Залізничники ввели новий графік руху потягів і відмінили деякі з них (РОЗКЛАД)

4.06.2012, 08:30 Переглядів: 23 657



Залізничники ввели новий графік руху потягів і відмінили деякі з них (РОЗКЛАД)

Фото: Эдуард Аверьянов

 

Кременчук більше не має нічних потягів на Київ та Харків. Змінився маршрут руху московського потяга. Львівський – так і не відновили. Керівництво Південної залізниці пропонує пасажирам інші потяги замість відмінених.

 

 

Скасували нічний потяг на Київ


Із 27 травня «Укрзалізниця» відмінила курсування найбільш збиткових потягів, сформованих з вагонів із застарілим інтер'єром. Про це в листі «Телеграфу» пише перший заступник начальника Південної залізниці Віктор Кузьменко. За його даними, з минулої неділі скасований нічний потяг на Київ.

«Збитки від курсування поїзду № 113/114 «Кременчук – Полтава – Київ» в 2011 році склали 1,97 млн грн. Перевезення пасажирів з Кременчука до Києва буде забезпечуватися регіональним поїздом № 179/180 «Кременчук – Київ».

 

На прохання мерії Кременчука, що було озвучено на зустрічі з представниками дороги влітку 2011 року, зазначений поїзд буде раніше відправлятися з Кременчука – о 5:55 (замість 7:34) і прибуватиме до Києва об 11:36 (замість 12:13).

 

Поїзд також пізніше відправлятиметься з Києва – о 18:20 (замість 15:59) і прибуватиме до Кременчука о 23:41 (замість 20:32).

Збільшення часу перебування поїзда в дорозі (на 62 хвилини при проходженні з Кременчука і на 28 хвилин при проходженні з Києва) обумовлено пропускною здатністю швидкісної залізничної ділянки «Київ – Ромодан», – пише у своєму листі пан Кузьменко.

 

На Львів через Київ, Олександрію чи Знам’янку


Також у новому графіку не відновили потяг «Кременчук – Львів», збитки від якого в минулому році склали

3,18 млн грн.

 

Керівництво Південної залізниці радить людям, що бажають потрапити до Львова, скористатися регіональним поїздом № 179-180 «Кременчук-Київ», а в столиці сісти у швидкісний експрес «Інтерсіті+» (потяг «Хюндай»), який відправляється на Захід кілька разів на день.

 

Крім того, до Львова з Кременчука можна доїхати, скориставшись потягом № 177 «Харків – Ім. Т. Шевченка». Для цього слід вийти у Знам'янці або на станції «Ім. Т. Шевченка», а там вже пересісти на потяг № 85 «Сімферополь – Львів».

 

Також можна доїхати до Олександрії чи Знам'янки автобусом, і там сісти на потяги: № 41 «Дніпропетровськ – Трускавець», № 119 «Запоріжжя – Львів». Щоправда, така подорож з пересадками обійдеться пасажирам дорожче, ніж на скасованому потязі «Кременчук-Львів».

 

 

 

Залізничники ввели новий графік руху потягів і відмінили деякі з них (РОЗКЛАД)

 

Розклад руху приміських потягів по станції «Кременчук» на 2012-2013 роки

Залізничники ввели новий графік руху потягів і відмінили деякі з них (РОЗКЛАД)

 

 

До Москви через Харків


Відмінило керівництво «Укрзалізниці» і потяг №640/639 «Кременчук-Харків». Збитки від нього в 2011 році склали 4,96 млн грн.

Перевезення пасажирів з Кременчука до Харкова будуть забезпечувати регіональний потяг № 177/178 «Харків – Ім. Т. Шевченка» і електрички.

Крім того, до Харкова можна потрапити, скориставшись потягом «Кременчук – Москва».

 

До речі, у новому графіку немає міждержавного потяга № 80/79 сполученням «Кременчук – Бахмач – Москва». Чому, пояснює Віктор Кузьменко: «У зв'язку з малою ефективністю поїздів № 92/91 «Полтава – Москва», коли в середньому за рейс перевозилося 185 пасажирів, при максимальній місткості складу – 658 посадочних місць, та поїзду № 80/79 «Кременчук – Бахмач – Москва», який в середньому за рейс перевозив 167 пасажирів, при максимальній місткості складу – 740 посадочних місць, з 27 травня через день курсуватиме поїзд № 92/91 сполученням «Кременчук – Полтава – Москва» з 16 вагонів (місткістю 656 місць). Це дозволить збільшити до максимальної кількість пасажирів, а також більш ефективно використовувати рухомий склад».

 

Він також додає, як і було обіцяно на зустрічі представників залізниці з керівництвом мерії Кременчука, при істотному зростанні пасажиропотоку в новому графіку забезпечили можливість щоденного відправлення потяга сполученням «Кременчук – Полтава – Москва».

 

Приміські потяги поки не скасовані


У перспективі залізниця планує поступове вдосконалення обслуговування мешканців Кременчуцького району за рахунок заміни вагонів приміських потягів, що курсують в даний час і практично вичерпали свій ресурс, на моторовагонний рухомий склад (електро, дизельні потяги і рейкові автобуси).

Рід та кількість рухомого складу буде залежати, насамперед, від фінансових можливостей залізниці, пасажиропотоку, економічної доцільністі призначення потягів.

 

Автор: bulashev
Теги:
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це редакцію.

Інформація

Користувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.
Будь-ласка, ЗАРЕЄСТРУЙТЕСЬ.
Ознайомтесь із правилами коментування.
  • Kiaparts
  • НОВИНИ ПАРТНЕРІВ:


Свіжий випуск

№ 38 від 22 вересня 2022

Читати номер
Попередні випуски
Вверх