BVS - два роки старань для Кременчужан

27.03.2019, 11:00 Переглядів: 3 096

 

Мережа АЗС BVS - компанія з 30-ти річною історією успішної діяльності, один із найбільш впливових гравців на українському ринку, що володіє 30-ти відсотковою часткою нафтопродуктів Полтавської області.


Ми, прагнемо бути кращими для наших клієнтів, співробітників і партнерів, тому максимально широко намагаємось розширити мережу АЗС як у регіоні, так і в Україні, щоб наша продукція могла забезпечити максимальну кількість споживачів.


Прикладом ефективності реалізації наших регіональних стратегій розвитку може слугувати мережа АЗС BVS у м. Кременчук.

У 2016 році, тоді ще мережа АЗС «Надежда» придбала 5 АЗС у м. Кременчук і вже через 2 роки, після ребрендингу цих АЗС під бренд «BVS», нас відмітили у ряді номінацій, серед яких:

- грудень 2018 року - АЗС BVS (по вул. Київська, м. Кременчук) стає переможцем конкурсу на кращу АЗС місяця всього СНГ у журналі «Современная АЗС»;

- лютий 2019 року - ця ж АЗС приймає участь у голосуванні на кращу АЗС року.

На сьогодні, мережа АЗС BVS в м. Кременчук нараховує 6 АЗС. 


 

 

ЩО ЦЕ ДАЛО МІСТУ?

По-перше, це 65 нових робочих місць для містян.

По-друге, це надходження до бюджету міста у вигляді податків на суму 305 тис. грн.

По-третє, це облаштування 4-ох зупинок громадського транспорту для кременчужан. 

По-четверте, ми виступили партнером Чемпіонату України з греко-римської боротьби у місті, так як ми приймаємо активну участь у спортивних заходах. 

Окрім цього, під час будівництва нашої мережі, ми залучали виключно кременчуцьких підрядників, для того щоб гроші залишались у місті.

 

НАМ ДОВІРЯЮТЬ!

У 2016 році, з нами співпрацювало близько 40 підприємств міста. На сьогодні, ця цифра складає 189.


Ми забезпечуємо своєю продукцією підприємства:

- державного;

- сільськогосподарського;

- промислового секторів.


 «Зараз нікого не здивуєш ребрендінгом чи яскравим рекламним продуктом. Справа в тому, що нашою метою завжди було покращувати якість нашого продукту і зміцнювати довіру покупців. Адже сьогоднішній ринок багато у чому ґрунтуються на довірі. Наше кредо - це якість і відповідальність. Адже враження від нашого продукту та рекомендації споживачів - це, як відомо, найкраща реклама», - коментує директор мережі АЗС BVS Олександр Крачко.

АЗС BVS – одна із небагатьох АЗС, яка обладнана для людей з обмеженими можливостями. Щорічно, АЗС BVS, на основі показників попереднього року, ставить перед собою задачі на наступний рік. І не дивлячись, що серце мережі BVS знаходиться у Полтаві, на Кременчук ми ставимо не менш амбітні плани. Тому, не зупиняючись на досягнутому, у 2019 році, мережа BVS планує розширити мережу як споживачів, так і асортименту продукту.

 

Ми прагнемо розвиватись разом з Вами!

 

 

Автор: на правах рекламы
Теги:
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це редакцію.
  • Kiaparts
  • НОВИНИ ПАРТНЕРІВ:


Свіжий випуск (№ 11 від 14 березня 2024)

Для дому і сім'ї

Читати номер

Для дому і сім'ї - програма телепередач

Читати номер

Приватна газета

Читати номер
Попередні випуски
Вверх