
Представники «Рекламного центру на Московській» запускають новий соціальний проект, із загальною темою - не відкладати на завтра, те що можна зробити сьогодні..
Вся ця політреклама вже набридла. Ми вирішили зробити новий соціальний проект. Вирішили не робити традиційних бордів про шкоду пияцтва, наркоманії та т.п. Тому запустили таку серію сюжетів. Загальна думка - не відкладай на завтра, те що можеш зробити сьогодні. Якщо чесно, то ця тема трохи з наболілого. Що вийшло, судити Вам,– каже керівник агенції Сергій Каптан.
Нагадаємо, минулого року агенція створила серію соціальних бордів «Життя любить оптимістів».
Інформація
Користувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.