Тепер кременчужани точно знають «ДеМеД» (доповнено)

10.09.2018, 13:03 Просмотров: 2 446

 

Фото: Александр Попенко

Минулими вихідними у парку культури та відпочинку «Придніпровський» вдруге пройшов етнофестиваль «ДеМед». І погода не стала йому на заваді! На фестивалі кожен охочий міг знайти собі щось до душі: від йоги та майстер-класів до смаколиків і концерту.


 


Вдруге на кременчуцький фестиваль завітала космічна Катя Чілі. Цього разу вона не виступала на сцені, але провела дивовижний майстер-клас «Звук».


 


Фанати меду та бджолярства і всі перехожі могли послухати нестандартні лекції про мед, поспостерігати за відкачкою меду, продегустувати його і медові напої та підписати Меморандум щодо захисту бджіл.


 


Справжню майстерність козацького бою продемонстрував кременчужанам козак Сова. Він же навчив дітлахів козацьким іграм. Длямалечі також пройшов конкурс дитячого малюнку.


 


Дорослі могли не лише розважитись, а й навчитись чомусь новому - танцям, вишивці, ткацтву або виготовленню іграшок з фетру. Збирались поціновувачі хатха- та яро-йоги, різноманітних медитацій, здорового харчування, цілительства, масажу, психології...



Перший день фестивалю завершився феєрично: босоногі танцівниці з канделябрами на голові на головній площі міста, величезні палаючі свічки, зоряне небо і скажена енергетика живих барабанів. Глядачі гойдалися в такт музиці, деякі танцювали навколо імпровізованого танцполу, а найсміливіші виходили в коло і пробували себе в танці.



Недільна погода, звичайно, сильно «підкоригувала» програму фестивалю. Ранкові майстер-класи на траві, насичена денна програма майстер-класів, конкурс - дегустація медових напоїв, хоровод миру. Саме на цей день організаторами була запланована величезна танцювальна програма: танці Індії та Арабського Сходу, сальса і бачата, німецькі народні танці і, на десерт, африканські танці від хедлайнера неділі - групи Alfa-Alfa.


 


Через зливу програму майстер-класів зсунули і проводили їх під навісами, починаючи з 15.00 з гарячим чаєм і млинцями. Кременчужани медитували разом з Лілією Алмою і слухали чарівні мелодії музиканта Андрія Магась, на дивовижному інструменті під назвою глюкофон. Чули про таке? Як розповідає Вікіпедія, це наймолодший інструмент в світі. Вперше його презентував в 2005-2007 роках популярний перкусіоніст Felle Vega.
Глюкофон - це сферичний перкусійний інструмент, тональний пелюстковий барабан. Звучання його схоже на передзвін. Ноти на глюкофоні, найчастіше, підібрані так, що сфальшивити неможливо - будь-яка послідовність нот звучить гармонійно.


О 18.00
дощ припинився і фестивальна програма продовжилася вже на сцені. Перші звуки запустило в небо спонтанне тріо, утворене під куполом навісу: Андрій Магась (глюкофон), Олександр Кашкін (дарбука) і Влад Лещенко (бонги).


Група «Апостол» (Кременчук) відразу, зі старту, наповнила парк потужною енергією гітар, барабанів і вокалу. Вони виконували авторську музику зі своїми текстами українською та російською мовою, і в парку поступово почали збиратись глядачі.


 


Несподівано для всіх швидко і ефектно, розпалили вогонь музичного драйву і ритмічних танців гості з Уганди «Alfa-Alfa». Яскраві костюми, взаємодія з залом, запальні танці з майстер-класами прямо на сцені, етнічні та естрадні мотиви пісень, які з легкістю підхоплювала публіка - все це зігріло кременчужан і гостей міста, яскраво завершивши концертну програму і Другий Всеукраїнський етнофестиваль «ДеМеД?».


 


Враження анонімного глядача фестивалю від виступу «Alfa-Alfa»:


«Мне лично под вечер стало зябко, и я заметил как моё Тело потянулось к палатке «Медовой чайной» и «замурлыкало» в просьбе о горячем у гостеприимной хозяйки Мираны. Довольный, получил порцию вдохновляющего имбирно-шиповникового зелья и последовал на «Lounge-zone» в поисках уюта. И тут на сцене появились чёрные тигры почему-то с микрофонами в руках. И с сильным акцентом закричали на русском: «Прыувэт, Крэменчуг!». Я наблюдал какое-то время отстраненно, но так и не согревшись, поспешил к сцене. К ритмам, которые звали меня на встречу с самим с собой. Я вошел в «пространство танца» незамедлительно, и, опомнившись через минут 10, ощутил «огонь» в районе солнечного сплетения. Тот пожар, что был на сцене, любезно подкидывал «разгоряченные полена» в мою уютную буржуйку, что набирала обороты вместе с моим Телом. Оно же, в свою очередь, выдавало такие движения и колебания, которых я ранее за ним не замечал никогда: мой таз восторженно ходил во все стороны света, да так, будто он живет отдельной жизнью. Я окинул взором вокруг, и нашел себя среди зеленых лугов в сердце Африки. Меня окружали прекрасные танцовщицы в набедренных повязках с подвижными талиями и энергичные зажигательные парни с барабанами на поясе. Вождь их восседал на сцене, ловко завлекая в общий танец. Королева его умело и абсолютно естественно извлекала волшебного тембра звуки, чудесно пробирающие до самого сердца и пробуждающие души. А двое верных слуг сначала заводили в большую змейку всех остальных членов УЖЕ нашего племени. А затем, приглашали по очереди на сцену для совместных безудержных танцев, охотно обучая вновь прибывших своим племенным танцам. На сцене побывал буквально каждый, у кого было на это желание».


 

Автор: ТелеграфЪ Фото: Александр Попенко
Комментировать статью могут только зарегистрированные пользователи.
Пожалуйста, ВОЙДИТЕ или ЗАРЕГИСТРИРУЙТЕСЬ.
Ознакомьтесь с правилами комментирования.

Информация

Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
  • НОВОСТИ ПАРТНЕРОВ:


Вверх