«Пир під час чуми» - депутат Піддубна про 18 млн грн з бюджету на комунальне ТБ та газету (додано)

3.12.2019, 08:08 Переглядів: 7 540 Коментарів: 42

 

Мерія хоче витратити ці гроші на комунальне телебачення та «безплатну» газету за 9,36 млн грн. Штат КТРК сьогодні – 45 осіб

Мерія Кременчука хоче витратити 18,4 мільйона гривень на так звану підтримку інформаційної діяльності, точніше — профінансувати за рахунок бюджету «обране» ЗМІ: КП «Кременчуцька міська телерадіокомпанія» (КТРК). Це питання майбутньої сесії мало резонанс 2 грудня, на засіданні земельної депутатської комісії.


Нагадаємо, за рахунок додаткового фінансування планується видати газету «Кременчуцькі новини», засновником якої виступило КТРК. Тендер на друк та розповсюдження газети за 9,3 млн грн уже оголосили.




У керівника пресслужби Юлії Перепелятник, яка представляла проєкт рішення про програму підтримки інформаційної діяльності, своє пояснення: оскільки газета міської ради «Вісник Кременчука» уже роздержавилася, її не можна фінансувати з бюджету. Натомість кошти пропонується направити КТРК (директором КТРК працює Сергій Перепелятник, чоловік Юлії Перепелятник).


Депутат Оксана Піддубна назвала такий розподіл коштів «пиром під час чуми» і поцікавилася: скільки за рік витрачалося на газету міської ради «Вісник Кременчука»? Юлія Перепелятник відповіла — 1,9 млн грн. Тобто фактично на нову газету мерії (замість роздержавленої) хочуть витратити у 5 разів більше. Пояснення у пресслужби доволі просте: наклад газети буде не 5 тисяч, як у «Вісника», а 44 тисячі екземплярів, і це «оптимальна кількість» кременчужан, яку можуть забезпечити газетою. Видання розповсюджуватиметься безкоштовно - новими газетами засипатимуть місто якраз у той рік, коли відбуватимуться місцеві вибори.


- Скажіть, яким чином ви вже оголосили тендер на друк, якщо це лише програма, і гроші навіть не виділені? Як взагалі це можливо? Ви настільки впевнені, що депутати проголосують? - запитала Піддубна? - Яке ви маєте право оголошувати тендер, якщо навіть не виділені кошти?


- Ну, якщо не буде коштів — не буде тендеру, - відповіла керівниця пресслужби.


Піддубна також звернула увагу, що КТРК замовила послуг у ПП Старик на суму 660 тис грн. Керівник пресслужби відповіла, що не володіє інформацією про фінансову діяльність КТРК.


- Починали існувати з 3,5 мільйонів, потім знадобилося 8, потім 10, а зараз уже майже 20. Тобто на інсулін коштів немає, на медиків немає, а на КТРК вистачає, правда? – зауважила Піддубна.


Депутати поцікавилися, який штат КТРК. Юлія Перепелятник відповіла: на сьогодні це 45 осіб. На їхню зарплату, як з’ясувалося, йде майже 7 млн грн.


- Я пропоную зняти це питання, - заявила депутат Піддубна, послухавши пояснення пресслужби. - Коли у нас недофінансовується медицина, освіта, а ми будемо витрачати кошти на КТРК? На безкоштовну роздачу газет перед виборами для народного депутата та міського голови. Чи не занадто дорого вони нам обходяться?


За пропозицію Піддубної на земельній проголосувала вона сама та депутат Сергій Костромінов (фракція РПЛ). Депутат Микола Бокован («Поруч») проголосував «проти» пропозиції Піддубної. Депутат Костянтин Терещенко (фракція «Опозиційна платформа») утримався і заявив, що виступить на сесії. Утрималися також голова земельної комісії Руслан Ульянов (фракція «Європейська солідарність»), депутат Олександр Роженко («Рідне місто»).


- А є якась офіційна програма щодо цієї газети? – запитав Руслан Ульянов.


Юлія Перепелятник знову не змогла відповісти щодо програми, але відповіла, що це буде «соціальна газета». Руслан Ульянов заявив, що має бути пояснювальна записка та обґрунтування, навіщо потрібний новий «соціальний проєкт».


- Я не підтримав Оксану не через те, що я голосуватиму за КТРК. Я для себе хочу зрозуміти - до сесії поговорити про це підприємство з цифрами… Я на сьогодні для себе нічого не зрозумів, навіщо це потрібно. І якщо все буде в такому варіанті як зараз (нам дали, а нічого не пояснили), я за КТРК голосувати точно не буду, - заявив Костянтин Терещенко.


Земельна комісія вирішила заслухати директора КТРК на наступному засіданні. 


Нагадаємо, під так звану безплатну газету, бюджет якої дорівнює половині бюджету на капремонт доріг у Кременчуці, вже готують і поштові скриньки - теж за бюджетні гроші.




КТРК, яка хоче на своє утримання 18 мільйонів, уже засвітилася у кримінальній справі про зловживання службовим становищем: використання бюджетних коштів на користь нинішнього нардепа (а на той час кандидата до ВР) Юрія Шаповалова. 

Додано:

На сайті міської ради зареєстрована петиція з вимогою спрямувати 10 мільйонів гривень платників податків на медицину, освіту, дороги, але не на агітацію у вигляді безкоштовної газети. Автор петиції - кременчужанин Артем Кузьменко. Наразі (станом на 15.05) петиція вже набрала 86 голосів із 250 необхідних для розгляду міським головою. 




Підписати петицію можна тут


Тривають засідання депутатських комісій, на яких питання про так звану безкоштовну газету викликає резонанс. Наразі депутати Валентина Головко, Андрій Почтовюк, Геннадій Іванян висловилися проти того, щоб спрямовувати 9,36 млн грн коштів платників податків на нову газету мерії. Так само проти депутати Валентин Курченко-Гай та Валентина Гордєєва - вони проголосували на засіданні депутатської комісії з питань ЖКГ за пропозицію Іваняна: залишити фінансування КТРК в обсягах 2019 року, а майже 10 млн грн спрямувати на потреби ЖКГ. 



 

Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це редакцію.

Коментарі: 42

938
3 грудня 2019 08:56

Оксана молодчинка!

Респект! і уважуха!))


71 12
0
3 грудня 2019 09:37

Сколько же желающих присосаться к корыту: жёлтые газетенки, бесполезные чинуши, герои, общественные деятели. Лишь бы не работать, поднимая тем самым экономику страны. Они могут только просаживать деньги налогоплательщиков, обеспечивая тем самым свое паразитарное существование.


79 34
0
3 грудня 2019 11:37

Это уже занавес!!! Мэрия вообще страх потеряла!!!


60 2
0
3 грудня 2019 11:39

Порівняємо:

-міська цільова програма лікування онкологічних та гематологічних захворювань на 2018-2020 роки – 2 млн грн

- на підтримку інформаційної діяльності Кременчуцька міська телерадіокомпанія - 18 млн грн

В принципі цього нормальній людині достатньо, щоб все зрозуміти. На жаль, у більшості жителів міста рука піднімається вкидати за них бюлетені.  Дам пораду, тим хто голосував за цю шайку- коли вас, не дай Бог,  з відділення пошлють в аптеку за ліками, а грошей не буде вистачати, то ви не позичайте. Краще подивіться цілющу телепередачу від КТРК і ліків не треба.  


88 7
0
3 грудня 2019 15:49

Чиновники все продолжают вредить государству. Когда им там всем шины уже принесут под дверь? Не стыдно им самим из окна наблюдать как уродуется припарковая зона строительством здания между кремнем и парком?


24 9
0
3 грудня 2019 16:11

Мне не нужны ни новые почтовые ящики, ни газетка!!! Поддерживайте петицию!


34 1
642
3 грудня 2019 16:16

Молодець Піддубна, нарешті зважилася та назвала як воно є - теперішня влада в Україні - це чума. Підтримую!!!


32 8
4 365
1
3 грудня 2019 16:34

Цитата: Кавоман
нарешті зважилася та назвала як воно є -
smile ониж ее обидели- не приняли в зекоманду, теперь конечно чума, а если бы приняли-пела бы по другому.....


13 43
604
3 грудня 2019 17:02

Цитата: Кавоман
теперішня влада в Україні - це чума.

І це ще м'яко сказано.Вкрай знахабніла,втратила будь-яку совість і риє землю,тільки б залишитись при владі.

Але все в руках виборців,якщо дружно взятися,то не допоможе ні "сітка",ні фіолетова газетка,ні міське телебачення.


20 4
278
3 грудня 2019 17:59

Цитата: Кавоман
Молодець Піддубна, нарешті зважилася та назвала як воно є - теперішня влада в Україні - це чума. Підтримую!!!

Ну таке. Вона сама хотіла стати чумою, але їй дали копняка. Тому вибору в неї немає, стриже хайп як може laughing


8 32
0
4 грудня 2019 10:08

#пиддубнувмэры

#оксананашмэр

 

Да восторжествует справедливость!!!!


10 21
278
4 грудня 2019 10:12

Дякую всім за мінуси, це мене дуже мотивує (чесно).

Але все ж хочу пояснити свою позицію, тому що тут є коментатори, думки яких мені не зовсім байдужі.

Піддубна довела, і не раз, що вона женеться за славою, за кар'єрним зростанням. Пригадайте історію з дозволом на будівництво церковного магазинчику на площі Перемоги. Вона теж була проти, поки не стало зрозуміло, що місцева влада продавить своє рішення у будь-якому разі. Після цього їй стало байдуже.

Тепер спроба перефарбуватися у зелене. Ми, виборці, повинні рубати таке під корінь! Якщо ми не будемо жорстко реагувати на перефарбовування наших депутатів, то ніколи ми не виховаємо здорове демократичне суспільство. Якщо депутат спробував перефарбуватися без запиту виборців або за політичною модою - у вічний бан! Прощення тільки у виключних випадках, якщо репутація нормальна.


19 13
0
4 грудня 2019 10:21

Цитата: enic
Піддубна довела, і не раз, що вона женеться за славою

А хіба тут справа в конкретній особі? Факти наведені нею відповідають дійсності, для цього достатньо подивитися структуру бюджету міста, куди направляються кошти для подальшого розкрадання. Як по "конкурсу" призначаються на посади чиновники і т.д. Цю примітивну схему не бачить хіба що сліпий. Не виключено, що коли б містом рулила пані Оксана крали б ще більше. Але на даний момент крадуть ті, кого вона критикує.



 


22 16
938
4 грудня 2019 10:55

Цитата: enic
Ми, виборці, повинні рубати таке під корінь!
тоді легко попасти в пастку "голосуватиму проти неї", не розбираючись кому віддаєм свій голос


11 18
278
4 грудня 2019 10:58

Цитата: Daniel Mroz
А хіба тут справа в конкретній особі?

Так, саме у особі. Тому що явно помітна послідовність цієї особи у прагненні до мети - потрапити у високі владні кола.

 

Цитата: Daniel Mroz
Але на даний момент крадуть ті, кого вона критикує.

Це робить критика святим? Факти розкрадання доведені у суді? Чи "це ж всі знають"?

 

Цитата: ma7utka
#оксананашмэр

#зашкварсяякпіддубна

 

Цитата: почемучка
не розбираючись кому віддаєм свій голос

Біда в тому, що тільки відсотків 10 людей свідомо віддають свій голос. Здатність до критичного сприйняття оточення і до усвідомленого вибору треба прививати змалечку. Але після совку, де за тебе думала держава, у нас спостерігається масова атрофія волі, на жаль.


24 10
0
4 грудня 2019 11:35

Цитата: enic
Це робить критика святим? Факти розкрадання доведені у суді? Чи "це ж всі знають"?

хто тут і де робить Піддубну святою?
Є факт - 18 млн грн плануються виділити з бюджету на комунальне ТБ та газету. Піддубна перевела ці наміри малецького і шаповалова у публічну площину, щоб більша частина виборців зробила відповідні висновки. Чому це не зробив хтось інший? Чому мутки мера піднімає на поверхню тільки Піддубна? Так, вона буде йти на мера, то її право. Ваше право голосувати за іншого кандидата. Де ще опозиційні кандидати? Назвіть ще хоч одне прізвище  депутата/держ.службовця, громадського діяча, або ще когось, який є в опозиції до влади? Якщо Піддубна перестане робити те, що робить, кому стане краще? 100% краще стане меру-шаповалу і ...кому ще, вам?


31 17
294
4 грудня 2019 11:40

Цитата: enic
здатність до критичного сприйняття оточення і до усвідомленого вибору треба прививати змалечку. Але після совку, де за тебе думала держава, у нас спостерігається масова атрофія волі, на жаль.

Підпишусь під кожним словом.

 

Саме тому кожен мій коментар, навіть той, де я пишу про абсолютно нейтральні речі, збирає море дизлайків чи то від таких людей, чи то від якимось чином налаштованої програми.

 

Ну, то таке. Хоча би тось же має казати і неприємні загалу речі, бо саме так складається обєктивна, критична картина дійсності.

Як писав класик "лупайте сю скалу..."

 


3 25
278
4 грудня 2019 11:48

Цитата: стабільний пкращувач
Чому це не зробив хтось інший?

Розкрийте очі - в Кременчуці є активісти, які раніше за Піддубну звертали увагу громади на це.

 

Цитата: стабільний пкращувач
Якщо Піддубна перестане робити те, що робить, кому стане краще?

Нехай доводить справи до кінця. Може й відмиється від зеленого лайна.


17 10
0
4 грудня 2019 11:58

Цитата: enic
Розкрийте очі - в Кременчуці є активісти, які раніше за Піддубну звертали увагу громади на це

буду намагатися. Прізвища? яким чином вони це робили? де почитати-послухати?


13 16
278
4 грудня 2019 12:03

Цитата: стабільний пкращувач
де почитати-послухати?

У fb є групи. Наприклад, "Декларатор Кременчук".


7 5
0
4 грудня 2019 12:15

Цитата: ulyanov
кожен мій коментар, навіть той, де я пишу про абсолютно нейтральні речі, збирає море дизлайків чи то від таких людей, чи то...

...від тих людей, що пам*ятають ваші минулі справи, а саме легалізація за Вашою участю Метрополя на ділянці землі в ПАРКОВІЙ ЗОНІ міста.
Так, багато років вже минуло, алеж люди ж не змінюються, згодні? 



Цитата: enic

У fb є групи. 


група у фб.. тобто треба здогадатися про існування такої групи, зрозумів.
На мій погляд для більш-менш ефективної протидії опг мер-нардеп постів у групах фб, м*яко кажучи недостатньо.
Давайте порівняємо суспільний розголос інфи від Піддубної та активістів (прізвищ я так і не побачив) у групах фб. 


16 12
278
4 грудня 2019 12:38

Цитата: стабільний пкращувач
Давайте порівняємо суспільний розголос інфи від Піддубної та активістів

Ви хочете порівнювати хайпожерку і нормальних людей? Ну-ну.

 

Хоча, якщо подивитися з іншої сторони - так, Піддубну варто використовувати і навіть підтримувати, якщо на меті є покращення ситуації у Кременчуці (або недопущення погіршення). Але я закликаю пам'ятати, яка її справжня мета.

Зрештою, і я, виливаючи тут жовч, працюю на її рейтинг laughing

Поганого піару не буває, еге ж?


14 13
0
4 грудня 2019 12:55

Цитата: enic
Ви хочете порівнювати хайпожерку і нормальних людей? Ну-ну.

так, у порівнянні хайпожерка ефективніше доносить корисну інфо, ніж нормальні люди, нажаль..


17 10
294
4 грудня 2019 16:12

Цитата: стабільний пкращувач
легалізація за Вашою участю Метрополя на ділянці землі в ПАРКОВІЙ ЗОНІ міста

Тут evil намагався зі мною дискутувати на цю тему, або свого наміру до кінця довести не зміг.

 

Давайте тепер з вами спробуємо:

1. Паркові зони визначаються технічною документацією на землю. Така документація щодо бульвару була затверджена десь в 2010 році, і відповідна ділянка в "зелену" ( ПАРКОВУ) зону не увійшла.

2. Після цього, зведену на ній будівлю приблизно в 2014 році або раніше узаконив суд своїм рішенням.

3. В 2016 році, коли ми розглядали відповідне питання, строки на оскарження судового рішення вже пройшли.

4. Згідно ст. 81 ЗК громадянин має право викупити земельну ділянку під обєктом нерухомого майна. Ст. 128 ЗК встановлює вичерпний перелік підстав, коли ми мали право йому в цьому відмовити, і жодної з цих підстав на час прийняття нами рішення не існувало.

 

Запитання:

де ми порушили закон?

Хто легалізував будівлю: депутати чи суд?

Що треба було нам зробити?

 


2 11
0
4 грудня 2019 16:22

Цитата: zzzzzz

Цитата: Кавоман
нарешті зважилася та назвала як воно є -
smile ониж ее обидели- не приняли в зекоманду, теперь конечно чума, а если бы приняли-пела бы по другому.....

 

Чисто для информации:

 

Меня приглашали в команду «фиолетовых» на ОЧЕНЬ ВЫГОДНЫХ для меня условиях, но я отказалась. Уверена, что они и сейчас бы приняли меня под свои флаги и, кстати, я бы тогда могла от «Слуги» пойти на Выборы (по 150-му округу), но у меня другая цель (только Вам её не понять).

 

 


15 14
4 365
1
4 грудня 2019 16:28

Цитата: Піддубна Оксана
и сейчас бы
Цитата: Піддубна Оксана
я бы тогда могла

немного истории

Перед парламентской компанией Пиддубная подала документы на кастинг, который проводила для кандидатов президентская партия «Слуга народа». Она встречалась с тогдашним главой партии Разумковым. Ей долго не давали ответ, будет она кандидатом от «Слуги народа» по Кременчугскому округу или нет. Отказ пришел перед самым началом избирательной компании.

Цитата: Піддубна Оксана
но у меня другая цель (только Вам её не понять).
о да, куда нам о высоком и вечном....


11 12
0
4 грудня 2019 16:49

Цитата: ulyanov
і неприємні загалу речі,

Неприємні речі, м'яко кажучи, це коли ваші колеги депутати з міського бюджету на програму Доступна аптека виділяють всього 1,8 млн, а футбольному клубу Кремінь - 9,1 млн; неприємні речі це коли на запобігання та лікування серцево-судинних захворювань 3,4 млн, а на ТВ-пропаганду ви хочете 18 млн.


13 4
0
4 грудня 2019 17:40

Цитата: ulyanov
Давайте тепер з вами спробуємо:

ні, не будемо. Який сенс? Декілька років тому були позови до суду з цього приводу. Суд порушень не виявив. Формально - кабак в парку стоїть законно. Реально - в парку стоїть кабак.. Випадково кабак належить дружині начальника податкової звонкова (того часу), який відвідують ті, хто голосував за виділення землі і ті, хто узаконював будівлю.

Я ж не кажу, що це ви "вкрали" шматок парку для звонкова, я кажу, що ви приймали участь у процесі юридичного узаконення цієї "крадіжки".


13 8
294
4 грудня 2019 17:56

Цитата: стабільний пкращувач
який відвідують ті, хто голосував за виділення землі

я кабаки не відвідую

Цитата: стабільний пкращувач
ви приймали участь у процесі юридичного узаконення цієї "крадіжки".

Я повторюю, що ніякого узаконення в раді вже не було, все було узаконено до нас.

 

А особисто я голосував "за" в цьому питанні після огидної акції Нацкорпусу з моїми фото та образливими написами, виключно для того, щоби показати, що такий тиск на мене, як на депутата, діє не так, як вони це собі планували. І інші депутати користувались приблизно такими ж мотивами.

 

Політично правильно ( але при цьому протизаконно) було би не голосувати взагалі за це питання, щоби останню крапку в цьому питанні поставив саме суд, який на початку епопеї узаконив будівлю і який фактично і заварив цю кашу.

 

Якби не втрутився нацкорпус, то саме так би і відбулось. Але зявились хлопці у парамілітарній формі та з фаєрами, і  сталось так, як сталось. 

 

 


3 10
4 365
1
4 грудня 2019 19:19

ось якраз тут є пані за справедливість і юрист, підкажіть, як відбувається виплата зарплати в нашому комунальному закладі-перинатальному центрі? Чому її платять три рази на місяць, якими то шматками? І чому то аванс перераховують на початку місяця, а зарплату в кінці два рази. Дякую.Та і Телеграф може поцікавитися, чому так відбувається.


6 2
1 177
4 грудня 2019 19:19

Цитата: ulyanov
все було узаконено до нас

Мені просто цікаво... Вам самим не огидно? Виходячи з того, якою одіозною особою, при владі, був Звонков невже ви не визнаєте, шо виключення тієї ділянки із паркової зони відбувалося незаконно? І сама ситуація, коли архітектуру за позовом суду змусили зробити законним капітальне будівницво? Юридично до вас може й не підкопатися, але з точки зору совісті та честі....невже не огидно? Ви дозволили довести огидну справу до завершення.

Це можна порівняти з тим, наче ви допомогли злодійці донести крадену валізу. Ви несете й тішите собі тим, шо особисто ви не крали, а лише як благородний лицар допомогли жінці тягти важкі речі.

Цитата: ulyanov
А особисто я голосував "за" в цьому питанні після огидної акції

Тут пряме лукавство. Теж саме казав Малєцкій. Та це ж абсурд! Ви так спритно та наполегливо поспішали проштовхнути це питання на сесії, заради того аби проголосувати проти? Вам особисто не смішно від такої несунітниці?


12 1
0
4 грудня 2019 19:48

Не можу пiдписати петицiю! Блокують!!!


3 6
294
4 грудня 2019 19:55

Цитата: evil
невже не огидно?

Якби сесія не прийняла це рішення, то нас би це зробити зобовязав суд, і ще стягнув би з міста на користь Звонкова кілька тисяч гривень судових витрат.

Вам хотілось, щоби все було саме так?

Цитата: evil
Ви так спритно та наполегливо поспішали проштовхнути це питання на сесії

З якою метою ви публічно мене оговорюєте?

Я особисто кілька разів пропонував комісії та сесії міської ради знімати це питання з розгляду до того часу, поки не будуть вирішені в правоохоронних органах всі заяви активістів щодо порушення законності при будівництві,  і це питання двічі або тричі знімалось. Воно перебувало на розгляді ради з кінця 2015 року, а рішення ми прийняли в 2017 році.

Перед останньою сесією я особисто запитав у тих активістів, які були на комісії, чи є у них в провадженні правоохоронних органів ще будь-які заяви  після того, як апеляційний суд відхилив їх скаргу щодо закриття прокурором кримінальної справи за відсутністю події злочину,  і мені відповіли, що скарг в правоохороних органах немає,  юридичні засоби вичерпано.

 

Вам не огидно публічно брехати?

 

 


4 12
0
4 грудня 2019 20:15

Не особо знаю за реальные дела Пиддубной, но того что знаю хватает чтобы желать ее в Мэры нашего хуторского поселения


10 15
1 177
4 грудня 2019 20:17

Цитата: ulyanov
Вам хотілось, щоби все було саме так?

Так! В такому разі відносно вашої особи я казав би, шо пан Ульянов зробив все, аби цього не відбулося. Діло не в грошах. Діло у принциповості та честі.

 

Цитата: ulyanov
Вам не огидно публічно брехати?

Фраза

стосувалася не особисто вас. Я мав на увазі колективну відповідальність ударної команди усіх "сесійних пропіхувачів питань" на чолі із мером. Пропіхували, аж гай шумів! А ви, вибачте, в очах спільноти, вимаралися об них... 


10 2
4 365
1
4 грудня 2019 20:33

Цитата: Dmytro
но того что знаю
поделитесь?


4 7
4 365
1
5 грудня 2019 08:19

Цитата: zzzzzz
поделитесь?
жаль , что мы не услышали начальника транспортного цеха.....Ну да ладно продублирую другой вопросик, : ось якраз тут є пані за справедливість і юрист, підкажіть, як відбувається виплата зарплати в нашому комунальному закладі-перинатальному центрі? Чому її платять три рази на місяць, якими то шматками? І чому то аванс перераховують на початку місяця, а зарплату в кінці два рази. Дякую.Та і Телеграф може поцікавитися, чому так відбувається.


4 4
278
5 грудня 2019 13:57

Цитата: Піддубна Оксана
только Вам её не понять

Цитата: Dmytro
но того что знаю

"...всі вони каламутять воду, щоб вона здавалася глибшою."


2 1
4 365
1
6 грудня 2019 07:50

Del


0 3
4 365
1
6 грудня 2019 09:06

ну как вам новій дешевій газ в платежках, єто уже тарифний геноцид, чи ще нє?


3 4
294
6 грудня 2019 10:34

Цитата: evil
пан Ульянов зробив все, аби цього не відбулося. Діло не в грошах. Діло у принциповості та честі.

Проблема в тому, що ви судите про речі виключно зі своєї колокольні, в якій зручно сидіти десь дома  та критикувати через губу тих, хто в цей час сміття прибирає за те, що у них руки забруднились і вони білі рукавички не одягли.

 

Якби я чинив так, як ви написали, то знайшовся би інший розумака, який би точно так, через губу, критикував би мене, але вже за те, що я ( або група) проштовхував незаконне рішення ради, яким підприємцю відмовили в реалізації його прав, і суд це довів. І збитки ці почвари спричинили бюджету у вигляді судових витрат та втрати репутації.

 

І знайшовся би і третій, який би розповів про те, що влада - то слабаки, і достатньо було міцним хлопцям спочатку прийти на комісію і пригрозити відкрито, а потім міцним хлопцям голосно вийти на вулицю -  депутати здали назад. Отже,  так треба чинити і надалі, щоби продавити свої рішення. І до якої межі доходив би такий тиск - можна лише фантазувати.

 

Ми зробили те, що зробили. Прийдіть і зробіть краще, а ми вас покритикуємо з теплих крісел


2 7
604
7 грудня 2019 06:33

Цитата: ulyanov
Ми зробили те, що зробили.

І всі ці розмови про справедливість і законність просто пшик.Як і те,що пан юрист намагається перевести стрілки на попєредників,нібито вони надали паркову зону під будівництво.

Яку справу ,пов'язану з багатіями та можновладцями не візьми-кругом стирчать вуха пана юриста.І справи ці брудні.Тому не треба,пане юрист,проектувати себе,як поборника закону і справедливості.Відстань між цими поняттями і вами,збільшується з кожною справою.


2 0

Інформація

Користувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.
Будь-ласка, ЗАРЕЄСТРУЙТЕСЬ.
Ознайомтесь із правилами коментування.
Читайте також:
  • Kiaparts
  • НОВИНИ ПАРТНЕРІВ:


Свіжий випуск (№ 11 від 14 березня 2024)

Для дому і сім'ї

Читати номер

Для дому і сім'ї - програма телепередач

Читати номер

Приватна газета

Читати номер
Попередні випуски
Вверх