У Кременчуці через півтора роки після ремонту даху почали «підтікати» верхні квартири

7.02.2019, 10:01 Просмотров: 2 418 Комментариев: 1

 

Крім того, руйнується цегляна кладка та осипається ледь не на голови

Фото: Александр Попенко

Верхні квартири у будинку №22/19 на Соборній з середини січня «топить». Як розповів «ТЪ» мешканець цієї багатоповерхівки Юрій, підтікати почало через неякісний ремонт даху.


 


Юрій зазначив, що капітальний ремонт даху робили влітку 2017 року. За його словами зробили неякісно, адже через місяць переробляли.


У січні 2019 року сніг почав танути, вода потекла по стінах. Юрій розповів, що під час ремонту даху нібито неправильно встановили труби для відведення води. Чоловік зазначив, що труба для стікання води – це декорація. Та додав, що «скат» даху нижче, ніж воронка труби.


- Оці всі труби для стікання води не грають своєї ролі. З них вода взагалі не тече. Ось дивіться, з неї вода не капає. Вони вище «ската» даху… Тут не зробили взагалі нічого, просто метал загнули, який від вітру хитається. Не зробили ніякої конструкції. Зекономили гроші. Хоча не зекономили, а мабуть вкрали, скоріш за все так скажемо, - розказав Юрій.


 


Крім підтікання, минулого тижня «вилізла» ще одна проблема: почала руйнуватися цегляна кладка під покрівлею. Минулого тижня, за словами Юрія, на залізний люк, що біля входу в під’їзд, впала цегла.


- Гуркіт стояв страшний, - підкреслив Юрій.


Аби хоч якось вберегти голови мешканців від цегли, чоловік обгородив небезпечне місце стрічкою.


 


Мешканка цього будинку Марина розказала «ТЪ», що почало затікати 14 січня 2019 року. З цього приводу скаржилися скрізь: і в «Житлорембудсервіс», і особисто директору департаменту ЖКГ Івану Москалику. Кременчужанка розповіла, що її батько того ж дня ходив писати заяву до «Житлорембудсервіса». Звідти його відправили до департаменту ЖКГ, тому що саме цей структурний підрозділ замовляв ремонт даху. Загалом звернення до цих структур Марина охарактеризувала як «кидання» м’ячика: провину через протікання даху скидали одне на одного.

 

 


У кімнаті в квартирі Марини зробили ремонт. Зараз же на стелі та стінах видно плями від води.


- Зараз вода не тече, а то прямо струмком бігла. На стінах буде грибок. А у мого тата бронхіальна астма, тож тепер доведеться частіше користуватися балончиком, - розказала Марина.


Жінка зазначила, що планує звертатися до суду.


Хто ремонтував дах

На порталі публічних закупівель «Прозорро» є звіт про укладений договір щодо «Реконструкції шиферної покрівлі житлового будинку №22/19 по вулиці Соборній у Кременчуці». Уклали договір 20 квітня 2017 року. Завантажити договір можна тут dogovr-11-r.pdf [45,35 Mb] (cкачиваний: 6) .


 


Замовник реконструкції – управління ЖКГ виконкому Кременчуцької міськради в особі начальника Івана Москалика. Виконавець, або підрядник, - ФОП Мазур Валерій Володимирович. За інформацією з реєстру юридичних осіб Мін’юсту, ФОП станом на 5 лютого не перебуває в процесі припинення діяльності.


Ціна договору щодо реконструкції шиферної покрівлі – 733 тис 696 гривень. Згідно з договором, гарантія виконаних робіт становить 5 років.


Згідно з логікою, протягом дії гарантійного терміну виконаних робіт замовник має усунути недоліки, які виникли під час експлуатації. Зокрема в умовах договору є наступні пункти:

  • 6.2.6: У разі виявлення протягом гарантійних строків у закінчених роботах недоліків протягом 3 робочих днів після їх виявлення «Замовник» має право повідомити про це «Підрядника» і запросити його для складання акта про порядок і строки усунення виявлених недоліків. Якщо «Підрядник» не з’явився без поважних причин у визначений у запрошенні строк, «Замовник» має право залучити до складання акта незалежних експертів, повідомивши про це «Підрядника». Акт, складений без участі «Підрядника», надсилається йому для виконання протягом 7 днів після складання;
  • 6.3.5: (Підрядник бере на себе зобов’язання) Усунути за свій рахунок виявлені  недоліки, допущені з його вини, у тому числі приховані, які не були встановлені при звичайному прийнятті робіт або які були виявлені відповідними, авторським наглядом в строки, визначеними актами перевірок, вказівок та приписів, та інформувати про це «Замовника».

Схоже, що ціну договору скоригували в сторону зменшення. На Єдиному веб-порталі використання публічних коштів, на якому фіксують рух державних грошей, «ТЪ» знайшов три оплати від департаменту ЖКГ на рахунок ФОПа.


Перший платіж відбувся 27 квітня 2017 року, сума – 80 тис 582 грн. На наступний день, 28 квітня, переказали суму в розмірі 220 тис 108 грн. Останній платіж відбувся 28 червня 2017 року. На рахунок ФОПа переказали 22 тис 990 гривень. Отже, за реконструкцію шиферної покрівлі житлового будинку №22/19 по вулиці Соборній загалом заплатили, згідно з наших підрахунків, 323 тис 682 гривні.


Як коментує ситуацію Департамент ЖКГ

«ТЪ» задав питання департаменту ЖКГ за допомогою запиту на публічну інформацію. Ось на які питання сподіваємося отримати відповідь:

  • Мешканці будинку №22/19 по вулиці Соборній у січні 2019 року скаржилися особисто директору департаменту ЖКГ Івану Москалику щодо протікання даху та псування через це стін та стелі квартир. Яким чином було відредаговано на відповідну скаргу?
  • Відповідно до договору №11-Р, копія якого розміщена на порталі публічних закупівель «Прозорро» (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-04-20-001151-b), влітку 2017 року відбулася реконструкція шиферної покрівлі житлового будинку 22/19 по вулиці Соборній. Термін гарантії – 5 років. Чи усуватиме підрядник недоліки, виявлені під час експлуатації? Якщо так, то коли? Якщо ні, то чому?

Оскільки термін відповіді на запити складає 5 діб, відповідь опублікуємо у наступному матеріалі.

Автор: Євгенія Каблучка Фото: Александр Попенко

Комментарии: 1

4 098
7 февраля 2019 17:20

Та это ещё повезло что 1,5 года продержался ремонт. Вон дороги к примеру, максимум 6 месяцев держатся.


+2
Комментировать статью могут только зарегистрированные пользователи.
Пожалуйста, ВОЙДИТЕ или ЗАРЕГИСТРИРУЙТЕСЬ.
Ознакомьтесь с правилами комментирования.
  • НОВОСТИ ПАРТНЕРОВ:


Вверх