Нові обличчя: хто вперше приступив до роботи директора у школах Кременчука

24.06.2019, 10:02 Просмотров: 5 361 Комментариев: 2

Новачків на керівних постах небагато 

У Кременчуці завершився конкурсний відбір на посади директорів 22 шкіл міста. Більшість з кандидатів продовжили свою трудову діяльність на посту, проте були й ті, що вперше приступили до роботи.


Кременчуцька ЗОШ № 1


 


Олена Білоножко змінила на посту директорку Людмилу Яшину. Пані Олена має 23 роки педагогічного стажу, до цього працювала завідувачкою дитячого садочка №25 та за сумісництвом у школі №20.


Вона вже встигла проаналізувати сильні та слабкі сторони школи №1, розповіла, над чим планує працювати та що її тривожить.


Так як з вересня школа перейде у статус гімназії та вчитиме школярів лише до 9 класу, Олена Білоножко переймається, що це може призвести до зменшення кількості учнів у закладі. Навіть зараз у школі №1 є недобір дітей, наповненість школи — 964 учні при потужності закладу умістити 1156.


Крім того, у школі №1 створені три спортивні класи, де навчаються одні хлопчики. Ці класи можуть потрапити під загрозу закриття, адже від початку батьки бажали, аби їхні діти отримали повну середню освіту саме у школі №1, але тепер спортсменам доведеться йди до ліцеїв для продовження освіти у старшій школі.


Аби надавати ефективну допрофільну підготовку школярів, нова директорка планує тісно співпрацювати з ліцеєм №5, коледжами та технікумами Кременчука, які потім набиратимуть її підопічних після 9 класу. Хоче змінити той факт, що учні не їздять на обласні олімпіади та конкурси.


 


Директор Департаменту освіти Кременчука Геннадій Москалик вже охрестив Олену Білоножко «сестрою Андрія Пашедіна» (директора школи № 19) після того, як жінка зачитала потреби школи — ремонт харчоблоку, покрівлі, мереж водопостачання, санвузлів — та попрохала коштів на їх реалізацію.


- Сьогодні народилася сестра Андрія Пашедіна по вимаганню грошей, — пожартував він.

 
На питання від комісії, за що у першу чергу візьметься пані Олена на новій посаді, відповіла, що першим завданням перед собою ставить педагогіку партнерства — об'єднання учнів, батьків та вчителів для плідної співпраці.



Кременчуцька ЗОШ № 12


 


У цьому закладі на зміну Сергію Івановському прийшов В'ячеслав Носкін. Він має три вищі освіти, одна з яких — магістр управління закладами освіти, та 15 років педагогічного стажу. Попереднє місце роботи — методист інформатики Кременчуцького міського науково-методичного центру.


Так як пан В'ячеслав не працював директором школи №12 та ще не встиг провести поглибленого аналізу її потреб, розповів у теорії що планує запровадити на посту керівника:

  • створення енергонезалежного закладу освіти через енергозберігаючі технології (наприклад, використання сонячних колекторів та геліосистеми для підігріву води, заміна вікон та дверей, утеплення частин будівлі);
  • створення культурного центру мікрорайону на базі закладу та активну роботу з батьками;
  • використання інструментів електронного маркетингу (розвиток сайту, медійна реклама і просування закладу у соціальних мережах для покращення іміджу, особисті сторінки класів як засіб взаємодії школи з батьками);
  • покращення надання якості освітніх послуг через підвищення кваліфікації працівників та створення сприятливої емоційної атмосфери для учнів;
  • звільнення вчителів від паперової звітності шляхом впровадження інформаційних технологій, що допоможе їм сконцентруватися на освітньому процесі.


КНВК № 15


 


Андрій Патерило бере школу-садочок під своє керівництво після Тетяни Одерій, яка очолила ліцей №4. Пан Андрій до цього працював заступником директора з навчально-виховної роботи ЗОШ №24 та має 10 років педагогічного стажу.


Під час свого виступу він виокремив плюси закладу №15:

  • з вересня збільшиться кількість початкових класів з 9 до 11 — а значить, школа користується попитом;
  • нова будівля, якій всього 3 роки, сучасна матеріально-технічна база;
  • є басейн, який, щоправда, працює лише в опалювальний період, під час літнього оздоровлення дошкільників користуватися ним поки що немає змоги;
  • поєднання дошкільного та шкільного відділень дозволяє дітям краще звикати до першого класу.

Проте Андрій Патерило зізнався, що є й мінуси, над якими треба буде працювати:

  • плинність кадрів, а тому заклад потребує підвищення кваліфікації працівників, що дозволить їм отримувати більш високі заробітні плати та закріпитися на посадах;
  • необхідність поповнення бібліотечних фондів, забезпечення кабінетів інтерактивною технікою;
  • потреба реклами закладу у соціальних мережах та ЗМІ;
  • відсутність приміщень для проведення корекційних занять з дітьми з особливими потребами;
  • необхідність озеленення території закладу.

З тими, хто вперше спробує себе у ролі директора, укладуть контракти на два роки на відміну від досвідчених колег — їм підпишуть трудові договори на шість років.

Комментарии: 2

8
24 июня 2019 11:23

Что это вообще за конкурсная комиссия, где представители от власти превалируют? Кто определяет её состав? Почему не 50/50? Почему в той же Полтаве 3-4 человека на место и в комиссии половина - представители от школы, куда выбирают руководителя??? Как может в принципе пройти кандидат, неугодный власти?
"А судьи кто? За древностию лет к свободной жизни их вражда непримирима..."
Это дно.....


+31
712
24 июня 2019 17:31

НЕгайно звільніть директора школа №6 ,поки дітей не отруйла

 


-2
Комментировать статью могут только зарегистрированные пользователи.
Пожалуйста, ВОЙДИТЕ или ЗАРЕГИСТРИРУЙТЕСЬ.
Ознакомьтесь с правилами комментирования.

Информация

Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
  • НОВОСТИ ПАРТНЕРОВ:


Вверх