Фінал: директорів кременчуцьких шкіл обрали

23.06.2019, 17:02 Просмотров: 4 099

 

Очільники «храмів науки» розповіли, чого не вистачає школам Кременчука

Фото: Артем Коваленко

20 червня відбувся заключний другий етап відбору на заміщення вакантних посад директорів кременчуцьких шкіл. Жоден з 22 представлених закладів не залишився без керівника — конкурсна комісія узгодила кандидатури.


Засідання складалося з двох частин. Спочатку кожен кандидат мав представити 10-хвилинну презентацію — перспективний план розвитку свого навчального закладу. Наступним випробуванням стала співбесіда: члени конкурсної комісії задавали питання претендентам на посаду. Окрім постійних членів комісії, на засідання від кожної школи запросили одного представника від батьківського комітету та одного — від трудової громади закладу. Комісія мала виставити оцінки за виступи кожного учасника.


Переважна більшість керівників шкіл бажали продовжити термін роботи на посаді, а тому у презентаціях показали, чого їм вже вдалося досягти за час свого «правління». Ми наведемо вибірку досягнень, які найбільше привертали увагу.


Школа № 31:

  • створили громадську організацію «Надпорозьке Українське Козацтво» та урочисто посвячують у козаки;
  • є спортсекція тхеквондо;
  • скоро з'являться гуртки бойового гопака та гончарства;
  • коридори школи прикрашають художніми картинами.


Ліцей № 11:

  • єдиний у місті заклад, для вступу у який треба проходити комп'ютерне тестування;
  • є можливість вивчати китайську мову;
  • в освітньому процесі використовують передові технології — Гугл-платформу (поки що у вигляді експерименту на трьох класах).


Ліцей №10:

  • заклад входить в п'ятірку кращих шкіл Полтавщини;
  • є мультимедійна аудиторія, яка дозволяє спілкуватися з учнями з різних країн (США, Великобританії, Індії, Шрі-Ланки та інших);
  • уклали договір про наукову співпрацю з Київським національним університетом ім. Шевченка (зокрема, там педпрацівники школи зможуть проходити курси підвищення кваліфікації);
  • співпраця з німецьким університетом Goethe Institut, у якому випускники ліцею проходять тестування, результати якого зараховуються як ЗНО;
  • заклад відібрали серед 52 шкіл України для участі у проекті «Демократична школа».


Школа №19:

  • створена перша на Полтавщині кімната духовності;
  • активне впровадження інклюзивного навчання (наразі у школі вчиться 20 дітей з особливими потребами — найбільше у місті).


Школа № 29:

  • повністю перейшли з російської мови викладання на українську;
  • провели Інтернет майже у кожному класі;
  • залишили 2 години на тиждень вивчення російської за проханням батьків.


Також під час виступів претенденти висвітлювали слабкі сторони та проблеми своїх закладів, розповідали, що треба змінити та покращити.



То чого ж найбільше потребують школи Кременчука?


Усі як один директори казали про те, що школи потребують оновлення матеріально-технічної бази. Оскільки розвиток технологій йде вперед, є необхідність закупівлі нових комп'ютерів, телевізорів, проведення бездротового Інтернету, покращення електромереж, аби можна було без проблем користуватися технологічними новинками.


Разом з тим виокремили й наступні потреби навчальних закладів:

  • встановлення камер відеоспостереження;
  • перекриття та утеплення даху;
  • не вистачає протипожежної сигналізації та засобів пожежогасіння;
  • нестача молодих спеціалістів, старіння кадрів;
  • ремонт санвузлів, коридорів, підлоги;
  • велика необхідність модернізації харчоблоків та їдалень, адже у багатьох закладах вони не відповідають стандартам;
  • урізноманітнення гарячого харчування;
  • комп'ютеризація роботи з батьками (наприклад, електронні щоденники успішності учнів);
  • створення класів творчого розвитку дітей;
  • заміна дверей, вікон, утеплення фасаду з метою енергозбереження;
  • підготовка шкіл для потреб інклюзивної освіти (зокрема, будівництво пандусів);
  • закупівля меблів, книжок;
  • створення умов для розвитку спорту (наприклад, новий велосипедний центр для школи № 31, баскетбольний майданчик для ліцею №17);
  • необхідність ремонту мереж водопостачання, каналізації, опалення;
  • створення сучасних лабораторій з різних дисциплін, де школярі здобуватимуть практичні навички, та модернізація існуючих кабінетів;
  • розробка привабливих веб-сайтів та просування шкіл у соціальних мережах для створення позитивного іміджу;
  • у деяких школах є проблеми з парканами та асфальтом надворі.


Цікаво, що директори у своїх презентаціях висловлювати два підходи: одні просили фінансової допомоги з міського бюджету, а інші обіцяли, що намагатимуться знайти гроші самі, залучивши спонсорів. Що з цього вийде, покаже тільки час.


А наразі усі претенденти успішно пройшли конкурсний відбір, залишилася остання процедура — ухвалення кандидатів мером Віталієм Малецьким. Після цього з ними підпишуть трудові угоди на 6 років, і вони зможуть очолити свої заклади освіти.


Розкрилася й найбільша інтрига конкурсного відбору — ліцей №4 отримав нового керівника, який замінить у директорському кріслі Любов Михайлик.

Автор: Катерина Турубара Фото: Артем Коваленко
Комментировать статью могут только зарегистрированные пользователи.
Пожалуйста, ВОЙДИТЕ или ЗАРЕГИСТРИРУЙТЕСЬ.
Ознакомьтесь с правилами комментирования.
  • НОВОСТИ ПАРТНЕРОВ:


Вверх