Все про нові тролейбуси «Богдан» у Кременчуці

22.05.2018, 14:36 Переглядів: 9 999

 

Богдан Т-901.17 – 50 місць для сидіння, не менше 55 км/год швидкість, 4 дверей, без кондиціонерів, але з обладнанням для Wi-Fi та GPS

18 травня на тролейбусні маршрути у Кременчуці вийшли 5 нових машин. Вони були закуплені за кредитні кошти Європейського банку реконструкції та розвитку. «ТелеграфЪ» вирішив детальніше ознайомити читачів із новими тролейбусами «Богдан Т-901.17».


Дивись відео першої поїздки.   


«Богдан Т-901.17» – 18,95 метровий, зчленований, низькопідлоговий, 4-дверний тролейбус на 187 пасажирів (з них 50 місць для сидіння), з колісною формулою 6х4 з асинхронними двигунами змінного струму.

  • Не дивлячись на відсутність кондиціонерів, нові тролейбуси міська влада позиціонує, як комфортні та європейські. Вони максимально налаштовані для Кременчука. Витрата електроенергії на 40% нижча, ніж у старих машин.
  • Низький рівень підлоги по всій довжині тролейбуса дозволяє без труднощів здійснити посадку та висадку пасажирів (що важливо для пенсіонерів).
  • Є два майданчики для дитячих колясок та людей з інвалідністю. Тролейбус обладнаний пандусом та кріпленням для фіксації інвалідного візка в салоні. На входах є кнопка звукового сигналу до водія для людей з інвалідністю (є дубляж напису шрифтом Брайля).
  • Тролейбуси обладнані звуковим супроводом зупинок.
  • У салоні маються камери відеоспостереження (монітор розміщено над водієм), а також обладнання для бездротового Інтернету Wi-Fi, системи GPS (стеження через супутник).


Характеристики

Кількість дверей для пасажирів 4
Пасажиромісткість (без водія), чол. 155...184*
Кількість місць для сидіння (без водія) 50
Система опалення Повітряна, електрокалориферна
Тип сидінь Напівм'які
Колісна база, перша ланка / друга ланка, мм 5860 / 6790
Колія, передня/задня, мм 2160/1890
Довжина (по струмоприймачам) / ширина /висота, мм 18950(19600)/2550/3800
Споряджена маса, кг 17980...19700*
Технічно допустима максимальна маса, кг 30500
Максимальна швидкість, не менше, км/год 55
Тяговий електродвигун асинхронний, ДП "Завод Електротяжмаш" (Харків) АД936 У1
Потужність, номінальна, кВт 2х125
Система керування тяговим двигуном транзисторна на IGBT, з рекуперацією
Рульове управління НВП "Радій", ZF
Гальмівна система Електродинамічна + пневматична
Робоча гальмівна система Електродинамічна, пневматична двоконтурна
Стоянкова гальмівна система Пружинний енергоакумулятор
Допоміжна гальмівна система Електродинамічного гальмування двигун
Запасна гальмівна система Один з контурів робочої гальмівною системи
АBS +
Кузов Несівний, вагонної компоновки
Колеса/ Шини 8.25х22.5/275/70R22.5


Як Кременчук отримував гроші на тролейбуси

– Всі боялися, що буде складно фінансово обслуговувати проект, – розповів на презентації міський голова Кременчука Віталій Мальецький. – Коли ми зробили з фондом FIP (Фонд з енергоефективності – ред.) спільний проект з ЄБРР – це для багатьох міст відкрило нове вікно можливостей. Вони побачили, що можна отримати фінансування на екологічний міський комунальний транспорт.


За словами пана Малецького, наступними за Кременчуком по європейські кредити на транспорт стали у черзі Полтава та Харків – вони посилено готують заявки на фінансування від банку.


– Мало хто вірив, що це відбудеться, – розповів міський голова. – У нас була жорстка дискусія у Києві, коли половина країн (членів ЄБРР - ред.) були за те, щоб підтримувати цей проект, а інша половина говорила, що сумніваються. Мовляв, у Кременчуці зменшити викиди CO2, зменшити екологічне навантаження не можна шляхом оновлення електротранспорту. Лише в Лондоні на фінальній зустрічі, коли експерти ЄБРР захищали цей проект і країни, які входять до Фонду енергоефективності знову зібралися і обговорили проект, то було прийнято революційне по суті для України рішення – підтримати інфраструктурний проект.

Фото: Александр Попенко
Автор: Стас Константинов Фото: Александр Попенко
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це редакцію.

Інформація

Користувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.
Будь-ласка, ЗАРЕЄСТРУЙТЕСЬ.
Ознайомтесь із правилами коментування.
  • Kiaparts
  • НОВИНИ ПАРТНЕРІВ:


Свіжий випуск

№ 38 від 22 вересня 2022

Читати номер
Попередні випуски
Вверх