На запитання стосовно інвестиційної привабливості Кременчука «Телеграфу» відповідав президент Асоціації сприяння міжнародному бізнесу та розвитку Андрій Мельник.
– Андрію Васильовичу, чому сталось так, що Полтава у 4 рази привабливіша для інвесторів ніж Кременчук, не дивлячись на перевагу останнього у промисловому комплексі?
– По-перше, я не ознайомлений з результатами цих досліджень, але без вагань скажу, що Кременчук привабливіший для інвесторів, ніж Полтава. Просто Полтава, як обласний центр, може більше використовувати облдержадміністрацію у перехопленні інвесторів. Тому, я гадаю, ми й бачимо такі результати досліджень.
– Що необхідно зробити аби привабити до нас міжнародних інвесторів?
– Перше й головне – це якісний піар. За кордоном сміються над нашими граматичними помилками у буклетах про місто та його підприємства. Причому помилки є і на українській мові! Дуже часто невірно вказані координати. Кременчуку катастрофічно не вистачає сувенірної продукції. Для ефективної роботи необхідно створити спеціальні відділи, що займаються піаром міста, як це робиться у меріях за кордоном. Не вірте, що нас знають в інших країнах. Для цього необхідно працювати не розгинаючись з ранку до вечора.
– Як впливають на імідж міста останні рейдерські «паломництва» на наші підприємства. Це, в принципі, теж піар…
– Антиреклама також реклама, але у випадку Пугачової чи Кіркорова. Для іміджу міста останні події були сильним ударом. За кордоном нас питають: «Що у вас там відбувається? Невже влада нічого не може зробити?» І дуже важко пояснити потенційним інвесторам, що у Кременчуці все спокійно і нормально. Більша частина з них ще вагається вкладати гроші в розвиток міста чи ні, а подібні ситуації перехиляють ваги не на нашу користь.
Інформація
Користувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.