Коронавірусне божевілля: Кременчук перевели у помаранчеву зону епіднебезпеки, Полтаву – у червону

15.10.2020, 20:44 Переглядів: 40 850 Коментарів: 27

 

У помаранчеву зону «переїхали» також і Горішні Плавні

Сьогодні, 15 жовтня, Кременчук перевели у помаранчеву зону епіднебезпеки, Полтаву – у червону. Відповідне рішення ухвалили на засіданні Державної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій. Нове зонування почне діяти з понеділка, 19 жовтня.


Обмеження, які тепер введуть у залежності від рівня епідемічної небезпеки поширення COVID-19, ви можете переглянути на інфографіці або за посиланням:


 

- Зараз в обласному центрі хворіють майже 2 тисячі людей – це набагато більше, ніж в інших містах і районах області разом узятих. Майже щодня в Полтаві фіксують понад 100 нових випадків, – сказав голова облдержадміністрації Олег Синєгубов про Полтаву.


У Полтаві заборонять: відвідування закладів освіти (окрім ДНЗ), закладів сфери культури, кінотеатрів, закладів розважальної діяльності, установ соціального захисту.


Але за пропозицією Полтавської ОДА, залишається: регулярне і нерегулярне перевезення, робота кафе, ресторанів, ТРЦ (без розважальних функцій), закладів торговельного та побутового обслуговування населення.


Крім того, у помаранчеву зону «переїхали» міста Гадяч, Горішні Плавні, Лубни та колишні Великобагачанський, Гадяцький, Глобинський, Гребінківський, Диканський, Зіньківський, Карлівський, Кобеляцький, Козельщинський, Котелевський, Лохвицький, Машівський, Новосанжарський, Оржицький, Пирятинський, Решетилівський, Семенівський, Хорольський, Чорнухинський, Чутівський та Шишацький райони, а також Кременчуцький, Лубенський, Миргородський та Полтавський райони Полтавщини. Миргород і до цього знаходився у помаранчевій зоні разом з Полтавою.


Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це редакцію.

Коментарі: 27

0
15 жовтня 2020 22:55

Запам'ятайте цей твіт:

"До 25 жовтня будуть у червоній зоні всі міста України. 

Зевлада проведе 'вибори у смартфоні' й намалює потрібні цифри..."

 


63 43
0
15 жовтня 2020 23:26

Цитата: Чopний Kiт

Запам'ятайте цей твіт:

"До 25 жовтня будуть у червоній зоні всі міста України. 

Зевлада проведе 'вибори у смартфоні' й намалює потрібні цифри..."

 

І я це казав. Дуже прогнозовано.


44 32
513
15 жовтня 2020 23:50

Александр Невзоров:

«Никто и никогда COVID-19 побеждать не будет: он несет золотые яйца и приносит невероятные состояния»


76 9
0
16 жовтня 2020 01:27

Вы, ребята, как псы цепные. Под каждый пост про "Зевладу" пишите. Если бы эпидемия и карантин были только в странах СНГ, я бы согласился, что всё это чушь и т.д.. Вот в наших то странах можно разводить народ как хочешь и класть на законы, экономику, здравый смысл. Только вот в чём штука, развитые страны, тоже очень страдают от вируса и карантинных мер. Я говорю про ОАЭ, США, Канаду и многие другие. Не из телика, а общаясь с людми, живущими и работающими в этих странах. И вирус никто не пытается победить, карантин сдерживает от переполняемости больниц. Врачи, кислород, оборудование и прочие реанимационные вещи физически не обслужат большой наплыв пациентов. Поэтому, пока не будет вакцины со 100% результатом, мы так и будем сидеть на карантине. А эти **** в комментариях... ну, убери карантин, завтра начнут складывать народ у стен больниц и что произойдёт? Те же комментарии. Только будут ныть, что "Зевлада" допустила распространение.


100 34
4 363
1
16 жовтня 2020 05:42

Цитата: ags
Если бы эпидемия и карантин были только в странах СНГ, я бы согласился, что всё это чушь и т.д.
а кто об этом говорил? Не перекручивайте смысл комментариев. Люди говорят о том, как влада коломойского использует вирус в своих интересах, все что вы понаписывали, это всего лишь плоды вашей фантазии....гавкающие бобики.....


44 43
0
16 жовтня 2020 08:15

Цитата: Чopний Kiт

Запам'ятайте цей твіт:

"До 25 жовтня будуть у червоній зоні всі міста України. 

Зевлада проведе 'вибори у смартфоні' й намалює потрібні цифри..."

 

Цитата: Bargo2408
Цитата: Чopний Kiт

Запам'ятайте цей твіт:

"До 25 жовтня будуть у червоній зоні всі міста України. 

Зевлада проведе 'вибори у смартфоні' й намалює потрібні цифри..."

 

І я це казав. Дуже прогнозовано.

Цитата: zzzzzz

Цитата: ags
Если бы эпидемия и карантин были только в странах СНГ, я бы согласился, что всё это чушь и т.д.
а кто об этом говорил? Не перекручивайте смысл комментариев. Люди говорят о том, как влада коломойского использует вирус в своих интересах, все что вы понаписывали, это всего лишь плоды вашей фантазии....гавкающие бобики.....

Продам фольгу! Недорого!


13 8
601
16 жовтня 2020 08:19

Цитата: ags
74 ags:Сьогодні, 01:27 Вы, ребята, как псы цепные. Под каждый пост про "Зевладу" пишите.

Цілком погоджуюсь

Більше того. Якщо звернутись до сухої статистики, то та ж Франція з 66 мільйонами населення має за вчора більше 30 тисяч хворих. Тобто по співвідношенням в нас мало бути більше 15 тисяч. Для тих хто буде казати що там більше проводять тестів віднімемо ще 30% - більше 10 тисяч, а по факту в нас до 6 тисяч.

Тому, по статистиці, Зе все правильно роблять.

Можете плюватись, але це ФАКТ!


36 22
641
16 жовтня 2020 08:46

Цитата: Чувааак

Цілком погоджуюсь

Більше того. Якщо звернутись до сухої статистики, то та ж Франція з 66 мільйонами населення має за вчора більше 30 тисяч хворих. Тобто по співвідношенням в нас мало бути більше 15 тисяч. Для тих хто буде казати що там більше проводять тестів віднімемо ще 30% - більше 10 тисяч, а по факту в нас до 6 тисяч.

Тому, по статистиці, Зе все правильно роблять.

Можете плюватись, але це ФАКТ!

Ну, крім франціїї у світі ще багато країн, і кожній своя статистика.

А про те, що зеровлада може відмінити вибори у жовтні під приводом карантину, говорили ще влітку, коли з'явилися дані про рейтинг слуг ****.

А про те, як вони шалено боролися з короновірусом ремонтуючи дороги по потрійній ціні, не закуповуючи апарати ШВЛ, засоби захисту, лабораторії, ліки тощо, не обмежуючи масові заходи, освітній процес і т.п. в умовах значного зростання ковіда, наприклад у серпні, вересні, варто нагадати?

Робіть що хочете, але це ФАКТ!


35 10
0
16 жовтня 2020 09:02

Ой как порошенсковские *** загавкали. Только все что можете это тарелки фотошопом убрать и кричать что Зеленский сам ест а солдаты голодают. Только забываете что именно при порохе Украина потеряла свои земли были котлы в плен попадали катера и моряки и т.д


39 39
641
16 жовтня 2020 09:13

Цитата: Dmitriys

Ой как порошенсковские *** загавкали. Только все что можете это тарелки фотошопом убрать и кричать что Зеленский сам ест а солдаты голодают. Только забываете что именно при порохе Украина потеряла свои земли были котлы в плен попадали катера и моряки и т.д

 

Це, мабуть, для вас

Цитата: Korrektor
Продам фольгу! Недорого!


24 19
735
16 жовтня 2020 10:07

За распостронение covid-19 спросите у ***, что это за концерты на выходных в парке. На улице при расстоянии менее 1,5м распостронение вирусов как в помещении.

 

P.S. Я уже запутался, объясните - "За Майбутнє" Коломойского и "Слуга Народа" Коломойского, а также "Укроп"? Если так, то почему ему еще не выплатили компенсацию за приват и не забрали "Рошен" как месть?


17 4
938
16 жовтня 2020 10:15

Цитата: Кавоман
боролися ... ремонтуючи дороги по потрійній ціні
а раніше було інкаше? , хоча так, раніше просто крали

Цитата: Кавоман
не закуповуючи апарати ШВЛ
невже в Україні 100% ШВЛ завантажені? Не вірю

Цитата: Кавоман
засоби захисту, лабораторії, ліки тощо
можливо, згоден, але ж в тій самій Франції з цим все ок, і шалена статистика

Цитата: Кавоман
не обмежуючи масові заходи, освітній процес і т.п. в умовах значного зростання ковіда, наприклад у серпні, вересні, варто нагадати?
а хто тут верещав про країну рабів, що навесні спеціально робили дистанційне навчання щоб учні і випускники шкіл були *** бо *** легше керувати, про протизаконні штрафи за перебування без маски і тд?? Чи вам потрібний локдаун?


12 8
0
16 жовтня 2020 10:15

Про статистику, коронавирус и политику. По моим наблдениям, чем больше в странах внутриполитических проблем и чем больше у людей вопросов к власти - тем страшней коронавирусная статистика. Франция - очень характерный пример, кстати. Желтые жилеты - кто забыл. В США тоже не всё гладко, вспоминаем протесты недавние. В Германии, вспоминаем - куча беженцев(которых зачем-то набрали) и возмущения граждан по этому поводу. Про постсовковое пространство - тут даже примеры приводить не надо, и так всем понятно.

 

А теперь давайте повспоминаем что происходит в странах у которых нет "непоняток" между населением и властью, странах развитого социализма, характерного для скандинавии(условно). Швеция, Дания, Норвегия, Финляндия, Нидерланды. Там вводят комендантский час как во Франции? - нет. Там закрывали всех как это делали в Италии? - Нет. Там сейчас ситуация с вирусом хуже чем в Италии, Франции, Германии? - Нет! Хотя один континент и отсутсвие границ. У кого-то ещё вопросы есть о том зачем вводятся "жесткие ограничения"? По-моему ответ слишком очевиден...


31 10
938
16 жовтня 2020 10:47

Цитата: vortex
Швеция, Дания, Норвегия, Финляндия, Нидерланды. Там вводят комендантский час как во Франции? - нет. Там закрывали всех как это делали в Италии? - Нет. Там сейчас ситуация с вирусом хуже чем в Италии, Франции, Германии? - Нет! Хотя один континент и отсутсвие границ. У кого-то ещё вопросы есть о том зачем вводятся "жесткие ограничения"? По-моему ответ слишком очевиден...
В Білорусії карантину немає хоч там і геть не солодко в т.ч. і політичній арені, але це означає що там все норм, бо вони тупо закрили статистику.

А відповідь така - якщо в шкафу немає скелета, то його обов"язково вигадають.


6 9
351
16 жовтня 2020 11:05

Цитата: Слабоумиус
Только забываете что именно при порохе Украина потеряла свои земли были котлы в плен попадали катера и моряки и т.д

Сказочный ****

 

Цитата: ags
Вы, ребята, как псы цепные. Под каждый пост про "Зевладу" пишите. Если бы эпидемия и карантин были только в странах СНГ, я бы согласился, что всё это чушь и т.д.. Вот в наших то странах можно разводить народ как хочешь и класть на законы, экономику, здравый смысл. Только вот в чём штука, развитые страны, тоже очень страдают от вируса и карантинных мер. Я говорю про ОАЭ, США, Канаду и многие другие.

Страдают от вируса везде одинаково. Неодинаково предоставляется помощь населению во время карантина. "Там" предоставляется финансовая поддержка тем, кто из-за карантина лишился дохода. Тут кроме зеленого *** и зеленого воровства на фоне пандемии нет абсолютно ничего. 

А нет, было: квартальный **** торжественно встречал самолет Эпицентра из Китая. И еще, как истинный ***, выражал желание умышленно заразиться...


28 12
236
16 жовтня 2020 11:06

Цитата: Dmitriys

Ой как порошенсковские *** загавкали. Только все что можете это тарелки фотошопом убрать и кричать что Зеленский сам ест а солдаты голодают. Только забываете что именно при порохе Украина потеряла свои земли были котлы в плен попадали катера и моряки и т.д

Тобто БУДЬ-ЯКА критика існуючої влади - це порошенсковские? Дуже зручно для сліпих зефанів. І всі ваші звинувачення давно не актуальні про "котлы и плен", ви якось застрягли в часі. Все це вже пройшло через Зе-прокуратуру, суди і є висновки і закриті справи по цих питаннях. Читайте нові методички, а то для вас День сурка ніколи не закінчиться, а це небезпечно для психіки.


28 12
0
16 жовтня 2020 11:07

Цитата: почемучка
бо вони тупо закрили статистику

 

Про Білорусь. Навесні у диктаора не було ще проблем та протестів, тому він відкидав ідею карантину, але, там, на відміну від нас система охорони здоров'я фінансується набагато краще. Про чергу із швидких які не можуть здати паціентів до лікарні - я не чув. Також я не чув, щоб десь хтось в Білорусі казав що у лікарнях місць немає і відмовляв у госпіталізації хворим(як це робили у нас). Також, у Білорусі кілкість тестувань пропорційно населенню(та виявлених випадків) навесні була значно більша ніж у нас, якщо не помиляюсь. Тож про скелетів у шафі - це швидше про нас ніж про Білорусь. А от базікати про карантин і про коронавірус лукашенко почав саме тоді коли протести почались. Випадковий збіг обставин? smile


15 8
0
16 жовтня 2020 11:33

Цитата: vortex

Про статистику, коронавирус и политику. По моим наблдениям, чем больше в странах внутриполитических проблем и чем больше у людей вопросов к власти - тем страшней коронавирусная статистика.

 

А теперь давайте повспоминаем что происходит в странах у которых нет "непоняток" между населением и властью, странах развитого социализма, характерного для скандинавии(условно). Швеция, Дания, Норвегия, Финляндия, Нидерланды.

В благополучных Нидерландах резкий скачок заражений, и они возвращаются к жесткому карантину. Премьер-министр Нидерландов Марк Рютте объявил о существенном усилении противоэпидемических мероприятий с целью противодействия дальнейшему распространению пандемии COVID-19 в стране.

 

Предполагается, в частности, закрытие кафе, ресторанов, кофешопов и заведений общественного питания, работающих на открытом воздухе.

До четырех человек ограничивается и количество участников частных встреч — как в помещениях, так и на открытом воздухе. Все магазины, кроме продуктовых, закрываются в 20:00. Отныне алкоголь нельзя будет купить или распивать в общественных местах. Кроме того, масочный режим будет обязательным для всех общественных зданий.

 

 


10 5
513
16 жовтня 2020 11:59

Цитата: Dmitriys

Ой как порошенсковские *** загавкали. Только все что можете это тарелки фотошопом убрать и кричать что Зеленский сам ест а солдаты голодают. Только забываете что именно при порохе Украина потеряла свои земли были котлы в плен попадали катера и моряки и т.д

Ой как зеленские *** загавкали.

 

надо просто перестать есть, стрелять, болеть и фотошопить !

 

и фсё будет зелено, весело и паприколу


24 12
938
16 жовтня 2020 12:14

Цитата: StarПёр
Неодинаково предоставляется помощь населению во время карантина. "Там" предоставляется финансовая поддержка тем, кто из-за карантина лишился дохода
судячи по тому що корона то на довго невідомо чим для держав вильється така допомога, і якими темпами буде в них інфляція за таку допомогу, адже через корону промисловість і в них теж падає


6 3
417
16 жовтня 2020 12:26

Вопрос по существу, кто в теме: спортзалы, бассейны и т.п. снова закроют?


4 3
540
1
16 жовтня 2020 12:29

Цитата: shoni1970

Вопрос по существу, кто в теме: спортзалы, бассейны и т.п. снова закроют?

Оранжевая картанка, пункт 5 (или 2 снизу)


4 13
735
16 жовтня 2020 12:37

Цитата: почемучка

Цитата: StarПёр
Неодинаково предоставляется помощь населению во время карантина. "Там" предоставляется финансовая поддержка тем, кто из-за карантина лишился дохода
судячи по тому що корона то на довго невідомо чим для держав вильється така допомога, і якими темпами буде в них інфляція за таку допомогу, адже через корону промисловість і в них теж падає

Коли в них ВВП впаде, то кабінет міністрів знайде вихід. В нас нажаль є олігархи, яким потрібна влада щоб грабувати країну. Коли вкрасти буде нічого і перестануть давати кредити (а це станеться, тому що Ахметов, Коломойский, Порошенко і т.д. від свого не відступлять) тільки тоді до влади прийдуть дійсно професіонали, якщо звісно буде ще країна.


8 7
0
16 жовтня 2020 13:36

Цитата: shtai
Цитата: почемучка

Цитата: StarПёр
Неодинаково предоставляется помощь населению во время карантина. "Там" предоставляется финансовая поддержка тем, кто из-за карантина лишился дохода
судячи по тому що корона то на довго невідомо чим для держав вильється така допомога, і якими темпами буде в них інфляція за таку допомогу, адже через корону промисловість і в них теж падає

Коли в них ВВП впаде, то кабінет міністрів знайде вихід. В нас нажаль є олігархи, яким потрібна влада щоб грабувати країну. Коли вкрасти буде нічого і перестануть давати кредити (а це станеться, тому що Ахметов, Коломойский, Порошенко і т.д. від свого не відступлять) тільки тоді до влади прийдуть дійсно професіонали, якщо звісно буде ще країна.

Вполне правдиво... Только не надо обычного оффшорного *** к олигархам причислять...


4 3
938
16 жовтня 2020 14:38

Цитата: shtai
Коли в них ВВП впаде, то кабінет міністрів знайде вихід. В нас нажаль є олігархи, яким потрібна влада щоб грабувати країну. Коли вкрасти буде нічого і перестануть давати кредити...
З пустого відра нічого не візьмеш, шо не вигадуй, бо воно пусте.Олігархи є у всих країнах, просто так їх там не називають, а кредити бере навіть Америка, і при цьому живе прекрасно


5 3
767
16 жовтня 2020 14:44

Угроза барановируса гиперпреувеличена. Нету такой опастности как раздувают, но это кому-то выгодно. Кто за этим стоит узнаем лет через 100. И будут это называть одной из величайших афер планеты. Барановирус давно перешел в политическую и бизнес плоскоть. Есть офигенный повод ставить холопов в стойло, регулировать кто куда может ходить, сколько времени там находится, с кем встречатся, отслеживать местоположение и т.п. Но паникеры продолжаю тверить. Вот как думаете, почему в стране засекретили данные о смертности и количестве умерших? Умным нет смысла объяснять, а тупым бесполезно. Есть только данные о барановирусе, а статистики в разрезе болезней нету. Хотя раньше была в первых строчках поисковиков.


22 18
735
16 жовтня 2020 15:00

Цитата: почемучка

З пустого відра нічого не візьмеш, шо не вигадуй, бо воно пусте.Олігархи є у всих країнах, просто так їх там не називають, а кредити бере навіть Америка, і при цьому живе прекрасно

Вони почнуть реагувати коли відро перестане достатньо наповнюватися. Там олігархи не настільки зухвало себе ведуть. Я не проти кредитів, але не коли їх використовують для власного збагачення.


10 0

Інформація

Користувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.
Будь-ласка, ЗАРЕЄСТРУЙТЕСЬ.
Ознайомтесь із правилами коментування.
Читайте також:
  • Kiaparts
  • НОВИНИ ПАРТНЕРІВ:


Свіжий випуск (№ 11 від 14 березня 2024)

Для дому і сім'ї

Читати номер

Для дому і сім'ї - програма телепередач

Читати номер

Приватна газета

Читати номер
Попередні випуски
Вверх