У МОЗ розповіли, куди звертатися, якщо виникли питання по е-лікарняним

23.11.2021, 08:28 Переглядів: 1 672

 

Водночас з реформою розпочав роботу й контактиний центр, працівники якого нададуть консультації з питань, пов’язаних із електронними лікарняними

Міністерство охорони здоров’я запустило роботу контактного центру, працівники якого нададуть консультації з питань, пов’язаних із впровадженням електронних лікарняних. Отримати необхідні роз’яснення можна, зателефонувавши за номером «гарячої лінії» 1677.

Пресслужба МОЗ розповіла, що контактний центр працюватиме щоденно з 8.00 до 22.00 упродовж трьох місяців. 

- Щоб адаптовувати зміни швидше та якісніше, нам потрібно налагодити взаємодію з людьми. Тому ми разом з повноцінним стартом реформи запустили «гарячу лінію» і розраховуємо на зворотній зв’язок, щоб покращити сервіс державних цифрових послуг і разом зробити його зручним та зрозумілим для всіх,  – заявила заступниця міністра з питань цифрового розвитку Марія Карчевич. 

Від моменту запуску реформи лікарняних в електронній системі охорони здоров'я лікарі сформували понад 3,9 мільйони медичних висновків про тимчасову непрацездатність. На їхній підставі в реєстрі ПФУ сформовано 2,9 мільйони е-лікарняних, виплати за якими вже склали понад 1 мільярд гривень. 


Теги:
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це редакцію.

Інформація

Користувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.
Будь-ласка, ЗАРЕЄСТРУЙТЕСЬ.
Ознайомтесь із правилами коментування.
Читайте також:
  • Kiaparts
  • НОВИНИ ПАРТНЕРІВ:


Свіжий випуск (№ 11 від 14 березня 2024)

Для дому і сім'ї

Читати номер

Для дому і сім'ї - програма телепередач

Читати номер

Приватна газета

Читати номер
Попередні випуски
Вверх