Модники Instagram надихнули на новий стартап

1.07.2018, 17:24 Переглядів: 619

 

Ми знаходимося в самому розпалі чудового періоду для приватних, швидкозростаючих технологій та технологічних компаній, спрямованих на отримання доходів. Практично кожного дня з’являються нові ідеї, а з ними і стартапи та оригінальні технології.

Деякі з найбільших сьогодні компаній колись були чиїмось стартапом. Amazon, PayPal, AliExpress, PokerStars стали лідерами своїх галузей за рахунок інновацій та постійного бажання удосконалюватися і привертати увагу своїх клієнтів. Новий модний додаток Choosy, схоже, має подібні пріоритети.


Модний стартап черпає натхнення з постів в Instagram, а не з подіумів високої моди і планує зробити так звану швидку моду ще швидшою.


Choosy, який було запущено зовсім недавно, планує пропонувати добірку з п'яти пунктів двічі на тиждень. Кожна з одиниць одягу буде копіювати найгарячіші тенденції в соціальних мережах і буде доступною всього кілька днів. Стартап слідкує за знаменитостями та впливовими особами на Instagram для натхненням і хоче принести тенденції моди для жінок всіх розмірів за доступною ціною.


Нові колекції будуть з’являтися кожного вівторка і п'ятниці в полудень і продаватися до того, як наступна партія буде опублікована. Ціни не мають перевищувати 100 доларів, і весь одягу буде доступним в розмірах від 0 до 20.


Співзасновниця компанії, Джессі Зенг зазначила, що на Choosy її надихнули коментарі, які незмінно слідують публікаціям Instagram впливових знаменитостей, таких як Кім Кардашян.


Мільйони жінок по всьому світу щодня цікавляться, де і як можна купити такий самий одяг, як і в їх улюблених зірок. Проте, зазвичай такі сукні або занадто дорогі, або вже розпродані. То чому б не дати жінкам можливість мати щось схоже за прийнятною ціною?


Choosy помітно прискорює так звану швидку моду, вводячи новий одяг кожні кілька днів, а не кожні кілька тижнів або місяців, як це робиться зазвичай. Крім того, аби більше виділятися серед традиційних продавців одягу, Choosy сподівається мінімізувати свої витрати та вплив на навколишнє середовище, виробляючи кількість одягу достатнього лише для того, щоб забезпечити замовлення окремого тижня. Це суперечить такими компаніями, як H & M, яка нещодавно повідомила, що має близько 4 мільярдів доларів непроданого інвентарю.


Ідея виготовляти одяг тоді, коли клієнти вже хочуть його купувати чудова, тому що це допомагає уникнути невідповідності попиту та пропозиції. Але, є можливість того, що Choosy може створити більше відходів, спонукаючи споживачів замінювати старі речі новими частіше.


Зенг повідомила, що клієнти можуть очікувати на отримання замовлень протягом трьох днів після їх розміщення, однак деякі доставки можуть тривати до трьох тижнів, оскільки вони будуть надходити із заводів у Китаї, особливо якщо це була покупка, зроблена в останній момент.


«Розвідники» Choosy досліджують Instagram для виявлення тенденцій. Компанія також використовує власний алгоритм, щоб визначити, що зараз в моді. Потім власні дизайнери стартапу створюють одяг, так би мовити натхненний усіма цими даними. Натхнення – тут ключове слово, адже компанії-виробники в модній індустрії повинні бути дуже обережними аби уникнути звинувачень у порушенні законів про інтелектуальну власність.


Стартап наголошує на тому, що вони ні в якому разі не копіюють дизайн. Ідеєю є те, щоб жінки во всьому світу відчували, що отримують унікальні речі, виходячи з того, що вони бачать та хочуть в соціальних мережах, і при цьому не завдаючи непоправної шкоди своїм гаманцям.

 

На сьогоднішній день Choosy вже зібрали 5,4 мільйони доларів після тестового запуску на початку цього року. Колекція була заснована на чотирьох образах відомих моделей Гігі та Белли Хадід. Згідно з засновниками, за дві години компанія продала одягу на суму 30 тисяч доларів. Справді швидка мода.

Автор: на правах реклами
Теги:
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це редакцію.
  • Kiaparts
  • НОВИНИ ПАРТНЕРІВ:


Свіжий випуск (№ 11 від 14 березня 2024)

Для дому і сім'ї

Читати номер

Для дому і сім'ї - програма телепередач

Читати номер

Приватна газета

Читати номер
Попередні випуски
Вверх