Скасувати тариф 5 гривень у маршрутках: позов уже в суді

27.09.2017, 09:06 Просмотров: 7 814 Комментариев: 18

Скасувати тариф 5 гривень у маршрутках: позов уже в суді

Двоє депутатів Кременчуцької міськради подали позов, у якому вимагають визнати протиправним та скасувати рішення виконкому про встановлення тарифів у маршрутних таксі. Головні аргументи: тарифи на 5 гривень ухвалені з порушенням процедури та не підтверджені реальними розрахунками.

22 вересня депутати Денис Терещенко («Опозиційний блок») та Олександр Кальченко («Укроп») подали спільний позов до Автозаводського районного суду, вимагаючи визнати протиправним та скасувати рішення виконкому Кременчуцької міськради від 3.05.17 року №373. Це рішення, яким встановлено тариф на проїзд у маршрутках у розмірі п’ять гривень.

 

 

Відповідачем за позовом вони визначили виконком, який це рішення ухвалив. У позові зазначено, що оскаржуване рішення «прийнято не на підставі та не у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; не обгрунтовано, тобто без урахування всіх обставин, що мають значення для прийняття рішення». Судовий позов готували адвокати Олена Дмитриченко та Максим Василишин.

Головні аргументи позивачів

  1. Порушена процедура ухвалення рішення, принципи відкритості.

Позивачі вважають, що проект рішення виконкому про новий тариф у маршрутках мав розглядатися як регуляторний акт відповідно до Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності». Річ у тім, що процедура оприлюднення і ухвалення регуляторних актів дещо інша порівняно зі «звичайними» рішеннями виконкому. Так, готується аналіз регуляторного впливу (тобто наслідків рішення); документ оприлюднюється саме з цим аналізом – з метою отримання зауважень та пропозицій. Причому всі пропозиції мають бути розглянуті розробником документу. Ця процедура не була дотримана, зазначено у позові; порушені принципи відкритості, прозорості дій влади, не врахована громадська думка.

 

  1. Виконком «не з’ясував правильність та обгрунтованість наданих перевізниками розрахунків»

Тариф на перевезення розраховується за формулою, методика визначена Мінтрансом. Але показники у цю формулу підставляють перевізники.

Однак вони, як сказано у позові, не додали документи, що підтверджують ці показники:

  • дані обстеження пасажиропотоку та документи щодо фактичного обсягу перевезень;
  • економічні розрахунки по кожному маршруту, окремо на кожну марку автомобіля (адже авто використовуються різні);
  • копії трудових договорів перевізника з працівниками (тобто неможливо встановити достеменно витрати на зарплату);
  • обгрунтування складових вартості технічного обслуговування та ремонту авто.

Оскільки перевізники не надали всі необхідні документи, то виконком і не міг перевірити правильність економічних розрахунків і «виходив лише з припущень». Такий висновок позивачі зробили після тривалого листування з міським головою та з виконкомом, намагань отримати документи, які б свідчили, що виконком перевіряв тариф. Однак отримані відповіді (тепер це додатки до позову) їх у цьому не переконали.

 

Натомість позивачі посилаються на акти перевірок, які проводив виконком. Так, на багатьох маршрутах нехтували умовами договорів на право перевезень: «економили» на кількості маршруток, рейсів. Але у своїх розрахунках перевізники вказали, що всі авто виходять на маршрути! А відтак, розрахунки не відповідають дійсності.  

 

  1. Позивачі стверджують, що оскаржуване рішення є протиправним: деякі перевізники не мають договорів з виконкомом на право перевезення в режимі маршрутного таксі.

Зокрема, на маршрути № 9, 4, 11, 3 12 укладені договори на право перевезень у звичайному режимі руху (це ті автобуси, що їздять нині по 3 грн).

А договори на маршрути № 2, 25 – на перевезення у звичайному та експресному режимі руху. А відтак, якщо у договорах не визначений режим руху як маршрутне таксі, то який же тариф тоді затверджував виконком?

 

Передісторія

 

До того, як подати позов, Денис Терещенко у травні цього року намагався скасувати рішення виконкому через сесію міськради (рада є вищим органом, ніж виконком). Проект рішення Терещенка розглядали як додатковий останнім у порядку денному сесії. На той момент у залі залишилося 23 депутати із 42. Як результат – рішення про скасування тарифу у розмірі п’ять гривень депутати «провалили». Тоді ж Терещенко та Кальченко, який неодноразово публічно вимагав ще раз перевірити розрахунки перевізників, пообіцяли піти до суду. Як бачимо, цю обіцянку вони виконали.

 



«ТелеграфЪ» слідкуватиме за перебігом справи та повідомлятиме читачів. За розподілом справа потрапила до судді Автозаводського районного суду Жанни Кривич. Нагадаємо, вона розглядала і резонансні справи «газових судів»: коли міськгаз за відмову від будинкових лічильників виставив рахунки за завищеною нормою газу 9,8 куб м замість 4,4. Судові рішення були на користь споживачів.

Комментарии: 18

4 345
27 сентября 2017 09:17

Ну значить скоро будем слушать вой маршрутчиков что 5 это мало. Надо 7. А то ведь минималка же поднимается. Да солярка дорожает.

+55
115
27 сентября 2017 09:31

сначала надо автобусы для маршрута  а не на дровах ездить и запретить курить водиле в нутри салона а то в каком то генделике сидиш


+39
150
27 сентября 2017 09:36

Если

Цитата: Solenoid
Ну значить скоро будем слушать вой маршрутчиков что 5 это мало. Надо 7. А то ведь минималка же поднимается. Да солярка дорожает.


Если бы отменили растаможку то половина пассажиров ездила на своём транспорте...

Почитай происшествия - в Днепре у полицейских служебный Х5 - а вы рабы езжайте на кредитных траликах... Проблема не в цене общ.транспорта 


+18
756
27 сентября 2017 09:54

Цитата: adf007
Если бы отменили растаможку то половина пассажиров ездила на своём транспорте...
Если бы такое случилось, то пробки были бы до обеда. Но скоро цена бензина перевалит за 30 грн\л, и растаможка станет неактуальной.

 


+27
526
27 сентября 2017 10:22

По три гр.в самый раз.


+24
1 348
27 сентября 2017 10:26

Цитата: shoni1970
Но скоро цена бензина перевалит за 30 грн\л, и растаможка станет неактуальной.

 

Большинство евромашин на дизеле, это раз.

Даже с двигателями больше 2 литров, там расход меньше чем в ланосе, это два.


+2
756
27 сентября 2017 10:38

Цитата: ankrem
Цитата: shoni1970
Но скоро цена бензина перевалит за 30 грн\л, и растаможка станет неактуальной.

 
Большинство евромашин на дизеле, это раз.
Даже с двигателями больше 2 литров, там расход меньше чем в ланосе, это два.
Спросите у владельцев легкового авто с дизельным мотором сколько стоит его обслуживание, и как им ездися зимой на нашем ДТ. (Грузовики и бусы его "едят" более-менее).


+12
150
27 сентября 2017 11:03

Цитата: suchka
По три гр.в самый раз.

А вода грячаяя по 100грн\куб (цена со сливом) чото вам недорого... Столько умников - проблему решать Нада в причине а не в итоге...


+18
526
27 сентября 2017 11:10

Какая вода эта статья о маршрутках.дык мы себя сами в концлагерь засунули.покращення уже завтра.слава .... И ТД и тп



И о причинах я не могу сказать в чем причина.может владелец маршрутки на Бали хочет мож дом отгрохать или ещё чё.


+13
150
27 сентября 2017 11:11

Цитата: suchka
Какая вода эта статья о маршрутках.дык мы себя сами в концлагерь засунули.покращення уже завтра.слава .... И ТД и тп

Это статья про цену проезда а не о маршрутах... ;) смотрите в корень проблемы


-8
526
27 сентября 2017 11:14

Где корень?


+4
956
27 сентября 2017 11:42

Цитата: suchka
Где корень?

где то ниже пояса.


0
366
27 сентября 2017 13:02

Ох уж эти ватники и путинские прихвостни, со своими вредительствами. То проезд в маршрутках хотят понизить, то коммуналку...


+4
150
27 сентября 2017 14:01

Цитата: suchka
Где корень?

Корень в том что депутат пиариццца на наболевшей теме -цене проезда, а вы как овцы ведетесь на эту крень, за ваш счёт беруццца кредиты которые вашим детям отдавать - а вы как бараны обвиняет маршрутчиков , что они зажраллись...

Спросите у Д.Терещенка и О.Кальченко на чем они на работу ездят? На маршрутке или троллейбусе? Сомневаюсь....

Сделайте всем депутатам бесплатный проезд в троллейбусе, и ликвидируйте автопарк служебный - тогда все сразу станет на места...



Цитата: SHR
сначала надо автобусы для маршрута  а не на дровах ездить и запретить курить водиле в нутри салона а то в каком то генделике сидиш

Посмотри ради интереса сколько расстаможить автобус евро-5... 


+8
543
27 сентября 2017 15:58

...беруццца.. -это вообще шедевр, давно не ржал.


+1
837
27 сентября 2017 22:32

после "реформы" Малецкого 15 маршрут стал ходить раз в пол часа( И это плять по 5 грн! Понизят цену и он раз в час ходить будет. 11 маршутр вообще печалит, был на конечной недано, время 20:00, подхожу к маршрутке спрашиваю - вы едите?, а он мне через 20 мин. Че нааааа? Да в пень таких перевозчиков!


+6
4 019
27 сентября 2017 22:47

Погодітє - я правильно зрозумів? - маршрутки по № 9, 4, 12 і т.д. протизаконно деруть 5 грн??? - проїзд має бути не більше 5 грн???


+1
4 227
28 сентября 2017 08:43

  погляд на цю стуацію з іншого боку. Не віриться в доброчинність позивачів. Немає депутатів, котрі б дійсно відстоювали права людей, вболівали та допомагали безкорисно. Роблячи буцімто благоє дєло, все ж підтримують якийсь свій інтерес, не іначе. Хоча, що з того кременчужанам, якщо виграють питання то дуже добре, люди не забудуть і, як  мінімум, неодмінно проштовхнуть їх на слідуючих виборах. А, які ще бонуси отримають депи-позивачі, окрім піару?


+1
Комментировать статью могут только зарегистрированные пользователи.
Пожалуйста, ВОЙДИТЕ или ЗАРЕГИСТРИРУЙТЕСЬ.
Ознакомьтесь с правилами комментирования.

Читайте также:

  • НОВОСТИ ПАРТНЕРОВ:


Вверх