровенным то не надо писать того что не делаете и чего не знаете , я советую всем кто хочет написать что-то подобное одеть белый халат и пару недель поработать волонтером в больнице , посмотреть больным людям в глаза , посмотреть на беспомощных родственников, посмотреть в целом насколько плохо и больно бывает людям , уверен что после этого увидев скорую на дороге с сиреной , Вы обязательно уступите ей дорогу со словами «В этой машине сейчас кому-то хуже чем мне», и как следствие  аварий с участием  машин «Скорой помощи» станет меньше.


0 0

Інформація

Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Коментувати статтю можуть тільки зареєстровані користувачі.
Будь-ласка, УВІЙДІТЬ або ЗАРЕЄСТРУЙТЕСЬ.
Ознайомтесь із правилами коментування.
  • НОВИНИ ПАРТНЕРІВ:



Вверх