За 2-3 роки маршрутки зникнуть

15.04.2011, 19:22 Переглядів: 5 951
А великий транспорт їздитиме рідше.
Фото: Станислав Константинов

Вже у 2012 році маршрутки мають зникнули з головних магістралей –  їх замінять великі автобуси  та тролейбуси, яких ставатиме все більше. Потім великий транспорт дістанеться і до околиць. Чекати його на зупинці доведеться довше – він курсуватиме не так часто, як маленькі маршрутки. Частина діючих маршрутів взагалі зникне, а частина змінить «траєкторію».

У мерії виношують глобальні задуми. Стосуються вони кременчуцького транспорту. Діючого мера не влаштовує той стан речей, який є зараз – він хоче, аби Кременчук позбувся маршруток. А замість них на дорогах курсували тролейбуси та великі автобуси.   У планах відмовитися і від частини маршрутів.

– Ми будемо змінювати маршрути, деякі прибирати, – пояснює позицію мерії керівник відділу транспорту Володимир Кургаєв. – Будемо збільшувати інтервал руху транспорту. Такого, коли людина вискакує на зупинку і за 5 хвилин сідає, не буде. Пояснюватимемо городянам, що іноді потрібно і пройтися. Я розумію, що це незручно, але недоцільна та кількість транспорту, яка курсує зараз – десь 300 маршруток, 30 автобусів. Це кошмар! Везуть не так, ціни вимагають підвищувати, по 2,50 їм давай! Я був у Луцьку, там немає маршруток, вони повернулись до старої схеми. Ми маршрутки прибираємо, але не одразу, цей процес може тривати 2-3 роки. І нам не потрібно 12 перевізників, як зараз, це вчорашній день!

 

Можливо, маршрутки таки їздитимуть до віддалених районів, куди зараз курсують маршрути №№15-Б, 18, 10, 3-А тощо, проте їх нумерацію та сам маршрут буде змінено. А можливо, і там поставлять великі автобуси. Якщо це станеться, місцевим мешканцям на транспорт доведеться чекати ще довше:

– Якщо на маршруті, наприклад, працює 20 мікроавтобусів, то, аби їх замінити, потрібно щонайменше 6 великих. Інтервал складатиме мінімум хвилин 20. Якщо побачив із вікна, що автобус поїхав, то можна йти хвилин 20 десь гуляти, – пояснює пан Кургаєв.

Також серед варіантів – «поділити» довгі маршрути: доїхали до центру, а там вже пересідайте на транспорт, що курсує у потрібному вам напрямку. Зате тролейбуси їздитимуть кожні дві хвилини.

Всі ці глобальні задуми почнуть втілювати не раніше наступного року. Адже цьогоріч у планах лише збільшити до 55 одиниць кількість тролейбусів. А в 2012-му передбачено конкурс по центральних маршрутах, де зараз курсують автобуси. Тоді й буде вирішуватись, чи потрібні ці маршрути, у якій кількості, і який транспорт має на них працювати. Із перевізником договір заключатимуть лише на рік – якщо він не виконуватиме договірні умови, його не продовжуватимуть.

Разом із тим  існує й інша проблема – про потрібність великого транспорту йдеться давно, однак він не поспішає з’являтись на кременчуцьких дорогах. Бо коштує таке щастя недешево. Тож чи знайдуть перевізники транспорт під ті умови, які хоче виставити мерія, невідомо. Не набагато краща ситуація і з тролейбусним управлінням – зараз КТУ реанімує старі тролейбуси, на закупівлю нових немає коштів – вартість одного понад мільйон гривень.

Коту під хвіст

Із курсом нової транспортної політики в мерії вже визначились, далі створять детальну програму розвитку галузі. До літа у міськвиконкомі мають скоригувати мережу, з’ясувати, які маршрути залишити, які прибрати, а які змінити. На кожному пропишуть кількість та клас транспорту. Також зазначать, скільки тролейбусів і на якій гілці має працювати. Схожу роботу із коригування мережі кілька років тому вже робили науковці із КНУ. Однак у мерії зазначають – мережу вони практично не скоригували, взяли за основу існуючу. Розробка довго припадала пилом у владних кабінетах. Тепер прийшов новий мер із новим курсом. Тож розробка вже зовсім не потрібна. З міського бюджету на неї витратили понад 100 тис грн.



 
Автор: mudraya
Теги: маршрутки
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це редакцію.

Інформація

Користувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.
Будь-ласка, ЗАРЕЄСТРУЙТЕСЬ.
Ознайомтесь із правилами коментування.
Читайте також:
  • Kiaparts
  • НОВИНИ ПАРТНЕРІВ:


Свіжий випуск (№ 11 від 14 березня 2024)

Для дому і сім'ї

Читати номер

Для дому і сім'ї - програма телепередач

Читати номер

Приватна газета

Читати номер
Попередні випуски
Вверх