Секс, мат та... інтелект: перевірений рецепт гумору від Comedy Club Україна

1.07.2007, 13:07 Переглядів: 2 375
У ніч із 23 на 24 червня кременчужани мали змогу отримати порцію гумору у стилі stend-up* від Comedy Club Україна.
Найкрутіший з видів спорту в Дніпропетровську – вірменський реслінг – хлопці змагаються, у кого ніс «накачаніший»

У ніч із 23 на 24 червня кременчужани мали змогу отримати порцію гумору у стилі stend-up* від Comedy Club Україна. Перед початком виступу деякі глядачі шепотіли між собою: «Це ж лажа буде – виступатимуть навіть не кияни, а хтось із Дніпропетровська**. Ніхто їх не знає...» Але дев’ятеро хлопців та одна дівчина півтори години без перестанку вдовольняли почуття гумору публіки ТРК «Європа». Зі сцени сипалися мініатюри з життя лохів та гопніків, керівників країни (із сексуально-політичними подробицями), монологи про важку долю чоловіків на «Тавріях» та даішників у кущах. Все приправлювалось добрячим матом та постійними вихилясами на сцені. В середині виступу дехто з публіки вже відверто реготав. Не злякалися дніпропетровці навіть КВК-ську розминку із залом провести (мат допомагав як відповідати, так і розуміти відповіді). Найкращі зразки гумору, що лунали зі сцени, на жаль, не можуть бути надруковані в газеті через їх відвертість, але можна бути впевненими – ніхто з керівництва країни тієї ночі від гикавки не спав

Про свій важкий бізнес, відмінність від колег-росіян та про те, що мат ніяк не пов’язаний з добром чи злом, розповіли в інтерв’ю журналістам самі комедіанти.
- Як, на вашу думку, у Кременчуці живуть люди з гумором?
- З гумором, з гумором: бачили на центральній вулиці дівчинку в облягаючому білому платтячку під дощем – вистава незабутня.
- Український comedy з’явився після російського. Як за цей час ви виросли? Наздогнали чи перегнали?
- Так, дійсно, пізніше з’явилися... але український comedy не такий, як московський, він інший. Ось київський проект comedy у клубному форматі добріший за московський, обстановка не така гламурна й дуже сімейна. Більше тепла, а гумор м’якший. Московський – він злий, як не крути, агресивний, а київський – інший по-суті, бо публіка в нас інша, сприймає по-іншому і, взагалі, – інше потрібне нашій публіці. Я скажу навіть більше, – не можуть росіяни порівнювати наших артистів з московськими, бо у нашому comedy вони ні хрєна не розуміють. Це зовсім різні продукти. А щодо зірок, то і в Україні є свої бренди: Притула, Чехов, Дядя Жора. Там такого немає, а тут є.
- Сomedy – це важка робота?
- Так!!!
- На психіку впливає...
- Так...
- ...повтор одних і тих самих жартів?
- ...не можна сказати, що ми жартуємо одним і тим же. Жарти змінюються... Можливо, це й важка робота, але для деяких із нас – це справа, від якої ми отримуємо задоволення. Спосіб життя тих, хто не одружений. Ти йдеш у нічний клуб до ранку – це, в якійсь мірі, важко, але це здорово!!! Правильно? Ось і все!
- Як ваш клуб ставиться до використання мату в жартах? Росіяни, наприклад, у клубному форматі, ним говорять...
- Буде мат!
- Але ж ви кажете, що добрі...
- (по-професорськи) Мат не формує доброту. Справа з матами в тому, чи до місця вони. Ми намагаємося, щоб вони були як приправа. Щоб х... не вийшла.
- В останньому інтерв’ю «Вечірній квартал» «опустив» Comedy Club тим, що жарти не змістовні, безглузді і берете ви тільки матом...
- Ну... чудові хлопці, передача чудова. У них завжди були змістовні жарти (сміються). Вони більше наближаються до «Кривого дзеркала»... так тримати! (Серйозно) Цільові аудиторі у цих комедійних проектів різні.
- Ваша цільова аудиторія це – молодь?
- Можливо, але скоріше навіть більш старші за віком люди, з певним способом життя, достатком і (!) ІНТЕЛЕКТОМ. Чим нижчий інтелект, тим меншу кількість гумору людина сприймає адекватно.
- Якщо брати у відсотковому співвідношенні, скільки у вас політики?
- Ми дивимось, наскільки політика цікавить людей – зараз, наприклад, вона набридла. Взагалі жартуємо над життям крізь призму політичних образів. Даємо оцінку політику за його діяннями. Якщо КВН – це жарти над тим, що відбувається в цей день, то comedy – над тим, що діється в цю секунду. Політика актуальна – ми жартуємо, якщо ні, то ні.
- Тобто в першу чергу на формування репертуару впливає попит глядачів, а не ваша пропозиція?
- Є багато жартів, ефект від яких непередбачуваний, і ми це знаємо. Є вірогідність того, що люди не зрозуміють. Тому ми більший наголос робимо на тому, що людям точно сподобається.
- А продюсери не лають за жарти, які ви просовуєте?
- Продюсери не мають відношення до творчого аспекту, для цього є редактор – Женя (це той хлопець, що про х... пояснював – кор.). Він і приймає рішення.
- Тобто ви вільні робити все, що хочете?
- Ну... ми претендуємо на звання адекватних людей, тому робимо все, щоб програма сподобалась людям. Це бізнес. А зараз ми хочемо сподобатись Кременчуку... і ми це зробимо!!!

 



 
Автор: konstantinov
Теги:
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це редакцію.

Інформація

Користувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.
Будь-ласка, ЗАРЕЄСТРУЙТЕСЬ.
Ознайомтесь із правилами коментування.
  • Kiaparts
  • НОВИНИ ПАРТНЕРІВ:


Свіжий випуск (№ 11 від 14 березня 2024)

Для дому і сім'ї

Читати номер

Для дому і сім'ї - програма телепередач

Читати номер

Приватна газета

Читати номер
Попередні випуски
Вверх