«Укрзалізниця» заборгувала КВБЗ понад 200 млн гривень за пасажирські вагони, причина - суперечності

23.03.2019, 14:04 Просмотров: 4 945

 

Пасажирські вагони стоять у цеху, очікуючи, коли за них заплатять, у тому числі — два вагони міжнародного класу


«Укрзалізниця» заборгувала Крюківському вагонзаводу понад 200 млн гривень за пасажирські вагони. Наразі частина виготовлених на замовлення УЗ вагонів стоїть у цеху, в тому числі й два вагони міжнародного класу RIC.


Коли за вагони заплатять? Про це запитали очільника «Укрзалізниці» Євгена Кравцова 22 березня, під час візиту на КВБЗ.


 


Євген Кравцов заявив про суперечності щодо приймання продукції між КВБЗ та «Укрзалізницею».


- Як тільки ми вирішимо це питання, і продукція буде прийнята, ми в строки, відповідно до умов договору проведемо розрахунки. Що стосується вагонів RIC, які ми могли побачити — на жаль, вони ще не сертифіковані нашими колегами з Австрії та з Польщі, куди ми пропонуємо їх направити. Ці вагони мають використовуватися на міжнародних маршрутах, і без підтвердження того, що в нас не буде прикрих інцидентів при використанні цих вагонів на міжнародних маршрутах, ми їх просто технічно не можемо прийняти, - відповів Євген Кравцов.


 


Водночас на своїй сторінці у Фейсбук Євген Кравцов розмістив фото нових вагонів RIC, відзначив, що відмінності з класичними вагонами: у кожному купе є окремий умивальник, у вагоні є душ та пеленальний стіл для немовлят. І запевнив — вагони приймуть, як тільки вони прийдуть після «сертифікації європейськими колегами».



 


Максим Крамаренко, технічний директор КВБЗ каже, що вагони RIC пройшли випробування в Україні та в Польщі. За його словами, вагони мають український сертифікат УкрСЕПРО, який дозволяє використовувати їх на території Польщі.


- У рамках підписаного контракту з УЗ потрібно представити лише сертифікат УкрСЕПРО, йшлося про те, що вагони курсуватимуть територією Польщі. Необхідні документи представлені УЗ, але у них якась зміна концепції. Заявлено про необхідність отримання додаткових документів, що дозволятимуть використовувати вагони на території Австрії та Угорщини. Але контрактом це не передбачено. І в подальшому отриманням цих документів повинна займатися «Укрзалізниця». Ми готові сприяти, - коментує ситуацію Максим Крамаренко.


Комментировать статью могут только зарегистрированные пользователи.
Пожалуйста, ВОЙДИТЕ или ЗАРЕГИСТРИРУЙТЕСЬ.
Ознакомьтесь с правилами комментирования.

Информация

Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.


Вверх