Як працює гібридна система Honda e:HEV у Civic: простими словами

Сьогодні, 15:50 Переглядів: 83 Р

 Новий Honda Civic Hybrid: драйверський азарт чи нудна економія? Під капотом у нього фірмова система e:HEV, яка працює зовсім не так, як ми звикли. Це той випадок, коли інженери зламали шаблони. Розкладаємо все по поличках – доступно і по суті.

Що таке e:HEV?

У класичних гібридах ДВЗ та електромотор крутять колеса разом. У Хонда Сівік інакше: тут головну роботу виконує електродвигун. Бензиновий силовий агрегат слугує лише "електростанцією": він крутить генератор, заряджаючи батарею, а не штовхає авто напряму. Фактично, ви отримуєте плавність та відгук електрокара, якому не потрібна розетка.

Основні режими роботи

Ефективність системи забезпечують три автоматичні режими:

  1. EV Drive (електричний). Старт і затори – автомобіль їде виключно на струмі з батареї. Бензиновий мотор мовчить. Тиша, плавність, миттєва реакція.
  2. Hybrid Drive (гібридний). При розгоні вмикається бензиновий двигун, але виключно як генератор, він все ще не крутить колеса! ДВЗ просто починає виробляти більше струму для електромотора, щоб дати вам той самий потужний ривок.
  3. Engine Drive (двигун). А ось це найцікавіше. Коли ви виїжджаєте на трасу і швидкість стабільно висока, електромотору стає "важко" і неефективно. Тоді електроніка замикає спеціальне зчеплення, і бензиновий мотор напряму під’єднується до коліс. На високих швидкостях старий добрий бензин працює краще за електрику.

Як система перемикає режими?

Завдання кермувальника – просто тиснути на педаль. Система автоматично й непомітно перебирає режими сотні разів за поїздку, вибираючи найекономніший сценарій. Зрозуміти, що саме зараз обертає колеса, можна лише глянувши на панель приладів.

Роль рекуперації

Окремий плюс – рекуперація. Коли водій відпускає газ або тисне на гальма, електромотор стає генератором і повертає енергію в батарею. У місті це працює геніально: часті сповільнення постійно заряджають авто, зводячи витрату пального до мінімуму.

Переваги системи e:HEV 

Головні плюси на дорозі – це смішна витрата пального в місті та майже повна тиша. Електротяга забезпечує миттєвий ривок зі старту, а відсутність класичної трансмісії гарантує ідеальну плавність без будь-яких ривків.

Реальна поведінка Honda Civic e:HEV у місті та на трасі

Місто з його рваним ритмом – стихія e:HEV. На трасі ж, особливо при 150 км/год, дива не чекайте – працюватиме здебільшого бензин. Проте на крейсерських 110-120 км/год система все ще економить, періодично вимикаючи двигун. Баланс чудовий, хоча стиль їзди та погода вносять свої корективи.

Вердикт

Сучасні технології часто лякають складністю, але e:HEV – приклад того, як складне робить життя простим. Це саморегульований організм. Вам не треба вчитися їздити по-новому. Ви просто сідаєте і отримуєте задоволення від керування, а розумна електроніка дбає про ваш гаманець. Honda вдалося зробити гібрид, який не дратує своєю "екологічністю", а навпаки – додає драйву.

Автор: на правах реклами
Теги:
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це редакцію.

Інформація

Користувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.
Будь-ласка, ЗАРЕЄСТРУЙТЕСЬ.
Ознайомтесь із правилами коментування.
Читайте також:
  • Kiaparts
  • НОВИНИ ПАРТНЕРІВ:


Свіжий випуск (№ 6 від 6 лютого 2025)

Для дому і сім'ї

Читати номер

Для дому і сім'ї - програма телепередач

Читати номер

Приватна газета

Читати номер
Попередні випуски
Вверх