Covid-19 в Україні/Кременчуці
Дані МОЗ України. Оновлення: 26.10.2020 09:00
Підтверджені:
Україна348924
Кременчук1141
Хворі:
Україна199923
Кременчук664
Одужало:
Україна142537
Кременчук450
Померло:
Україна6464
Кременчук27

Смертельна аварія на Київщині: водій фури стверджує, що вчинив ДТП через несправні гальма

15.09.2020, 16:32 Переглядів: 4 080 Коментарів: 5

 

Але правоохоронці з'ясували, що гальмівна система в порядку

12 вересня посадили під варту 21-річного водія фури, якого підозрюють у вчиненні смертельної ДТП. Нагадаймо, 11 вересня на трасі «Київ – Харків» у Бориспільському районі сталась автопригода за участю двох вантажних автомобілів, легковика та маршрутного таксі. Водій фури їхав правою смугою в напрямку Києва та зіткнувся з фургоном Mercedes-Benz, який рухався в попутному напрямку. Потім тягач з напівпричепом виїхав на зустрічні смуги руху, врізався в легковик ВАЗ та автомобіль Mercedes-Benz Sprinter, які їхали в правій смузі руху в напрямку міста Харків.


«Надзвичайні новини» зняли сюжет про аварію, де загинуло пятеро осіб. Підозрюваний у смертельній автопригоді під час обрання міри запобіжного заходу зазначив, що у вантажівки буцімто відмовили гальма.


- Я натиснув на педаль, легкий хлопок був. Педаль впала в підлогу, а я не встиг нічого зробити. І воно, виходить, відбувся удар, і мене ліворуч викинуло, на зустрічну смугу.


 

21-річний водій фури


За словами прокурора, тягач оглянули і дійшли висновку, що гальмівна система справна.


 

Вантажівка

 

Два пасажири ВАЗу загинули у ДТП


Також 21-річний водій вантажівки зазначив, що частина провини лежить на водієві маршрутки, що загинув. Нібито у маршрутному таксі гальма була несправні. 


Автор: Євгенія Каблучка Джерело фото: Надзвичайні новини, youtube Джерело відео: Надзвичайні новини, youtube
компанія «Інтера Люкс»

Коментарі: 5

694
15 сентября 2020 17:14

Вот гад. Ещё и на погибшего водителя валит. Всё виноваты, а он белый и пушистый. Желаю что-бы дали этому упырю по максимуму! Сколько людей угробил! Не он въехал! Ещё скажи что и на встречке тебя не было! И это фура выехала на встречку, а не я. А я просто сидел за рулём.

32 3
156
16 сентября 2020 05:49

Капец 21 год а уже водитель фуры. 


16 0
234
16 сентября 2020 10:29

В цивилизованных странах, но не в Украине, маршрутные корыта запрещены на междугородных перевозках из-за их высокой травмоопасности при ДТП. При аварии с междугородним автобусом пострадавших и травмировавшихся будет в разы меньше. Но в Украине безопасность и жизни людей барыгам не интересны, им интересно только заработок бабла. Купить бричку подешевле, набить селёдок побольше и гонять туда-сюда.

Люди, зачем вы ездите в этих капсулах смерти? Сэкономить 4-5 часов рискуя жизнью?


15 3
70
16 сентября 2020 14:33

Цитата: Volvoвод

В цивилизованных странах, но не в Украине, маршрутные корыта запрещены на междугородных перевозках из-за их высокой травмоопасности при ДТП. При аварии с междугородним автобусом пострадавших и травмировавшихся будет в разы меньше. Но в Украине безопасность и жизни людей барыгам не интересны, им интересно только заработок бабла. Купить бричку подешевле, набить селёдок побольше и гонять туда-сюда.

Люди, зачем вы ездите в этих капсулах смерти? Сэкономить 4-5 часов рискуя жизнью?

В цивилизованных странах с одной зарплаты можно купить среднее корыто для передвижения, а за полгода на нормальную машину

Поэтому там общественного транспорта нету в таком масштабе как у нас, где крутится большое количество наличных денег, которые нигде не проходят 



Цитата: canek

Капец 21 год а уже водитель фуры. 

А ты думаешь кто захочет работать за 300$ в Украине водителем, если можно в Европе на нормальной технике и с соблюдением режима труда получить 2000$?


2 3
831
16 сентября 2020 15:56

Цитата: Volvoвод
При аварии с междугородним автобусом пострадавших и травмировавшихся будет в разы меньше
Давай тоді говорить - люди!, чому ви їздете на легковиках, адже на міжміськоу автобусі буде меньше травмованих чи потерпілих!

 

А ось тут стапе! Про які ми автобуси говорим? Адже міжміськими їх називають по факту в основному завдяки мяким сидінням. Навіть кількість сидячих місць (до 40 і більше) тут не показник. Був би це не Мерс а Еталон, як міжміський чи туристичний - не факт що потерпілих було б меньше. 

 

Цитата: adf007
Поэтому там общественного транспорта нету в таком масштабе как у нас
а ще там на роботу їздять на велосипедах, а в центр, окрім як на громадському танспорті, не заїдеш, не дивлячить на все своє багатство, та їм і в думку це не приде, бо вони знають що таке порядок. Не то шо в нас, думають: "... шо за придурок в автобусах прикрутив паси безпеки? Нах вони треба, мені не зручно!.."


3 2
Коментувати статтю можуть тільки зареєстровані користувачі.
Будь-ласка, УВІЙДІТЬ або ЗАРЕЄСТРУЙТЕСЬ.
Ознайомтесь із правилами коментування.
  • НОВИНИ ПАРТНЕРІВ:



Вверх