Придумай назву новому поїзду ДПКр-3 від КВБЗ – і отримай 5 тис грн премії

20.01.2020, 11:01 Просмотров: 4 501 Комментариев: 7

 

Крюківський вагонзавод оголосив конкурс на назву для дизель-поїзда ДПКр-3, яка стане його маркуванням. Конкурс триватиме до 28 лютого

КВБЗ пропонує придумати назву для нової продукції – серії регіональних поїздів ДПКр-3. Конкурс уже стартував, умови розміщені на корпоративному сайті підприємства та в газеті «Вагонобудівник». Він триватиме до 28 лютого 2020 року. Підсумки конкурсу підіб’є журі на чолі з головою правління ПАТ КВБЗ Максимом Крамаренком.


Учасники конкурсу повинні запропонувати:

  • назву дизель-поїзда ДПКр-3 як ключове слово, що відображає головну суть продукції і стане його візитною карткою, а також доповнить назву-найменування (типу електропоїзд ЕКр1 «Тарпан»);
  • бажано надати своє бачення  логотипа, тобто дизайнерське виконання надпису на головному вагоні дизель-поїзда.


«Назва має бути оригінальною, лаконічною, зрозумілою, такою, що легко запам’ятовується і вимовляється,  але водночас символічною, багатозначною, відображати ідеологію нашого підприємства. Бажано, щоб вона була пов’язана з історією України.  Врешті-решт, просто красивою», - йдеться у повідомленні підприємства.


Для заохочення учасників конкурсу встановлюються премії:

  • автору назви, яка стане переможцем і буде наноситися на нову продукцію, увійде до її маркування – перша премія у розмірі 5 тисяч грн.
  • чотири інші кращі пропозиції буде відзначено заохочувальними преміями по 500 грн кожна.

Пропозиції слід подавати  до пресслужби (відділу ЗМІ) у письмовій формі, на аркуші паперу формату А4  з необхідними поясненнями ідеї та за підписом автора з позначенням його прізвища, ім’я та по-батькові, підрозділу, домашньої адреси.

Електронна пошта redak@kvsz.com.



Нагадаємо, одна із серій поїздів КВБЗ - електропоїзд ЕКр1 уже має назву «Тарпан», яку, до речі. теж визначали на конкурсі. Поїзди світових виробників також часто  мають назви. Наприклад, «Сапсан» від Сіменс, «Регіна» від Бомбардьє.


Довідка КВБЗ

Регіональний дизель-поїзд ДПКр-3 має три вагони: два з них, що є головними, моторні, один – проміжний – безмоторний. Моторні вагони комплектуються силовими установками потужністю 588 кВт. у поїзді 170 місць – першого і другого класів. У проміжному вагоні першого класу крісла розташовані за схемою 2х2. Ширина сидіння в найбільш широкій частині не менше 490-500 мм. Вони мають зручні підлокітники, індивідуальні розетки з USB-роз’ємом. У головних вагонах другого класу крісла розташовані за схемою 3х2. Ширина сидіння в найбільш широкій частині – не менше 450 мм. Між кріслами підлокітник, індивідуальні розетки. Частина крісел має зустрічне розташування, між ними передбачено стаціонарні столи.


Для експлуатації у холодну пору року призначені рідинні обігрівачі, яких усього шість – по два на кожен вагон. Це дозволяє забезпечити надійну роботу системи опалення і скоротити час на попередній підігрів салону та силових установок перед запуском у зимовий період.


Передбачено і електропідігрів салону при непрацюючих силових установках і опаленні за рахунок застосування спеціальних електричних нагрівачів від мережі 380В. Це забезпечить економію дизельного пального і попередній підігрів салону перед подачею на посадку в холодні дні.


Автор: Татьяна Донченко Источник фото: kvsz.com

Комментарии: 7

1
20 января 2020 14:12

Я би назвав його "Лунь". Птах такий є червонокнижний з родини Яструбових.


+3
122
20 января 2020 14:50

лучше дрянь)


-11
1 197
21 января 2020 09:20

Если соблюдать все запросы, то выйдет что то типа "ВагоноКрюковСтепоКозацькоХід" .Требования к названию должны уменьшить.


0
3 390
21 января 2020 10:00

чугунок (чугунчик)


-1
1 468
21 января 2020 12:16

"Крюковвагончерепахотихоход"smile


0
393
23 января 2020 06:26

БЭТМЕН


0
31
23 января 2020 20:04

Кряковский кабыстал)))


-2
Комментировать статью могут только зарегистрированные пользователи.
Пожалуйста, ВОЙДИТЕ или ЗАРЕГИСТРИРУЙТЕСЬ.
Ознакомьтесь с правилами комментирования.

Информация

Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.


Вверх