1

Справа на 3 мільйони: мерія замовила проєкти капремонту двох дірок на шляхопроводах у Кременчуці

21.04.2020, 13:31 Переглядів: 3 284 Коментарів: 16

  

Термін виконання самих капремонтів допоки невідомий: узгодження з «Укрзалізницею» загальмувалося

Департамент житлово-комунального господарства виконкому замовив проєкти на капремонт двох шліхопроводів: пивзаводівського (на проспекті Свободи) та шляхопроводу на вулиці Свіштовській (на фото).

 

В обох шляхопроводах, нагадаємо, утворилися дірки: на пивзаводівському - у серпні 2018 року, на Свіштовському - у серпні 2019 року.


На проєктні роботи по кожному об’єкту укладено по дві угоди, останні підписано 17 квітня. Документи розміщені в системі електронних закупівель ProZorro.


Усі угоди укладені з київським ПП «Науково-виробнича фірма «Мостопроект». Перші два дговори підписані в лютому цього року.


Проєктування капремонтів коштуватиме понад 3 млн грн:

  • виконання робіт з розроблення проєктно-кошторисної документації по об'єкту: «Капітальний ремонт шляхопроводу по проспекту Свободи в м. Кременчуці» - 1 млн 498 тис грн (за сумою двох угод), плюс 187 тис грн, витрачених у минулому році – у сумі 1 млн 685 тис грн;
  • виконання робіт з розроблення проєктно-кошторисної документації по об'єкту: «Капітальний ремонт шляхопроводу по вул. Свіштовській в м. Кременчуці» - 1 млн 477 тис грн (за сумою двох угод).

Як пояснив директор департаменту ЖКГ Іван Москалик, проєктування кожного об’єкту розбите на дві стадії, тому й угод укладено по дві.


- У нас двостадійне проєктування. Стадія «П» передбачає вишукування, збір аналітичних даних, розробку проєктно-кошторисної документації, оцінку впливу на навколишнє середовище та інше. На стадії «РП» на основі проєктних рішень виготовляється кошторис, - прокоментував Іван Москалик.


За його словами, дві стадії проєктування потрібні, щоб мати можливість внести корективи на етапі узгоджень, після першої експертизи. Тим більше, що узгоджувати майбутні роботи і проєкт потрібно з «Укрзалізницею», бо шляхопроводи проходять над її коліями.

Дату початку самого капремонту Іван Москалик не називає: справа за фінансуванням, до того ж, гальмується узгодження перших стадій проєкту з «Укрзалізницею».


- Узгоджуємо вже півтора місяці – і все ніяк не узгодимо. У них карантин… - каже Іван Москалик.


Він додав, що узгодження капремонту Свіштовського шляхопроводу складніше, ніж пивзаводівського, оскільки під Свіштовським проходить колія, якою рухаються потяги міжрегіонального значення. І при капремонті УЗ має зупинити цю гілку. 


Нагадаємо, шляхопровід на проспекті Свободи комунальники підлатали перед початком зими, але ділянка, де свого часу утворилася дірка, все одно закрита для проїзду. Капітальний ремонт проєктувальники оцінили в 38 млн грн; у бюджеті міста на цей рік передбачено 7 млн грн.




У 2019 році проєктувальні роботи на цьому об’єкті починала інша фірма – концерн «Містшляхбуд». За інформацією з ProZorro, вартість угоди з цією фірмою склала 917,6 тис грн. Проте заплатили фірмі 187 тис грн (такими є дані порталу публічних фінансів). Як пояснив Іван Москалик, це вартість технічного експертного висновку, вона не ввійшла у новий кошторис проєктування. Угода з концерном «Містшляхбуд» розірвана.


Вартість капремонту Свіштовського шляхопроводу проєктувальники ще рахують, наразі йдеться про три варіанти кошторису (залежно від обраного проєктного рішення). За словами директора департаменту ЖКГ, сума варіюється від 20 до 36 млн грн. 

Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це редакцію.

Коментарі: 16

574
21 апреля 2020 13:45

Як казав мій викладач з КДПУ - дирка в жопі, все інше - це отвір


19 1
161
21 апреля 2020 13:53

Цитата: Чувааак

Як казав мій викладач з КДПУ - дирка в жопі, все інше - це отвір

знакомая цитата) 

фамилию в студию)

 


6 0
139
21 апреля 2020 13:53

Сколько лет стоял этот пивзаводский мост, пока с него первый раз при капремоние советское асфальтовое покрытие до бетона не сняли, теперь каждый год летают. А плохое асфальтовое покрытие => короззия армировки несущих конструкция => ну вы сами знаете к чему это привело.


14 1
574
21 апреля 2020 14:10

Цитата: Джо
фамилию в студию)
з автомобільного господарства. Прізвище на скажу, бо не памятаю))


2 0
4 125
1
21 апреля 2020 14:26

Цитата: DioGen
советское асфальтовое покрытие до бетона не сняли, теперь каждый год летают. А плохое асфальтовое покрытие =
перед комс гоком похожий мост есть, так вот его там как сделали с армировкой, как положено в несколько слоев. И стоит уже лет 6 не рэпается....так что дело в желании хорошо сделать, плюс если эта конструкция моста не позволяет проезд 40 тонных убийц асфальта, они и не должны там ездить...все гениальное просто.


11 1
139
21 апреля 2020 15:21

Цитата: zzzzzz
перед комс гоком похожий мост есть, так вот его там как сделали с армировкой, как положено в несколько слоев. И стоит уже лет 6 не рэпается....так что дело в желании хорошо сделать

Полностью согласен, при желании можно. Щас и технологии, и материалов разных больше чем при союзе. А фуры, которые проездом, по хорошему бы пущай вокруг города обьезжали. И транспортный поток был бы у нас меньше, и выхлопных газов меньше в городе


6 0
267
21 апреля 2020 15:39

Пусть уже сделают мосты, только качественно, чтобы больше их насквозь не дырявило!


1 13
161
21 апреля 2020 15:48

ура, наконечцто!!!

 


0 12
94
21 апреля 2020 15:51

капремонт всего моста 38 млн или замена бетонной плиты с асфальтным покрытием этой плиты 38 млн. грн?

что за суммы, это пппц какой то


12 0
168
21 апреля 2020 15:58

Цитата: ori_on

капремонт всего моста 38 млн или замена бетонной плиты с асфальтным покрытием этой плиты 38 млн. грн?

что за суммы, это пппц какой то

 всего моста


1 2
206
21 апреля 2020 16:23

Пусть уже его отремонтируют и не будет там проблем. Реально, за целое лето можно подсуетиться и сделать для всех нормальную дорогу. 


0 10
139
21 апреля 2020 16:26

Цитата: Татьяна Донченко
всего моста
Ну обьем работ не оговорен. Вон когда с него снимали все асфальтное покрытие до бетона это был капремонт. И замена бетонных ферм это тоже капремонт. Но второе гораздо сложнее и конечно дороже. Непонятно, на какие конкретно работы хотят потратить эти бюджетные деньги


3 0
168
21 апреля 2020 16:36

Цитата: DioGen

Цитата: Татьяна Донченко
всего моста
Ну обьем работ не оговорен. Вон когда с него снимали все асфальтное покрытие до бетона это был капремонт. И замена бетонных ферм это тоже капремонт. Но второе гораздо сложнее и конечно дороже. Непонятно, на какие конкретно работы хотят потратить эти бюджетные деньги

 Увидим ТЗ в тендерной документации - точно поймем. Но я так думаю, тендеру в этом году не быть


5 0
73
21 апреля 2020 21:41

Цитата: DioGen

Сколько лет стоял этот пивзаводский мост, пока с него первый раз при капремоние советское асфальтовое покрытие до бетона не сняли, теперь каждый год летают. А плохое асфальтовое покрытие => короззия армировки несущих конструкция => ну вы сами знаете к чему это привело.

Стесняюсь спросить, Вы дорожник?


1 2
53
21 апреля 2020 22:16

боже, какой позор... мэр не может организовать ремонт разваливающегося путепровода 2 года...

к нам иностранцы приезжали, то они тупо поржали с этого, вы не представляете как мне было стыдно за наш город


4 1
139
22 апреля 2020 13:13

Цитата: SergNemo
Стесняюсь спросить, Вы дорожник?
Нечего стесняется. Я не дорожник. Но если асфальт латают по одним и тем же местам каждый год, значит его бракоделы ложили, и их гнать надо. А работу доручить тому кто сделает качественно. Банальная логика: трещины на асфальте=>вода=>зимой ледь=>температурное расширение=>увеличение трещин, а там и до арматуры несущих конструкций доберется. И я же ногами по этому асфальту хожу, в детстве в жару он лип к подошвам, щас нет. В одном из дворов на пивзаводе в том году тропинку через двор заасфвльтировали. Так она уже местами выкрошена, а там фуры не ездят, там только люди ходят, года не прошло.


4 0

Інформація

Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Коментувати статтю можуть тільки зареєстровані користувачі.
Будь-ласка, УВІЙДІТЬ або ЗАРЕЄСТРУЙТЕСЬ.
Ознайомтесь із правилами коментування.
  • НОВИНИ ПАРТНЕРІВ:



Вверх