Все про нові тролейбуси «Богдан» у Кременчуці

22.05.2018, 14:36 Просмотров: 5 973 Комментариев: 15

 

Богдан Т-901.17 – 50 місць для сидіння, не менше 55 км/год швидкість, 4 дверей, без кондиціонерів, але з обладнанням для Wi-Fi та GPS

Фото: Александр Попенко

18 травня на тролейбусні маршрути у Кременчуці вийшли 5 нових машин. Вони були закуплені за кредитні кошти Європейського банку реконструкції та розвитку. «ТелеграфЪ» вирішив детальніше ознайомити читачів із новими тролейбусами «Богдан Т-901.17».


Дивись відео першої поїздки.   


«Богдан Т-901.17» – 18,95 метровий, зчленований, низькопідлоговий, 4-дверний тролейбус на 187 пасажирів (з них 50 місць для сидіння), з колісною формулою 6х4 з асинхронними двигунами змінного струму.

  • Не дивлячись на відсутність кондиціонерів, нові тролейбуси міська влада позиціонує, як комфортні та європейські. Вони максимально налаштовані для Кременчука. Витрата електроенергії на 40% нижча, ніж у старих машин.
  • Низький рівень підлоги по всій довжині тролейбуса дозволяє без труднощів здійснити посадку та висадку пасажирів (що важливо для пенсіонерів).
  • Є два майданчики для дитячих колясок та людей з інвалідністю. Тролейбус обладнаний пандусом та кріпленням для фіксації інвалідного візка в салоні. На входах є кнопка звукового сигналу до водія для людей з інвалідністю (є дубляж напису шрифтом Брайля).
  • Тролейбуси обладнані звуковим супроводом зупинок.
  • У салоні маються камери відеоспостереження (монітор розміщено над водієм), а також обладнання для бездротового Інтернету Wi-Fi, системи GPS (стеження через супутник).


Характеристики

Кількість дверей для пасажирів 4
Пасажиромісткість (без водія), чол. 155...184*
Кількість місць для сидіння (без водія) 50
Система опалення Повітряна, електрокалориферна
Тип сидінь Напівм'які
Колісна база, перша ланка / друга ланка, мм 5860 / 6790
Колія, передня/задня, мм 2160/1890
Довжина (по струмоприймачам) / ширина /висота, мм 18950(19600)/2550/3800
Споряджена маса, кг 17980...19700*
Технічно допустима максимальна маса, кг 30500
Максимальна швидкість, не менше, км/год 55
Тяговий електродвигун асинхронний, ДП "Завод Електротяжмаш" (Харків) АД936 У1
Потужність, номінальна, кВт 2х125
Система керування тяговим двигуном транзисторна на IGBT, з рекуперацією
Рульове управління НВП "Радій", ZF
Гальмівна система Електродинамічна + пневматична
Робоча гальмівна система Електродинамічна, пневматична двоконтурна
Стоянкова гальмівна система Пружинний енергоакумулятор
Допоміжна гальмівна система Електродинамічного гальмування двигун
Запасна гальмівна система Один з контурів робочої гальмівною системи
АBS +
Кузов Несівний, вагонної компоновки
Колеса/ Шини 8.25х22.5/275/70R22.5


Як Кременчук отримував гроші на тролейбуси

– Всі боялися, що буде складно фінансово обслуговувати проект, – розповів на презентації міський голова Кременчука Віталій Мальецький. – Коли ми зробили з фондом FIP (Фонд з енергоефективності – ред.) спільний проект з ЄБРР – це для багатьох міст відкрило нове вікно можливостей. Вони побачили, що можна отримати фінансування на екологічний міський комунальний транспорт.


За словами пана Малецького, наступними за Кременчуком по європейські кредити на транспорт стали у черзі Полтава та Харків – вони посилено готують заявки на фінансування від банку.


– Мало хто вірив, що це відбудеться, – розповів міський голова. – У нас була жорстка дискусія у Києві, коли половина країн (членів ЄБРР - ред.) були за те, щоб підтримувати цей проект, а інша половина говорила, що сумніваються. Мовляв, у Кременчуці зменшити викиди CO2, зменшити екологічне навантаження не можна шляхом оновлення електротранспорту. Лише в Лондоні на фінальній зустрічі, коли експерти ЄБРР захищали цей проект і країни, які входять до Фонду енергоефективності знову зібралися і обговорили проект, то було прийнято революційне по суті для України рішення – підтримати інфраструктурний проект.

Автор: Стас Константинов Фото: Александр Попенко

Комментарии: 15

948
22 мая 2018 14:39

Для пассажиров с детской коляской места уже нет?


-18
25
22 мая 2018 15:01

Цитата: shtai

Для пассажиров с детской коляской места уже нет?

Є два майданчики для дитячих колясок та людей з інвалідністью. Тролейбус обладнаний пандусом та кріпленням для фіксації інвалідного візка в салоні. На входах є кнопка звукового сигналу до водія...


+16
715
22 мая 2018 15:04

Цитата: shtai

Для пассажиров с детской коляской места уже нет?

Есть, читайте внимательнее и смотрите фото. Непонятно, что это за "гладильная доска" на этих самых площадках для детских колясок и людей с инвалидностью?


+1
25
22 мая 2018 15:17

Цитата: s2e7r8g
Непонятно, что это за "гладильная доска"

Можно биться об заклад, что эти "гладильные доски" скоро поубирают, ибо "мешают"


+5
715
22 мая 2018 15:23

Цитата: Чopний Kiт

Цитата: s2e7r8g
Непонятно, что это за "гладильная доска"

Можно биться об заклад, что эти "гладильные доски" скоро поубирают, ибо "мешают"

Предполагаю, как вариант: человек зашел в троллейбус с детской коляской, коляску держит руками, чтобы она не опрокинулась, следовательно за поручни сам не держится, а пристегивается ремнем к этой самой "гладильной доске".


+2
948
22 мая 2018 15:34

Цитата: s2e7r8g

Цитата: shtai

Для пассажиров с детской коляской места уже нет?

Есть, читайте внимательнее и смотрите фото. Непонятно, что это за "гладильная доска" на этих самых площадках для детских колясок и людей с инвалидностью?

Покажите мне фото с местом для детской коляски (не путайте с местом для инвалидов с соответсвтующими наклейками, сидениями и надписями о прозьбе уступить им место). И эта гладильная даска, чтобы инвалид с коляской мог себя к ней пристегнуть. В совковых траликах была наклейка о месте для детской коляски.


0
715
22 мая 2018 16:29

Цитата: shtai

Цитата: s2e7r8g

Цитата: shtai

Для пассажиров с детской коляской места уже нет?

Есть, читайте внимательнее и смотрите фото. Непонятно, что это за "гладильная доска" на этих самых площадках для детских колясок и людей с инвалидностью?

... И эта гладильная даска, чтобы инвалид с коляской мог себя к ней пристегнуть...

Ну например фото 3, 4, 5. Наклейки нужны только для людей с особыми потребностями (инвалидов), они свидетельствуют о том, что у них приоритет перед другими пассажирами занять именно это место. И где Вы видели инвалида в коляске под два метра ростом? В советских траликах и автобусах была надпись под трафарет: "Места для пассажиров с детьми", а не с колясками.


+2
102
22 мая 2018 16:46

А Богдан чей завод...? Жесть, опять взяли кредит в банке чтоб отдать деньги Пороху!!!!!!!!!  Вот - это схемы (чисто, красиво, все прозрачно). что дальше? Обухов с портретом!!!


+6
247
22 мая 2018 17:01

Стаття схожа на машинний переклад з російської, присутні русизми.

Цитата: darius
А Богдан чей завод...? Жесть, опять взяли кредит в банке чтоб отдать деньги Пороху!!!!!!!!! 

Зраадааа! Зра-до-нька!


+1
215
22 мая 2018 17:22

Как ни крути покупка хоть и за кредитные деньги себя оправдывает. Рано или поздно кому то бы пришлось менять парк коммунального транспорта, а с кредитом это не так бьет по бюджету и дает возможность заменить больше машин! 


+1
570
22 мая 2018 17:43

Не всем они нравятся--одним цвет не такой как им надо,а другим,что нет кондиционера,а третьим,что цвет не тот и нет кондиционера,есть уже и такие,что завод-изготовитель не тот,я помню как прошлый раз такие-же были недовольные и цветом и особенно заводом-изготовителем.А что интересно этим разом учли--цвет поменяли и завод-изготовитель,а нет всё равно не так как нужно!Что будет в следующий раз?Какие будут тролейбусы?)


+2
780
22 мая 2018 17:55

Цитата: darius

А Богдан чей завод...? Жесть, опять взяли кредит в банке чтоб отдать деньги Пороху!!!!!!!!!  Вот - это схемы (чисто, красиво, все прозрачно). что дальше? Обухов с портретом!!!


Вообще ***? У какого завода еще в Украине можно купить троллейбусы? 
КрАЗ тоже жываговский, так что, Кразам табу? В ХК Автокраз входят еще 5 промышленных заводов, их тоже игнорить?  А сколько людей в стране ежедневно рошенки покупают?


+2
3 965
22 мая 2018 18:43

 Ну як не крути, а *** цукерки таки найдобріші.  Та й гидоти різної в них таки поменше. Бо в усіх інших виробників солодощів зашкалює вміст трансжирів та вредоносних замінників цукру 


+1
330
22 мая 2018 20:01

Цитата: Туся
 Ну як не крути, а *** цукерки таки найдобріші.  Та й гидоти різної в них таки поменше.

Ну конечно! Пальмовое масло там не такое, как у других )

Цитата: Туся
Бо в усіх інших виробників солодощів зашкалює вміст трансжирів та вредоносних замінників цукру 

А как Вы опредилили, что у других "зашкалює", а у порошенко всё в норме? На фантиках превышение нормы трансжиров не указывается.


+7
1 070
22 мая 2018 21:16

Ой сколько было вони когда закупали 13 троллейбусов при Бабаеве. Не хаял только ленивый.

Но они реально позволили изменить мнение о троллейбусе в городе и по сей день радуют пасажиров.

Тут обещает быть еще лучше.

Кому не нравиться новый троллейбус без кондиционера вправе в 2,5 раза дороже проехаться в маршрутке. Там и окна запакованы и люк один. И выходить/заходить "удобно", и для сумки "есть" место и с каляской "можно". Велкам.


+13
Комментировать статью могут только зарегистрированные пользователи.
Пожалуйста, ВОЙДИТЕ или ЗАРЕГИСТРИРУЙТЕСЬ.
Ознакомьтесь с правилами комментирования.

Информация

Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
  • НОВОСТИ ПАРТНЕРОВ:


Вверх