
Новий Honda Civic Hybrid: драйверський азарт чи нудна економія? Під капотом у нього фірмова система e:HEV, яка працює зовсім не так, як ми звикли. Це той випадок, коли інженери зламали шаблони. Розкладаємо все по поличках – доступно і по суті.
У класичних гібридах ДВЗ та електромотор крутять колеса разом. У Хонда Сівік інакше: тут головну роботу виконує електродвигун. Бензиновий силовий агрегат слугує лише "електростанцією": він крутить генератор, заряджаючи батарею, а не штовхає авто напряму. Фактично, ви отримуєте плавність та відгук електрокара, якому не потрібна розетка.
Ефективність системи забезпечують три автоматичні режими:
Завдання кермувальника – просто тиснути на педаль. Система автоматично й непомітно перебирає режими сотні разів за поїздку, вибираючи найекономніший сценарій. Зрозуміти, що саме зараз обертає колеса, можна лише глянувши на панель приладів.
Окремий плюс – рекуперація. Коли водій відпускає газ або тисне на гальма, електромотор стає генератором і повертає енергію в батарею. У місті це працює геніально: часті сповільнення постійно заряджають авто, зводячи витрату пального до мінімуму.
Головні плюси на дорозі – це смішна витрата пального в місті та майже повна тиша. Електротяга забезпечує миттєвий ривок зі старту, а відсутність класичної трансмісії гарантує ідеальну плавність без будь-яких ривків.
Місто з його рваним ритмом – стихія e:HEV. На трасі ж, особливо при 150 км/год, дива не чекайте – працюватиме здебільшого бензин. Проте на крейсерських 110-120 км/год система все ще економить, періодично вимикаючи двигун. Баланс чудовий, хоча стиль їзди та погода вносять свої корективи.
Сучасні технології часто лякають складністю, але e:HEV – приклад того, як складне робить життя простим. Це саморегульований організм. Вам не треба вчитися їздити по-новому. Ви просто сідаєте і отримуєте задоволення від керування, а розумна електроніка дбає про ваш гаманець. Honda вдалося зробити гібрид, який не дратує своєю "екологічністю", а навпаки – додає драйву.
Інформація
Користувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.