Covid-19 в Україні/Кременчуці
Дані МОЗ України. Оновлення: 07.08.2020 09:00
Підтверджені:
Україна78261
Кременчук141
Хворі:
Україна33354
Кременчук15
Одужало:
Україна43055
Кременчук122
Померло:
Україна1852
Кременчук4

«Альфатекс» проти «АвтоКрАЗу»: на презентації нардепам техніки у Кременчуці виник скандал

9.07.2020, 18:45 Переглядів: 9 287 Коментарів: 3

 

Директор фірми «Альфатекс», яка поставляє комунальну техніку на шассі МАЗ, почав критикувати колишнього партнера - «АвтоКрАЗ» та їхні авто

Сьогодні, 9 липня, у Кременчуці на Крюківському вагонобудівному заводі відбувалася презентація законопроєкту №3739 щодо підтримки локалізації виробництва машинобудування при публічних закупівлях.




 

Про що законопроєкт?

Йдеться, по суті, про преференції вітчизняним виробникам: неціновий критерій в ProZorro для оцінки пропозицій продукції машинобудування на тендерах. Зокрема, пропонується критерій — не менше 25% локалізації виробництва на українських підприємствах. Тобто іноземний виробник не пройде, якщо не матиме цих 25%, навіть якщо його пропозиція буде дешевшою. Саме через це законопроєкт отримав багато критики.


 

На КВБЗ презентувати законопроєкт приїхали нардепи — співавтори законопроєкту: заступники голови комітету ВР з питань економічного розвитку Дмитро Кисилевський, Роксолана Підласа; також серед авторів законопроєкту кременчуцький нардеп Олексій Мовчан — він теж був присутній на заводі. Кременчуцькі промисловці, дружньо підтримуючи законопроєкт, представили виставку вітчизняної техніки, якій потрібен ринок збуту.


Конфуз та скандал 


Виставку відкрила продукція двох конкурентів — вітчизняного виробника вантажівок ПрАТ «АвтоКрАЗ» та ВКП «Альфатекс» - фірми, яка випускає комунальну техніку, в основному, на шассі МАЗ, а також використовує китайські вантажівки. Саме в лінійці комунальних автомобілів і конкурують нині дві фірми.


 

Експозиції обох підприємств розмістилися одна навпроти одної. Першим свою продукцію доволі впевнено представив гендиректор «АвтоКрАЗу» Роман Черняк. На виставці — і автомобіль з двигуном «Євро-6». До українського виробника в гостей особливих питань не виникло, вони запевнили, що на підтримку саме таких підприємств розрахований законопроєкт. Директор «АвтоКрАЗу» жодним чином не згадав фірму «Альфатекс», яка колись була і його дилером.


 

Потім гості перейшли на експозицію «Альфатекса» та, поглянувши на МАЗи та китайські вантажівки Dayun, стали цікавитися процентом локалізації українського виробництва. Чітко відповісти на ці питання директор «Альфатексу» Микола Корецький не зміг, сказавши, що в них немає методики розрахунку. Нардеп Дмитро Кисилевський (спіавтор законопроєкту про локалізацію) зауважив, що методика Мінекономрозвитку існує. Виник невеликий конфуз: Микола Корецький запитав у нардепа, хто він такий. Співавтор законопроєкту представився. Розмова тривала далі. Микола Корецький сказав, що зможе досягти локалізації 20-25%.


- Локализация 25% дает вход в рынок и преимущества именно тем, кто производит в Украине — таким, как вы, таким, как КрАЗ. И нет проблем! - сказал нардеп.



І тут Микола Корецький несподівано пішов у наступ проти конкурента (що не в'яжеться з форматом заходів на підтримку вітчизняних виробників). Ситуація ставала дедалі більш скандальною.


 

- Если стоит вопрос о нашем предприятии, почему мы не работаем с КрАЗом, я хочу сказать следующее. В 2008 году мы заплатили на КрАЗ 300 автомобилей. Господин Жеваго (бывший нардеп, собственник «АвтоКрАЗа» - ред) лично сидя напротив меня гарантировал деньги или машины. Деньги мне никто не вернул, КрАЗы мне никто не вернул. Я сужусь 12 лет с заводом КрАЗ... Поэтому мы работаем с импортной техникой, с теми предприятиями, с которыми у нас нет проблем. Навеску (навесную дорожную технику — ред.) мы всю делаем у себя на заводе... Сделали пылесос. Купили шасси китайское... У нас такие же люди работают, как и на КрАЗе!


 

- Вы видите какие-то противоречия с тем, что я говорю? Вы зачем-то рассказываете о ваших взаимоотношениях с КрАЗом, - здивувався Дмитро Кисилевський.


Микола Корецький продовжив представляти свою продукцію на шасі іноземних виробників, при цьому покритикував якість КрАЗів.



Роман Черняк дипломатично не став продовжувати суперечку.


А ми констатуємо (зі слів розробника законопроєкту): фактично підтримку може отримати не лише вітчизняний виробник вантажівок, але й білоруські та китайські виробники. Якщо додадуть трохи українського в свої вантажівки.

компанія «Інтера Люкс»

Коментарі: 3

138
9 июля 2020 23:49

Бег по кругу!Очередной пиар перед выборами.Мы за нашего производителя и голосуйте  за нас.....после выборов все утихнет и гасла будут другие!!


16 4
1 339
10 июля 2020 08:18

Цитата: pavlov37

Бег по кругу!Очередной пиар перед выборами.Мы за нашего производителя и голосуйте  за нас.....после выборов все утихнет и гасла будут другие!!

Какими выборами? Месными? Тогда это не тот пиар - это для выборов в Раду, а это через несколько лет только.

 

Навеску (навесную дорожную технику — ред.) мы всю делаем у себя на заводе... Сделали пылесос.

 

Уважаемый Телеграф, сделайте пожалуйста экскурсию по заводу Альфатекс - очень хочется увидеть ихнее производство.


12 1
3 415
10 июля 2020 10:19

От тому МАЗ і працює в три зміни, а КрАЗ додихає


3 0

Информация

Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Коментувати статтю можуть тільки зареєстровані користувачі.
Будь-ласка, УВІЙДІТЬ або ЗАРЕЄСТРУЙТЕСЬ.
Ознайомтесь із правилами коментування.


Вверх