Через борги приміське залізничне перевезення може «не вийти» з карантину

20.05.2020, 08:18 Переглядів: 3 750 Коментарів: 8

Загалом залізничному перевізнику заборгували 500 мільйонів гривень, Полтавщина - 17 мільйонів гривень

За 2019 рік та перший квартал 2020 року Укрзалізниця не отримала від місцевих органів влади понад пів мільярда гривень компенсацій за перевезення пільговиків. Місцева влада повернула перевізнику за вказаний період лише близько 20% від загальної суми за послуги. Про це інформують на сайті Укрзалізниці.



За словами в.о. голови правління АТ «Укрзалізниця» Івана Юрика, така ситуація ставить під загрозу відновлення приміського сполучення. Тому закликають місцеві органи самоврядування невідкладно погасити заборгованість. Це стане запорукою вчасного та повного відновлення приміського залізничного сполучення у регіонах після завершення карантинних обмежень.


Зокрема, за 2019 рік рівень компенсації за перевезення пільговиків у приміському сполученні склав 112,3 млн грн (21,8%), борг — 403,4 млн грн. У першому кварталі 2020 року ситуація з погашенням збитків від пільгових перевезень у приміському сполученні тільки погіршилась: компенсовано — 14,6 млн грн (12,8%), борг — 99,1 млн грн.


Найбільше заборгувала Львівська та Харківська області - по 61 мільйону гривень. Щодо Полтавщини, то борг перед перевізником становить 16,6 мільйона гривень.


 

Джерело: www.uz.gov.ua

Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це редакцію.

Коментарі: 8

642
20 травня 2020 09:08

Вітаю село. 85% голосів за зеВаву - ось і наслідки. І це правильно. На веліку в місто їхати воно корисніше для здоров'я!


15 21
417
20 травня 2020 09:26

Да какая разница? Главное, что Сивоха при должности, и Юзик не голодный.


18 10
0
20 травня 2020 09:28

Укрзалізниця не отримала від місцевих органів влади понад пів мільярда гривень компенсацій за перевезення пільговиків.

Ніяких пільговиків не повинно бути. Громадяни, яким держава обіцяє пільги на проїзд, повинні отримувати грошові кошти і самі вирішувати як їх витрачати і на чому їздити - один день на таксі чи місяць на тролейбусі. Чиновники присосалися до субвенцій як клопи


30 2
1 177
20 травня 2020 09:32

Не пойму почему такой ажиотаж? Какая разница, как ехать на село: на пригородном поезде, или как восхитительный Голобородько на велосипеде? Правда он на нем ездил исключительно в сериале. Но какая разница? По приколу ж голосовали. Хоть поржем...


14 17
0
20 травня 2020 10:15

Если предприятие в таком критичном состоянии, то чем обоснованы зарплаты и премии руководства и наблюдательного совета в сотни тысяч гривен? Неужели в стране нет ни одного компетентного органа, который бы заинтересовался этим вопросом...Сделали бы "цену" руководства подешевле - остаток средств можно пустить на развитие УЗ. Немного не в тему по задолженности  от местных властей, но меня всегда интересовало - ОТКУДА они рисуют себе такие з/п???


28 0
84
20 травня 2020 10:48

Укрзалізниця завжди була в мінусі, а зарплати у керівництва завжди були високі.


12 0
0
20 травня 2020 11:03

Цитата: Blondinka
но меня всегда интересовало - ОТКУДА они рисуют себе такие з/п???
Так потому и народ бедный и в долгах. Количество денег величина конечная. Если у кого-то сильно большая зарплата, значит на остальных останется мало. И сколько бы размер минимальных зарплат и пенсий не подымали, пока этот разрыв между минимумом и максимумом не уменьшится народ будет нищий.


10 0
0
20 травня 2020 17:09

Цитата: КГБ

Укрзалізниця завжди була в мінусі, а зарплати у керівництва завжди були високі.

в минусе были пассажирские перевозки, а основную прибыль УЗ получет от грузовых и там цифры в разы больше чем эти "задолжености" и откаты тоже. чего только стоят маневровые работы и аренда грузовых вагонов при том что вагоны укатаны в хлам... не понятно как государство само себе задолжало денег ведь УЗ это государственная организация...


5 0

Інформація

Користувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.
Будь-ласка, ЗАРЕЄСТРУЙТЕСЬ.
Ознайомтесь із правилами коментування.
  • Kiaparts
  • НОВИНИ ПАРТНЕРІВ:


Свіжий випуск (№ 11 від 14 березня 2024)

Для дому і сім'ї

Читати номер

Для дому і сім'ї - програма телепередач

Читати номер

Приватна газета

Читати номер
Попередні випуски
Вверх