Covid-19 в Україні/Кременчуці
Дані МОЗ України. Оновлення: 06.07.2020 08:50
Підтверджені:
Україна49043
Кременчук119
Хворі:
Україна26078
Кременчук6
Одужало:
Україна21703
Кременчук109
Померло:
Україна1262
Кременчук4

Активістів не почули: Свято-Успенський собор внесли до плану Кременчука

5.07.2017, 17:30 Переглядів: 6 275 Коментарів: 36

Активістів не почули: Свято-Успенський собор внесли до плану Кременчука

Зрушення у справі будівництва Свято-Успенського собору на площі Перемоги 

Свято-Успенський собор на площі Перемоги у Кременчуці внесли до Генерального плану міста. Відповідне рішення «Про затвердження додатково внесених змін до детального плану території центральної частини міста, в частині розміщення на площі Перемоги Успенського собору» прийняв Виконавчий комітет Кременчуцької міської ради.

 

За інформацією прес-служби Кременчуцької міської ради, роботи щодо зміни до плану виконав Інститут «Діпромісто». 

 

Активістів не почули: Свято-Успенський собор внесли до плану Кременчука

 

 

Нагадаємо, на сайті "Телеграфу" серед читачів провели онлайн-голосування стосовно будівництва собора. За його результатами, більшість - проти. 

 

Активістів не почули: Свято-Успенський собор внесли до плану Кременчука

 



компанія «Інтера Люкс»

Коментарі: 36

2 434
5 июля 2017 17:40

Активістів не почули......- дико извеняюсь каких активистов-огласите?

Те что постоянно истерят на сесиях горсовета? Так они наоборот были активными за строительство.

 

 


11 8
0
5 июля 2017 17:45

Такое впечатление что живем в средневековье ! Илон Маск через несколько лет Марс колонизировать будет а тут такое позорище в центре города ! Рядом памятник поставте всем жертвам инквизиций ! Столько умнейших людей спалили  утопили и обобрали эти мошенники в рясах !


65 6
773
5 июля 2017 17:52

 Казали, що буде невеличка богодільня у куточку. По факту, велика споруда у центрі площі. З роками все більше зневажаю попів.

Церква не має жодного відношення до віри. 


57 4
246
5 июля 2017 18:19

Что за кипешь...как церкви МП строил в парках и прибрежнных зонах никто не кричал....а тут нет, где концерты проводить....почему-то все праздники до недавнего проводились возле райдержадминистрации и всех все устраивало!


8 65
898
5 июля 2017 18:23

нормалек на куполе нужно сразу предусмотреть площадку для выступления диджея не надо будет сцену постоянно разбирать.


32 4
403
5 июля 2017 18:48

 Вопрос  давно решили,и мнение  людей никого  не волнует. Некоторым далеко ходить не прийдется грехи замаливать . ?


27 3
4 352
5 июля 2017 20:47

  Колись до влади знову прийдуть комуняки і розіб,ють той храм, як і сотні років тому...


19 8
2 033
5 июля 2017 21:39

Бабло победило и на этот раз. Жаль, не доживу, до того, как это строение снова уничтожат. 


24 3
0
5 июля 2017 22:12

Меня забанили пока что до 18 июля. Пишу здеся отсюда.)

Очень сильно интересуют два вопроса:

1. Где магазины и торговые точки вокруг храма? Почему в проектах остановок транспорта многочисленные магазины есть, а вокруг храма нету? Почему на остановках в проектах мне насильно втюхивают магазины. А по периметру храма там где я хочу, полная дискриминация и их отсутствие? Это заговор?

2. Чей приход? (В том смысле чьего патриархата заведение)?

 

p.s. До чого такий дуже спритний ентузіазм? Пане мер хоче увійти в історію як мер, шо відновив собор? Таким чином він готується до виборів та схиляє на свій бік паству одного з приходів?

 

До адміна:

Ви так хутко, вправно та майстерно відправили мене у бан. То я тут забіг ненадовго, та хочу сказати шо у вас криві руки (як у спеціаліста з IT) Зараз я тимчасово під ніком забаненный evil.

Але э одне але. Ваша професійна робота спеціаліста налаштувала тут так, шо система відображає забанный evil . Мені в принципі однаково, бо я злобний карлік, але ви війдете в історію як IT-шник із кривими руками. Вам з цим жити...

 

[Дійсно, ви ж не забанений евіл, ви матюкливий евіл. Треба вам змінити нік... Адміністрація] 


26 2
537
5 июля 2017 22:53

Цитата: AGNOSTIK
...такое позорище в центре города ! Рядом памятник поставте всем жертвам инквизиций ! Столько умнейших людей спалили  утопили и обобрали эти мошенники в рясах !

Агностику, краще б ви були гностиком. Тоді б ви знали, що ті безбожники, хто в цивілізованому 20 столітті гнали релігію, церкву і саму віру, (нагадую - це сталін, гітлер, мао дзедун і пол-пот) знищили в сотні і тисячі разів більше невинних людей, ніж темні і неосвічені інквізитори в далекому середньовіччі. Якби ви стали гностиком і зробили висновки, аналізуючи  події в суспільстві, то ви б першим подали свій голос, щоб було більше віруючих і менше безбожників.


6 34
0
5 июля 2017 23:24

 

qwertyu, особисто я не проти соборів. Але я вважаю, шо там де його зараз втюхують, йому там не місце. Міська площа - то місце для міських урочистих подій та свят. Кращого місця за такої площі не знайти. Маю надію шо ми поки що все таки світська держава, а не релігійна. В нас немає "скрєпов" як у північних сусідів. Виходить так, шо собор насильно хтось нав'язує. Хіба мало у місті храмів? Історична "справедливість" тут недоречна. Це нікому не потрібно. Хто зна, може на місці сучасної мерії раніше був громадський туалет. Бо коли йдешь поруч, то іноді навіть явно чуєшь "той самий запашок". То давайте заради історичної справедливості розвалимо мерію та відтворимо там клозєти.

Назвіть ім'я того палкого ініціатора будівництва? Хто він?


41 1
71
6 июля 2017 05:58

У Британії збиткові церкви здають під спортивні та концертні зали.
Будуючи це одоробло слід зразу визначитись з його використанням після спаду попиту на попів та їхню маячню.


14 2
233
6 июля 2017 08:45

Во тема пошла храмы строить.Депутаты строят,генпгокугог возводит и мер туда же.Меня наводит на мысль только одно,что церкви давненько уже работают на отмывание грязного нала.

Теперь и у нас будет свой легальный конвертцентр с золотыми куполами прямо под окнами главного (дур)дома города!


14 0
0
6 июля 2017 09:36

Тут же ще така справа. Зараз відтятимуть пiв площі на храм. До храму заради подводу комунiкацiй перериють ще пiв площi. Потім щоб богохульники не каталися поруч на скейт-бордах і роликах, обнесуть все парканом. Потім постане питання виділення площі під стоянку автомобілів. Тому що лексуси і гелентвагени ставити абсолютно ніде. І все, площі наче й не було, і все заради втілення чиїхось "скрепожмущіх" амбіцій ... Всi розважальні заходи, які могли б проводитися на площі оголосять «такими, що ображають почуття віруючих», і перенесуть на задвірки. Інше питання: я не хочу відпочиваючи в припарковій зоні і їмши морозиво дивитися, як повз мене тягають небіжчиків на відспівування.
Так само мені цікаво, за чий рахунок банкет? За чиї чималі гроші планується будувати цей об'єкт? Це «меценатство» або у мера є «вільні» гроші? Якщо це за рахунок бюджету, то я це теж не розумію. Якщо у міста є гроші, то їх слід було б направити на лікування важкохворих діток. У нас в місті їх більш ніж достатньо. І це більш Богоугодна справа, ніж саме будівництво. 


33 0
954
6 июля 2017 09:47

стройка этого храма это легальный способ отмыть пару-тройку милионов бабла. Стройка стоит (к примеру) 10 милионов. Затраты по бухгалтерии будут 20 лямов... 10 лямов прибыль! тут и меру с кравченком хватит, и налоговой, и всем остальным "верующим активистам")) 


13 0
773
6 июля 2017 10:07

Цитата: qwertyu
більше віруючих і менше безбожників

Віруючих - мабуть, так. Церков та попів - ні. Церква та віра не тотожні.



Цитата: забанный evil
qwertyu, особисто я не проти соборів. Але я вважаю, шо там де його зараз втюхують, йому там не місце.

Саме так!


12 0
0
6 июля 2017 10:42

На мост и новые маршрутки ( не богданы ) денег нет а на этот памятник человеческого невежества нашлись ? !


12 0
148
6 июля 2017 11:03

Вся інформація по цій проблемі є у групах фб так вк "площа перемоги без забудови" 

Правда в тому, що шановні забудовники брехали всі роки, що вони збираються робити! Великі промови про відновлення історичної споруди, і протягували усі засідання та голосування відновлення! Показували фото того собору і казали, що ось так буде гарно! У підсумку отримали не відновлення а побудову, взагалі не того, що ми бачимо на фото! Коли зрозуміли, що люди не дурні вирішили ще зробити розкопки на площі перемоги! На розкопки підуть гроші, час. Бо треба ж кременчужанм доказати, що тут типо історичне місце. А те, що історичне місце це вся територія від роксодани і придніпрвський парк то їх не цікавить! Іншого місця їм не цікаво! Тупо на площі! 

 

 



І почалось поїхало, псевдопатріоти та патріотичні партії ( щоб кременчужани знали за кого не голосувати) почали писати погрози, залякувати, вигадували і писали заяви до поліції. Духовенство почало бігать до поліції плітки брехливі розповідати! Це духовенство перший раз не захотіло приймати звернення від кременчужан, щоб надати інформаію про фінансування. Н а другий раз прийняли, але мовчтать! А ще шановне духовенство турбує, чому пригадуємо патріотам посейдон! Чому патріоти не вбачають порушень у забудові берега дніпра посейдоном. 

 


13 1
2 434
6 июля 2017 11:37

Anna Butova
------чому??......активисты не  духом святым питаютса и живут))  Им  что против кормильца активничать?

Не являюсь противником постройки храмов--просто против любой постройки на цетральной площади-отдыха всех горожан.


9 0
148
6 июля 2017 11:42

Цю ситуацію порішали представники духовенства, патріоти типу наші! Але це не розумно зроблено мером! Піідти проти кременчужан в угоду не зрозуміло кому.... Це кілок забити називається! 

Але ще скащу, що ніяких дозволів на будівництво немає ні у мерії ні в сторони забудовника! Як немає і грошей! 

А ще скажу, що коли збирали підписи люди проти! Але кп не цікавить думка кременчужан! Якщо ви проти, начить ви автоматично проти української церкви, ви фсб! Ви тупо ніхто! Ось таким чином наша влада та кп, показали,  що місце кременчужан у стойлі! 

Тому робіть тепер висновки чи потрібно ходити в такі церкви чи ні! робіть висновки чи потрібні такі патріотичні партії та голосувати за них. 

Ця площа вже є місцем роздору! І хай кожне брехло, яке гавкало, писало заяви, займалось порішатєльством цієї забудови, отримає по заслугам! 

Я особисто нікого не пробачу у брехні, наклепах, замовних статтях, відео! Ви навіть не люди! Ви гірше за чортів у овечій шкурі! 

А патріотам нагадаю, що патріотизм це бути з населенням і підтримувати його а не йти проти ! Ганьба вам! 

Може ще підіть заяву на мене напишіть  за мій комент та моє бачення :) Дуже шкода, що телеграф не висвітлив, як послали людей з листами...

 


19 2
4 552
6 июля 2017 11:53

Джос прикроют, парк отберут,народу собраться негде. Отлично! Чё тут ещё сказать. Но типамер и топ-поп довольны. Если начнут строить, согласен участвовать в митинге против застройки. Организаторы если что пишите в личку.

13 1
110
6 июля 2017 12:04

Сначало собор, потом попу надо будет место под гараж для майбаха. И баньку, чтоб грехи отмывать. Так смотри и до парка доберутся.


11 0
537
6 июля 2017 12:44

Цитата: AGNOSTIK
На мост и новые маршрутки ( не богданы ) денег нет а на этот памятник человеческого невежества нашлись ? !

 

Можливо міський бюджет і кине з барського плеча якісь кошти, але організатори будівництва  розраховують отримати основну суму від Німеччини, яка зголосилась фінансувати будівництво, визнаючи вину вермахту за руйнування собору у 1943 р. Левову (якщо не найбільшу) частку складуть добровільні пожертви людей, віруючих і невіруючих. Адже багато людей розуміють, що відбудова собору там, де він стояв віки, це святе діло, і багато гріхів, яких ці люди встигли наробити за своє життя, проститься і їм, і їхнім дітям. І ще одне: зараз як візитівку Кременчука у різних виданнях часто зображають міст через Дніпро, а років через 5 у нашого міста буде візитівка набагато достойніша - Собор по проекту всесвітньо відомого архітектора Кваренгі. А тим, хто бідкається з приводу незручностей під час будівництва, нагадаю, що за 350 метрів ближче до центру є ше одна площа, на якій теж може виступати  Оля Полякова, топлес.


3 19
773
6 июля 2017 12:46

Цитата: Solenoid
Если начнут строить, согласен участвовать в митинге против застройки.

Тільки, блін, не в Понеділок в робочий час. 


7 0
0
6 июля 2017 13:10

Цитата: qwertyu
відбудова собору там, де він стояв віки, це святе діло

 

Звiдки така впевненiсть шо вiн стояв саме там, де його втюхали згiдно проекту? Ранiше казали, що храм знаходився якраз там, де зараз стоянка перед Джосом. Як шо вже дуже пече, то зносьте стоянку та втюхуите туди. Навiщо перекривати всю площу. Де докази шо собор був саме там? Чи де ткнув пальцем, там i icторичне мiсце? 

 

Цитата: qwertyu
і багато гріхів, яких ці люди встигли наробити за своє життя, проститься і їм, і їхнім дітям

 

Яке менi дiло до їх грiхiв? Якшо вони їх накоїли, то хай вiдповiдають за них та горять у Пеклi! Вони будуть вирiшувати свої особистi морально-етичнi проблеми за рахунок тих, кому це не потрiбно? Як коїли зло, то Бога цуралися. А як вже почали чути той самий дзвоник, шо так сразу всi стали "богобоязненными праведниками"?

 

 


15 0
2 434
6 июля 2017 13:18

[quote=матюкливий evil][quote=qwertyu]відбудова собору там, де він стояв віки, це святе діло[/quote]
 
Звiдки така впевненiсть шо вiн стояв саме там, де його втюхали згiдно проекту? Ранiше казали, що храм знаходився якраз там, де зараз стоянка перед Джосом. Як шо вже дуже пече, то зносьте стоянку та втюхуите туди. Навiщо перекривати всю площу. 
Як виходить? Де докази? Чи де ткнув пальцем, там i icторичне мiсце? 
 
qwertyu

 

Может она там и стояла! Почему востановление исторической.....  касаетса тока храма?... тода и трамвай давай и все подогнать бульдозером и востановить как было при открытии храма?)) Пересаживайтесь на воз и вожжи Вам в руки. Мнение Большей части кременчужан живущих сейчас а не в губернии до лампочки?...пи пи пи


15 0
148
6 июля 2017 13:59

Цитата: qwertyu
Цитата: AGNOSTIK
На мост и новые маршрутки ( не богданы ) денег нет а на этот памятник человеческого невежества нашлись ? !

 
Можливо міський бюджет і кине з барського плеча якісь кошти, але організатори будівництва  розраховують отримати основну суму від Німеччини, яка зголосилась фінансувати будівництво, визнаючи вину вермахту за руйнування собору у 1943 р. Левову (якщо не найбільшу) частку складуть добровільні пожертви людей, віруючих і невіруючих. Адже багато людей розуміють, що відбудова собору там, де він стояв віки, це святе діло, і багато гріхів, яких ці люди встигли наробити за своє життя, проститься і їм, і їхнім дітям. 
що ви тут фігню пишете? Немає фінансування! хватить брехати! брехуни ! йдіть передайте кп щоб по телебаченню людей не обзивав, не брехав про якісь зустрічі та спілкування! і нагадайте що у кп 2 запити від кременчужан! на які чомусь не хочуть відповідати! Гидко! відповісте усі а брехню!


8 0
0
6 июля 2017 15:44

В2018г. из школ выпуст.дети, что НИКОГДА (6-16л.) не были в нашем музее...Паски они в церкви святят.А театр?.Покол.детей выросло без культуры,памяти,истории.В музей (по памятникам арх. более интересн.объект чем "проект новобудов.собору") туристов и гостей города не пригласишь.Стыдно.Гости,Вы музей хотите посмотреть?А..э-э,эм..,хм...свечку не желаете поставить?Стройка Дома торг.больше 5 лет раздражала горожан.Т.е. около 5 лет,а может как со школой-садом,с недостр. на Автопарке,перед Центр.парком будет стройтехника,грязь,котлован,заборы,жмурики, салют на фоне стройкрана.О массов. гулян.вообще забыть придется, как исполкомовц.о чистой обуви. Инвесторы?"Стакан" вызывал недовольств.и угол.дел.Танц.детский флешмоб времен бывш.мера.Перед райсов.такого не организуешь.Елка,концерты,парады,ярмарки все на неболь.площади...как в провинции.Каждое село сможет предлож. более выгодные площади для проведен.празн., чем город.В Киеве Михайлов.златоверх.собор вписался в площ.,но у нас всего 2 центральн. площади, в Киеве собор построен сбоку, а не стал закрыв.обзоры на МИД,фуникулер,Софию Киевскую и прочее. София - сбоку, посер. площ.пам.гетьману,что не затеняет и не закрыв. обзор,для Елки места хватает. 


11 0
773
6 июля 2017 17:45

Цитата: qwertyu
організатори будівництва  розраховують отримати основну суму від Німеччини, яка зголосилась фінансувати будівництво

А давайте вийдемо на німецьких спонсорів і пояснимо ситуацію. Роскажемо, що щонайменше половина жителів міста проти собору на конкретно цьому місці. Побачимо, що вони скажуть.

 

Anna Butova, у вас є інформація про цих німецьких благодійників?


7 0
537
7 июля 2017 02:21

Цитата: Anna Butova

... Але кп не цікавить думка кременчужан! Якщо ви проти, начить ви автоматично проти української церкви, ви фсб! Ви тупо ніхто! 
Тому робіть тепер висновки чи потрібно ходити в такі церкви чи ні! робіть висновки чи потрібні такі патріотичні партії та голосувати за них. 
Ця площа вже є місцем роздору! І хай кожне брехло, яке гавкало, писало заяви, займалось порішатєльством цієї забудови, отримає по заслугам! 
Я особисто нікого не пробачу у брехні, наклепах, замовних статтях, відео! Ви навіть не люди! Ви гірше за чортів у овечій шкурі!  

Анна Бутова, із ваших коментів (цих і ще давніших) стає зрозуміло, що ви активна прихильниця московського патріархату. Та й по набору  лайок це помітно. Слава Богу, що обійшлись без матюків.

І якби Собор будував московський патріархат, ви б це активно вітали з присущою вам емоційністю у виразах. І лаяли б войовничих безбожників, що виступають проти будівництва. До речі, і я звертаюсь до них: люди добрі! Зробіть у своєму житті добре діло - не заважайте відновленню історичної справедливості: відбудові Собору там, де він стояв віки. І ще питання до Анастасії Бєсової: Насте, чия ви? Бєсова?

 


0 19
4 131
7 июля 2017 03:57

Цитата: qwertyu
Анна Бутова, із ваших коментів (цих і ще давніших) стає зрозуміло, що ви активна прихильниця московського патріархату. Та й по набору  лайок це помітно. Слава Богу, що обійшлись без матюків. І якби Собор будував московський патріархат, ви б це активно вітали з присущою вам емоційністю у виразах. І лаяли б войовничих безбожників, що виступають проти будівництва. До речі, і я звертаюсь до них: люди добрі! Зробіть у своєму житті добре діло - не заважайте відновленню історичної справедливості: відбудові Собору там, де він стояв віки. І ще питання до Анастасії Бєсової: Насте, чия ви? Бєсова?
хе, що й казали - проти храму знач ти сєпор. А яке віками було русло Дніпра - не хочете його відновити? Лопату я вам виділю. І скільки віків там простояв Собор, раз ви на цьому наголошує на - "вікАМИ"? А ЛІЛ хіба не віками стояв на площі?

Особисто я до православних церков ніяк не ставлюсь. Для мене вони - комерційні заклади, інакше звідки гроші на золоті купола і дорогі авта в попів і єпископів? Хоч я також не бабтіст і не штунда, але мене вразило те що Єгови роблять для молоді - я про гуляння в придніпровському парку, де дійсно відпочивали родинами. На це не здатний а ні московський, ані тим більш Київський патріархат.

А собору там не місце. Крапка


14 0
0
7 июля 2017 07:32

 ДЛЯ qwertyu (его или ее имя - первые 7 букв раскладки первой строки клавиатуры на экране сенсорного телефона).

Какое невежество, ограниченность и узколобие... Согласно словаря Даля, в том числе и  название растения или веселого, ловкого человека... А чьи были Ваши предки до крещения Руси - Перуна или Лыбеди, каким идолам покланялись, или те кто жил в советское время? А что будет еще через 100 лет?

Историческая справедливость? Так давайте здание "Европы" - бывш. Дом офицеров снесем до фундамента и восстановим храм, что был на том месте? И за одно каменный парапет вдоль парка МЮДа развалим, из которого была выстроена эта церковь ранее.

ГРАЖДАНЕ, В ГОРОДЕ ОСТАНЕТСЯ ОДНА ЦЕНТРАЛЬНАЯ ПЛОЩАДЬ. ДЛЯ ВСЕХ МЕРОПРИЯТИЙ. 

Собор беспорно смотреться будет красиво, но если вспоминать масштабный детский танцевальный флешмоб, времен бывшего мера, парад техники,

привычные всем  концерты - функциональная часть площади будет утеряна. ПОСТРОЙТЕ ХРАМ ВОСЛЕ ГРАНИТНОГО РЕЕСТРА - ВИД С ВОДЫ БУДЕТ ШИКАРНЫЙ. У нас вдоль Днепра кучи свободного места. Там ему и быть


14 0
2 033
7 июля 2017 09:27

Анастасия Бесова +100. 
Уж если ну "никак не обойтись" без этого "памятника архитектуры", то лучше бы на берегу. Какая уже разница, где он стоял раньше? Восстанавливают ведь не экстерьер площади, а здание. Все равно ж новодел. 


10 0
470
7 июля 2017 11:44

З духовним болем читаєш ці коментарі. Хоча розумієш, що кожна людина має право на власну думку, погляди та світосприйняття. Але ось в чому справа. Завжди українці були освіченим і високодуховним народом, для якого віра в Бога не травіальні слова, а наріжний камінь духовних та моральних цінностей. І храм для пересічного українця, а не тільки священослужителів, - місце найближчого єднання з Богом. Тому свою подяку до Нього люди висловлювали, будуючи прекрасні храми в найкращих місцях. І в тяжкі роки, які випали на долю нашого народу, українці, ризикуючи своїм життям, намагалися зберегти ікони, церковні книги та предмети для богослужінь.

Коли проходили громадські слухання щодо будівництва собору, і священики, і віряни, маючи розбіжності в питаннях церковних, розуміють, що будівництво Дому Божого – це відданість Богу і подяка  за Його милості.

Тому будьмо милосердні один до одного, з миром в душі та серці громадою збудуємо Храм Божої Милості та Благодаті.


1 15
233
7 июля 2017 12:24

Цитата: Sheva1314
з миром в душі та серці 

Добре,що ви цінуєте кожну думку.Тому,скажіть будь ласка своєму колективу,щоб будували храм в іншому місці,а не на площі (якщо маєте до цього пряме відношення).Частина городян не хоче бачити данне будівництво на відведенному місці.З повагою!


14 2
0
7 июля 2017 14:50

Цитата: Voron
Анастасия Бесова +100. 
Уж если ну "никак не обойтись" без этого "памятника архитектуры", то лучше бы на берегу. Какая уже разница, где он стоял раньше? Восстанавливают ведь не экстерьер площади, а здание. Все равно ж новодел. 

Если этот дом духовных рабов все же посроят то неплохо было бы на месте где был памятник ленину поставить статую бога плодородия и направить его достоинство на собор ))) Чтоб веруны видели отношение современных цивилизованных людей к еврейским сказкам и их соборам отмывания денег !


7 0

Информация

Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Коментувати статтю можуть тільки зареєстровані користувачі.
Будь-ласка, УВІЙДІТЬ або ЗАРЕЄСТРУЙТЕСЬ.
Ознайомтесь із правилами коментування.
  • НОВИНИ ПАРТНЕРІВ:



Вверх