Кременчужанин майже за тисячу гривень придбав електробритву, якою не зміг поголитися

19.02.2019, 11:01 Переглядів: 8 851 Коментарів: 12

Скарги в держорган та перевірка в сервісному центрі не принесли позитивних результатів: гроші за товар не повернули. Чоловік хоче, щоб про цю історію знало якнайбільше людей, адже «предупреждён – значит вооружён»

До редакції «Телеграфу» звернувся кременчужанин Микола, який розповів про свою невдалу покупку на «Чорну п’ятницю».


Все почалося з того, що у чоловіка вийшла з ладу електробритва. Інша, радянського зразку, ледь тримається купи, тому виникла потреба придбати нову. Микола вирішив здійснити покупку якраз на «Чорну п’ятницю», тому що в цей день зазвичай діють знижки. 23 листопада 2018 року відвідав кілька спеціалізованих магазинів, але знижки на електробритви не знайшов. Свій вибір зупинив на магазині техніки, що по вулиці Халаменюка.


Чоловік придбав електробритву марки «Браун», модель 130s-1, за його словами за 850 гривень.


-        При пенсії у 2 тисячі гривень дуже накладна іграшка на ялинку, - зазначив Микола.


Кременчужанин розповів, що у магазині бритву ніби зняли зі стенду. Увімкнули в розетку, щоб перевірити, чи працює. Все було добре, бритва працювала. Чоловік розплатився за покупку і пішов додому.


У день покупки Микола не користувався бритвою, хотів спочатку вивчити інструкцію. До обновки «руки дійшли» лише через кілька днів. Чоловік розказав, що гоління відбувалося без світла. А коли разом з жінкою вийшли на вулицю, дружина помітила, що волосся на обличчі залишилося на своєму місці.


За словами Миколи, електробритва не виконує своєї функції: вона не голить. Тож чоловік поніс товар, за його інформацією, на 11 день в магазин. Микола сподівався, що згідно із законодавством, який дозволяє протягом 14 діб повернути товар, він отримає 850 гривень назад.



Магазинна «тяганини»

З магазину бритву відправили у Дніпро, в сервісний центр фірми-виробника. За словами Миколи, йому зателефонували із сервісного центру через кілька днів, та повідомили, що не знайшли причину несправності. Чоловік заперечив, адже не казав, що електробритва не працює. Вона не голить, не виконує свою функцію.


Спеціаліст сервісного центру порадив забрати товар, Микола відмовився. Після цього кременчужанину повідомили, що товар передадуть на завод виробника. Миколі мають зателефонувати та проінформувати, коли прийти в магазин, щоб забрати кошти.


Чоловік через кілька днів завітав до крамниці, але гроші йому не віддали. Натомість хотіли повернути електробритву, але чоловік відмовився забирати товар. За словами Миколи, бритва залишилася у магазині.



Паперова «тяганина»

Микола звернувся з допомогою у Кременчуцький місцевий центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги. Там йому допомогли скласти скаргу, яку відправили в Інспекцію з питань захисту прав споживачів у Полтавській області.


  


На скаргу Миколи відповіли з Головного управління Держпродспоживслужби в Полтавській області. У відповіді йдеться про те, що вимагати повернення коштів або замінити товару можна у разі виявлення протягом гарантійного строку істотних недоліків.


Істотний недолік – недолік, який робить неможливим чи недопустимим використання товару відповідно до його цільового призначення…, - йдеться у листі.


У той час потрібно підвередити факт наявності істотного недоліку.


Оскільки у сервісному центрі не підтвердили наявності цього істотного недоліку, справа призупинилася. Микола розповів, що є ще один варіант – подати до суду. Але чоловік не хоче цього робити, тому що потрібно буде призначити незалежну експертизу бритви. А в яку суму обійдеться ця процедура – невідомо.


  


Чи підпадає бритва під повернення товару протягом 14 діб


Стаття 9 Закону України «Про захист прав споживачів» говорить, що


споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.

 

Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі, якщо триваліший строк не оголошений продавцем.


Також закон говорить, що обмін товару належної якості проводиться якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром. 


Проте є одне «але»: деяка група товарів не підлягає поверненню. Зокрема у Постанові №172 від 19 березня 1994 року є перелік товарів, які не можна повернути у 14-денний термін. У цьому списку є й апарати для гоління. Загалом перелік виглядає наступним чином:


 


Крім того, не потрібно забувати про визначення «товар належної якості» та «товар неналежної якості». У постанові йдеться, що не можна повертати товар саме належної якості. 


Як не викинути гроші «на вітер»

Хочете купити товар, який не можна буде повернути протягом 14 діб, прискіпливіше підійдіть до майбутньої покупки. Якщо є можливість, почитайте на веб-сторінках магазинів відгуки щодо товару. Особливо звертайте увагу на покупців, які здійснили покупку. Зазвичай інтернет-магазини маркують такі відгуки написом «Покупка підтверджена».

Теги: магазин
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це редакцію.

Коментарі: 12

1 088
19 лютого 2019 11:35

Мдаа, у нас на Украине, нужно сначало всех друзей знакомых, друзей и родственников обзвонить, + на сайтах и форумах шерстить отзывы.


13 12
0
19 лютого 2019 11:55

С той оперы говорыли-балакалы ))) и чего нельзя побриться при свете) 


12 3
4 369
1
19 лютого 2019 11:56

Цитата: Angel737
у нас на Украине
не знаю как там у Вас на Украине...у нас тут в Украине по другому совершенно


23 20
767
19 лютого 2019 12:13

Так что за магазин который продает фуфло? Название в студию.


7 2
0
19 лютого 2019 13:02

Цитата: Solenoid

Так что за магазин который продает фуфло? Название в студию.

 

Дык там же написано, в каком именно магазщине куплено было... Посмотрите внимательно фотографии заявлений.

 

Просто антипиар, наверное, заказали конкуренты, а телеграфЪ и рад стараться испражняться )))


8 25
0
19 лютого 2019 13:08

Цитата: isittrue

 

 

Просто антипиар, наверное, заказали конкуренты, а телеграфЪ и рад стараться испражняться )))

 

Конкуренты купили бритву, чеки передали заявителю, и все ради черного пиара ? 


5 3
0
19 лютого 2019 13:20

Честно говоря, здесь больше похоже на несчастливое стечение нескольких факторов:


1. Бритва не попадает в категорию товаров, которые можно вернуть в течение 14 дней.


2. Это сама специфика изделия, она скорее всего полностью исправна. Насколько я вижу по модели это 1-я серия Braun сеточного типа. И да, к этим бритвам есть много претензий, особенно если раньше человек использовал бритвы с роторным принципом бритья. Сеточной бритвой еще нужно уметь побриться, понятно за 5-10 раз привыкаешь, но просто елозить по лицу ей не получится. На сайтах типа Розетки в отзывах под бритвами Braun целые "холивары" развернулись (бреет/не бреет). У меня бритва 3 серии, и да, к ней нужно привыкать.


3. Неуступчивость магазина. Все же есть компромиссные решения, когда магазин хоть и имеет право не менять или забирать товар, но все же идет на уступки клиенту. Здесь этого не произошло, что поделать имеет право.


14 2
938
19 лютого 2019 13:39

Цитата: sergeyhat
Все же есть компромиссные решения, когда магазин хоть и имеет право не менять или забирать товар, но все же идет на уступки клиенту

Якби власник НЕ користувався бритвою, то компроміс можливий, мол не подумавв шо взяв. А раз він вже нею брився (принаймі навагався це зробити), є залишки волосні - то хто потім купить товар Б/У (можливо з грибком) за ціну і під виглядом нового??

 

Навіть якщо брився по темному, то треба було ж хочаб на дотик перевірити якість гоління? Ну, звісно, як оправдання гоління під час секс-розминки )))) тому руки заняті були

 

Станок одноразовий йому в допомогу


8 8
0
19 лютого 2019 14:07

Меня больше всего в данной ситуации возмущает, даже не знаю как правильно сказать, некомпетенция - не то слово... просто продавец, продавая такой товар и видя кому он его продает, мог бы уделить немного больше внимания покупателю (тем более видя, что перед ним пожилой человек с небольшим достатком), и рассказать что бритва может брить не так, как этого ожидает человек. Ведь должен же он знать, чем отличаются бритвы за 800 гривен и скажем за 3000. А дедушка что, увидел бритву и рассчитывает, что она будет работать как его совдеповская... Но это так, драматическое отступление... кому интересно, что будет после того, как на кассе выбъется чек, и к зп упадут дополнительные 10 гривен...


12 3
0
19 лютого 2019 14:28

Я вспомнил,как я много лет назад подарил,тоже бритву  Браун,своему пожилому родственнику,он тоже не смог ней побриться,у него не получалось просто,ну никак у него не вышло,как он не старался)))Просто я думаю,что тот же случай)))


5 0
0
19 лютого 2019 15:13

Цитата: dimonfan2006

Меня больше всего в данной ситуации возмущает, даже не знаю как правильно сказать, некомпетенция - не то слово... просто продавец, продавая такой товар и видя кому он его продает, мог бы уделить немного больше внимания покупателю (тем более видя, что перед ним пожилой человек с небольшим достатком), и рассказать что бритва может брить не так, как этого ожидает человек. Ведь должен же он знать, чем отличаются бритвы за 800 гривен и скажем за 3000. А дедушка что, увидел бритву и рассчитывает, что она будет работать как его совдеповская... Но это так, драматическое отступление... кому интересно, что будет после того, как на кассе выбъется чек, и к зп упадут дополнительные 10 гривен...

 

Строго говоря мы не знаем какой диалог вел менеджер и покупатель. Возможно менеджер-консультант указал на то, что бритва не идеальна и лучше выбрать подороже, но итоговый выбор остался за покупателем. Это нормальная ситуация. Далеко не все менеджеры стараются впихнуть "шлак" под соусом идеального товара за небольшие деньги.

 


4 2
0
19 лютого 2019 21:36

Такой бритвой надо бриться каждый день, а тому у кого очень жесткая щетина, она вообще не подходит. Бритва такого класса уже не справляются с 2-х дневной щетиной. А щетину, очевидно, что он отпустил. Купил 23 а бриться  начал  

 лише через кілька днів 
Понятное дело у него ничего не получилось. Забирай дед бритву и брейся каждый день, на полгода хватит, а дальше замена сеточки  в 2\3 цены бритвы


7 0

Інформація

Користувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.
Будь-ласка, ЗАРЕЄСТРУЙТЕСЬ.
Ознайомтесь із правилами коментування.
Читайте також:
  • Kiaparts
  • НОВИНИ ПАРТНЕРІВ:


Свіжий випуск (№ 11 від 14 березня 2024)

Для дому і сім'ї

Читати номер

Для дому і сім'ї - програма телепередач

Читати номер

Приватна газета

Читати номер
Попередні випуски
Вверх