В Кременчуге снова обокрали отделение «Укрпочты»: что делать пострадавшим клиентам

10.01.2019, 15:30 Переглядів: 7 516 Коментарів: 18

 

И снова украли посылки

В Кременчуге второй раз обокрали отделение «Укрпочты» на ул. Троицкой 61/52 (№17). Об этом «Телеграфу» рассказали читатели. Информацию о том, что утром поступило сообщение о краже в одном из почтовых отделений в центральной части города, подтвердили в полиции. Проникли злоумышленники в помещение в ночь с 9 на 10 января. 


 


Напомним, что первая кража произошла в конце декабря. Неизвестные проникли в отделение «Укрпочты» №17, откуда украли компьютер и посылки. При этом клиентам сотрудники почты не объяснили механизмы компенсации пропавших посылок. 


«ТелеграфЪ» обратился в пресс-службу «Укрпочты» с просьбой ответить на вопросы, касающиеся механизмов компенсации ущерба. 9 января мы получили ответ (языком оригинала):


1. Чому у відділення поштового зв’язку немає сигналізації?
- Проникнення сторонніх осіб до ВПЗвідбулося шляхом пошкодження вихідних дверей. ВПЗ обладнане автономною сигналізацією, однак під час проникнення вона перебувала в несправному стані.

2. Чому працівники відділення не повідомляють про те, що клієнту, посилку якого викрали, необхідно написати заяву на розшук та компенсацію (цю інформацію у подальшому повідомили у контакт-центрі)? 
- Враховуючи те, що Укрпошта зацікавлена в забезпеченні надання якісного сервісу своїм клієнтам, ми вдячні за небайдуже ставлення до компанії та якості послуг, що надаються. Думка клієнтів щодо рівня їх обслуговування важлива для нас. 

3. Опишіть, будь ласка, механізм компенсації клієнтам, які не змогли отримати свої посилки? 
- У випадку неякісного надання послуг ПАТ «Укрпошта», від Клієнтів можуть надходити Звернення щодо втрати/часткової втрати/пошкодження, порушення строків пересилання внутрішніх поштових відправлень, неодержання або затримки поштових переказів, з’ясування стану справ та надання відповідної інформації щодо причин ненадання чи неналежного надання послуг з пересилання міжнародних поштових відправлень. 

Звернення має бути оформлене у відповідності до вимог законодавства, з наданням необхідних підтверджуючих документів, та може надійти як від Відправника, так і від Адресата будь-яким зручним для них каналом комунікацій, зокрема: 
  • залишене у ВПЗ, в якому обслуговувався Клієнт; 
  • надіслане закріпленому за Бізнес клієнтом менеджеру з продажу; 
  • надіслане електронним листом на адресу відділу по роботі з електронними зверненнями у соціальних мережах; 
  • надіслане листом на юридичну адресу ПАТ «Укрпошта». 
Звернення щодо відшкодування може бути оформлене Клієнтом з використанням відповідного бланку Заяви на відшкодування. Форми бланків розміщуються товариством на офіційному сайті ПАТ «Укрпошта» (шлях доступу до інформації на сайті: Про нас – Зворотній зв'язок – Довідка – Зразки оформлення бланків). 

Письмові Звернення передаються в день отримання від Клієнта до Відділу по роботі з поштовими зверненнями/Відділу територіальної підтримки (далі - ВРПЗ/ВТП) відповідальними підрозділами. Відповідальний працівник ВРПЗ/ВТП після одержання реєструє звернення у Системі баз даних, в якій реєструються всі звернення клієнтів. Звернення від Клієнтів щодо внутрішніх та міжнародних поштових відправлень приймаються протягом шести місяців, починаючи з наступного дня після подання відправлення для пересилання. 

Згідно діючого у товаристві Положення про порядок проведення службових розслідувань (перевірок) в ПАТ «Укрпошта» проводять службове розслідування на підставі фактів, які були надані, попередньо перевірені та підтверджені з боку відповідних підрозділів. 

Результатом розгляду звернення щодо відшкодування є рішення (позитивне або негативне) щодо виплати відшкодування Клієнту. З метою оперативного реагування на звернення щодо відшкодування клієнта відводиться 14 робочих днів для розгляду, прийняття рішення та виплати відшкодування.

Відповідно до Закону України «Про поштовий зв’язок» передбачено: 
  • за повну    втрату    реєстрованих    поштових    відправлень (рекомендованого листа,  бандеролі,  поштової картки, повідомлення про   вручення   поштового   відправлення),   посилок   та  прямих контейнерів  без  оголошеної  цінності  -  відшкодування  вартості послуг поштового зв'язку та штраф у розмірі 100 відсотків вартості цих послуг;
  • за повну втрату (пошкодження) вкладення посилки з  оголошеною цінністю,   листа   або   бандеролі   з   оголошеною   цінністю  - відшкодування  в  розмірі  суми  оголошеної   цінності   поштового відправлення, вартості послуг поштового зв'язку та штраф у розмірі 25 відсотків вартості цих послуг; 
4. Підтвердіть або спростуйте інформацію, надану у відділенні поштового зв’язку про те, що компенсація буде надана лише у тому разі, якщо правоохоронці затримають зловмисників. 
- Про пошкодження/втрату відправлення, що надійшло до поштового відділення, оператор інформує керівництво, проводиться перевірка: з чиєї вини відбулося пошкодження. Заява клієнта Укрпошти про розшук/втрату посилки у разі випадку, вказаному у запиті, приймається, після підтвердження службою безпеки Укрпошти чи правоохоронними органами факту правопорушення, проводяться дії щодо виплати відшкодувань. 

5. Якщо інформація з попереднього питання не вірна, які терміни розгляду заяв на компенсацію та виплати самої компенсації? 
- Виплата відшкодування клієнту, якщо підтверджено відбулася втрата/пошкодження відправлення, проводиться протягом 14 днів. Для міжнародних посилок відправник повинен написати онлайн-заяву за посиланням https://ukrposhta.ua/zvorotnij-zvyazok/postaviti-zapitannya-faxivcyu/zapitati, додати квитанцію та фото оболонки пошкодженого міжнародного поштового відправлення, в коментарях описати ситуацію. Якщо на відділенні у присутності клієнта виявили пошкоджене міжнародного або внутрішнього поштового відправлення, співробітники повинні скласти відповідний акт. Положення про затвердження правил надання послуг поштового зв’язку п.103 «У разі виявлення пошкодження упаковка МПВ, працівник поштового зв’язку на відправленні робить відмітку «надійшло у пошкодженому вигляді». Коли для розгляду звернення отримана необхідна інформація, надається зворотній зв’язок, що звернення прийнято в роботу. По зверненню на пошук міжнародне поштове відправлення (МПВ) початкову відповідь надають – до 30 днів, кінцеву – 2 місяця; по іншим питанням термін розгляду – до 30 днів. 

6. Чи могли зловмисники, які викрали комп’ютер, отримати доступ до персональних даних клієнтів? 
- Оскільки у викраденому комп'ютері встановлена програма АРМ  ВПЗ, яка не передбачає ведення клієнтської бази, зловмисники не можуть заволодіти персональними даними клієнтів АТ «Укрпошта».
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це редакцію.

Коментарі: 18

4 371
1
10 січня 2019 15:49

за повну    втрату    реєстрованих    поштових    відправлень (рекомендованого листа,  бандеролі,  поштової картки, повідомлення про   вручення   поштового   відправлення),   посилок   та  прямих контейнерів  без  оголошеної  цінності  -  відшкодування  вартості послуг поштового зв'язку та штраф у розмірі 100 відсотків вартості цих послуг;
то есть китайские посылки в виде малых пакетов(писем), с гаджетами например тю-тю....круто. неужели нельзя сигнализацию сделать?


8 4
150
10 січня 2019 15:52

В случае с Алиэкспрес процедура немного проще. Просто открываем спор о том, что посылка к вам не пришла.

 

 

По-ходу одна моя посылка тоже тю-тю....  радует, что цена 2-3$.

 

Ситуация заставляет посмотреть в сторону других служб доставок с более надежной охраной.


20 2
4 371
1
10 січня 2019 16:12

Цитата: Sanay
Просто открываем спор о том, что посылка к вам не пришла.  
а продавец показывает вам службу отслеживания, что посылка на вашем отделении-ему не объяснишь что украли, они будут продлевать срок, пока на почте этот трек не пропадет из базы, короче деньги не вернут стопудово, потому что вы не докажете, что посылки нет, если только укрпочта оф. бумагу по этому треку не выдаст, но тогда она будет виновата, и возместит она стоимость доставки не более....так что в любом случае,если что то ценное то тютю. У меня в борисполе телефон укрпочта или таможня стыряла но там ее даже не засветили. хотя я отследил что самолет с мешком сел в киеве. то там да-китаец вернул, потому что трек пропал по пути.


9 2
0
10 січня 2019 16:16

Ломбард с сигнализацией, а укрпочта и так сойдет.

 


15 1
0
10 січня 2019 16:34

Надо колоть работников отделения, наверняка они инфу про сигнализацию слили


18 4
150
10 січня 2019 16:36

Цитата: zzzzzz
.....

 продавец показывает вам службу отслеживания, что посылка на вашем отделении-ему не объяснишь что украли, они будут продлевать срок, пока на почте этот трек не пропадет из базы, короче деньги не вернут стопудово, потому что вы не докажете, что посылки нет, если только укрпочта оф. бумагу по этому треку не выдаст, но тогда она будет виновата, и возместит она стоимость доставки не более....так что в любом случае,если что то ценное то тютю. ......

 

Спор открою посмотрю, что продавец будет писать.


4 2
1 658
10 січня 2019 16:55

Цитата: Dobro i spravedlivostь

Надо колоть работников отделения, наверняка они инфу про сигнализацию слили

А еще слили что за товар был на момент кражи.


13 2
4 371
1
10 січня 2019 17:02

Цитата: Sanay
Спор открою посмотрю, что продавец будет писать.
.  Сейчас еще в спор вмешивается сама торговая площадка али, если с продовцом не договорились, они часто в пользу продавца решают если он общается и предлагает решения на своих условиях, что иногда не хорошо....



Цитата: hunter
А еще слили что за товар был на момент кражи.
а шо там сливать-машина с посылками приехала-увидели,та и пошли...тем более никто не знает чего там в посылках.


3 7
1 658
10 січня 2019 17:14

Цитата: zzzzzz

 



Цитата: hunter
А еще слили что за товар был на момент кражи.
а шо там сливать-машина с посылками приехала-увидели,та и пошли...тем более никто не знает чего там в посылках.

Наивный Вы человек,все гаджеты с Китая идут с трек номером и страховкой не на 1-3 бакса,а значит?Посылки привозят в мешках,там их расспаковывают и всё как на ладоне.


6 1
4 371
1
10 січня 2019 17:37

Цитата: hunter
Наивный Вы человек,все гаджеты с Китая идут с трек номером и страховкой не на 1-3 бакса,а значит?
все гаджеты с китая идут как малый пакет-письмо, а вот  с маркировкой VA-VZ ,( это с объявленной стоимостью или страхованные) ни разу мне гаджеты не приходили , вы часто заказываете телефоны с объявленной стоимостью из китая? лишь бы ото ляпнуть шонибудь. наладоне...


0 6
1 658
10 січня 2019 17:41

Цитата: zzzzzz

Цитата: hunter
Наивный Вы человек,все гаджеты с Китая идут с трек номером и страховкой не на 1-3 бакса,а значит?
все гаджеты с китая идут как малый пакет-письмо, а вот  с маркировкой VA-VZ ,( это с объявленной стоимостью или страхованные) ни разу мне гаджеты не приходили , вы часто заказываете телефоны с объявленной стоимостью из китая? лишь бы ото ляпнуть шонибудь. наладоне...

Многие люди из за косяков в аэропорту с посылками из Китая еще не получили свои за 11.11.18 


2 2
4 371
1
10 січня 2019 17:47

Цитата: hunter
Многие люди из за косяков в аэропорту с посылками из Китая еще не получили свои за 11.11.18 
так было каждый год , потому что на распродаже куча товаров покупается и почта с таможней не справляются, мне вот только доезжает. А гаджеты тыряют прямо в аэропорту между самолетом и таможней. Тогда трек номер не светится в укрпочте, а из китая он вылетел, можно даже найти номер депеши(мешка) в котором он летел, и всякие мелочи из этого мешка заходят в таможню, а гаджеты нет. У меня в том году телефон ушел так, у многих такое происходит. С новой почтой такого не было и с утел тоже. но не всегда можно выбрать перевозчика.


4 3
0
10 січня 2019 18:26

Може там засідку зробити і спіймати за яйла цього рецидивіста )?


2 0
208
10 січня 2019 20:04

укрпочта так и осталась совдеповской, смотрю по трекингу возят кругами по области маршрутом Киев-Полтава-Лубны-Кременчуг. Они там хоть на карту смотрели когда-то ? Потом попадет в отделение и автоматом поставят что уже получено...


7 2
4 371
1
10 січня 2019 20:47

Цитата: mefisto
Киев-Полтава-Лубны-Кременчуг
а что не так?
Цитата: mefisto
автоматом поставят что уже получено...
ни разу не было. 


1 7
137
10 січня 2019 20:51

Моя посылка тоже ушла. 280 грн, но все равно обидно. 

Что самое интересное, если бы я тут не прочла, то и не узнала до тех пор, пока не дошла до отделения. 

Они никак не информируют об этом. Не приглашают заявления писать. 

В базе- то на центральной почте есть списки с данными и контактными телефонами всех получателей. 

Ну как можно было не поставить сигнализацию за 10 дней?

Воры знали, что сигнализацию не установили. 


9 0
0
11 січня 2019 03:51

zzzzzz:

У меня в том году телефон ушел так, у многих такое происходит. С новой почтой такого не было и с утел тоже. но не всегда можно выбрать перевозчика.

Зато новая почта вилами или кривыми руками посылки разгружает... Мне за год 4 посылки побили. И так же никакой компенсации.

 


4 2
4 371
1
11 січня 2019 09:02

Цитата: Svoyton

 

Зато новая почта вилами или кривыми руками посылки разгружает... Мне за год 4 посылки побили. И так же никакой компенсации.

ну если НП по Украине, то там же сам страхуешь посылку...


1 1

Інформація

Користувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.
Будь-ласка, ЗАРЕЄСТРУЙТЕСЬ.
Ознайомтесь із правилами коментування.
  • Kiaparts
  • НОВИНИ ПАРТНЕРІВ:


Свіжий випуск (№ 11 від 14 березня 2024)

Для дому і сім'ї

Читати номер

Для дому і сім'ї - програма телепередач

Читати номер

Приватна газета

Читати номер
Попередні випуски
Вверх