Не платіть за послуги, яких не отримуєте

12.03.2009, 21:46 Переглядів: 3 131 Коментарів: -1
У якому випадку споживач має право на законний перерахунок за компослуги.

За останній час комунальні послуги значно подорожчали. Але чи завжди їх якість відповідає нормам? На жаль, не завжди. Між тим, є законний шлях зменшити свої витрати за рахунок послуг неналежної якості.

Нещодавно під час зборів на Занасипі, де міська влада розповідала мешканцям про нові тарифи на тепло та про економію, один із споживачів поскаржився віце-меру Миколі Порицькому:

– У квартирах нашого будинку 16 градусів тепла, а рахунок виставили «по повній». У сусідньому будинку кватирки відкривають, а ми мерзнемо!

Представники управляючої компанії «Добробит» доповіли: мовляв, винен сусід! Це він переробив собі опалення і розбалансував увесь стояк. Експансивний віце-мер зреагував і сказав, звертаючись до споживача:

– Я теж чоловік…І ви чоловік, так зберіться і сходіть до сусіда.

– Не зрозумів…У мене холодно, а ви мені битися пропонуєте?! – отетерів споживач.

Між тим, є цілком законний і цивілізований шлях «скостити» оплату за ненадані послуги. І якщо ви все зробите правильно, то комунальники, які зобов‘язані надавати якісні послуги, не зможуть спихнути провину «на сусіду».

Як діяти в таких випадках, передбачено Постановою Кабміну №630 «Про затвердження Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення…» (затверджена ПостановоюКабміну від 21.07.05). На що має право споживач, ілюструє таблиця.

Як діяти споживачу

• письмово запросити представника управляючої компанії та представника підприємства, що надає послугу (водоканал, «Полтаваобленерго» або «Теплоенерго») для складання акту-претензії;

• якщо представник надавача послуг не з‘являється протягом трьох днів, завірте акт-претензію підписами двох споживачів та подайте до управляючої компанії;

• якщо комунальники не реагують – звертайтеся до управління захисту прав споживачів.

Скарги складайте у двох екземплярах, один із них попросіть зареєструвати і залиште в себе. Або надішліть скаргу листом з повідомленням про вручення.

За що й на скільки мають зменшити оплату

 



 
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це редакцію.

Коментарі: -1

Інформація

Користувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.
Будь-ласка, ЗАРЕЄСТРУЙТЕСЬ.
Ознайомтесь із правилами коментування.
  • Kiaparts
  • НОВИНИ ПАРТНЕРІВ:


Свіжий випуск (№ 32 від 8 серпня 2024)

Для дому і сім'ї

Читати номер

Для дому і сім'ї - програма телепередач

Читати номер

Приватна газета

Читати номер
Попередні випуски
Вверх