В Кременчуці евакуюють «Амстор»: через велику кількість снігу потріскалися вхідні вітрини (доповнено)

24.01.2019, 13:38 Переглядів: 26 697 Коментарів: 29

 

Крім того, в середині приміщення зігнулася залізна підпора

24 січня у Кременчуці евакуюють «Амстор». Як повідомляє прес-служба поліції, рішення про примусову евакуацію прийняли через балки,які прогнулися під вагою снігу.


На місці працюють рятувальники та поліцейські. Присутній начальник поліції міста.


У конструкції даху є прогиб до 5-7 сантиметрів.


Раніше, у соцмережі, в телеграм-каналі h.kremenchug з’явилися фотографії потрісканих вхідних вітрин торгового центру «Амстор». Також всередині приміщення зігнулася металева підпора.


До фотографій додали пояснення нібито працівника торгового центру. За його словами, такі пошкодження можуть бути наслідком великої кількості снігу на даху ТЦ.


Відомо, що з’явилися тріщини 23 січня. Крім того, як йдеться у повідомленні, почали деформуватися вивіски магазинів.


 


Повідомляють, що у зв’язку з цим звернулися до адміністрації, але вона ніяк не відреагувала.


«ТелеграфЪ» пішов в ТЦ «Амстор», щоб отримати коментар від керівництва закладу. Хотіли дізнатися, чи справді такі пошкодження може спричинити велика кількість снігу на даху, та чи зверталися до них працівники з цього приводу.


 


Один із охоронців ТЦ підвів нас до дверей адміністрації. Двері виявилися зачиненими. Потім чоловік сказав, що директор у відпустці.


Після підійшов ще один охоронець та зателефонував, як він пояснив, заступнику директора. Спочатку охоронник сказав нам, що заступник зайнятий. Через кілька секунд йому хтось зателефонував. Потім охоронець повідомив, що заступник зможе прийняти через півтори години.


«ТелеграфЪ» залишив мобільний номер телефону, на який попросили зателефонувати керівництво. З «Амстору» вийшли близько 11.30. Тож близько 13.00 нам мали подзвонити. Але станом на 13.40 цього не сталося.


О 14.15 у міській раді зібралась на засідання комісія з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій:



Торговий центр закрили до моменту очистки снігу з даху. Фахівців зобов'язали обcтежити констукції будівлі на придатність до експлуатації.


 


Комісія дала доручення відповідним службам проконтролювати, аби дахи усіх кременчуцьких ТЦ були очищені від снігу.


 


Автор: Євгенія Каблучка Фото: Александр Попенко
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це редакцію.

Коментарі: 29

1 031
24 січня 2019 14:10

Неужели в стоимостиь аренды не входит стоимость уборки снега  ,в том числе и на крыше (настиле) ?


55 5
0
24 січня 2019 14:23

[quote=inattentive]

Неужели в стоимостиь аренды не входит стоимость уборки снега  ,в том числе и на крыше (настиле) ?

Конечно же нет


18 6
0
24 січня 2019 14:36

Таким "управителям" главное собрать дань (аренду), а обслуживание ТЦ и содержание его в безопасном виде никого не волнует. Чаще всего на замечания арендаторов о бездействии такие директора говорят стандартную фразу: не нравится - уходите. на ваше место очередь. Такая ситуация не только по Амстору.


72 0
938
24 січня 2019 15:08

Цитата: inattentive

Неужели в стоимостиь аренды не входит стоимость уборки снега  ,в том числе и на крыше (настиле) ?

забийте в гугл як поводить себе корабель в шторм. Так от - метал це не бетон, він має межу згинання, яка дозволить повернутись до початкового стану після зняття навантаження. Балки, я так думаю, проектувалась для такого навантаження, тому згакриття ТЗ - це лише перестрахування, не більше, яке призведе до фінансових втрат орендарів. Ті, що зібрались, самі визнали що не є фахівцями, але і не "підняли ногу" щоб поглянути на зроблені розрахунки для порівняння з наявним навантаженням.



А скло може руйнуватись він внутрішньої напруги


5 86
1 031
24 січня 2019 15:20

[quote=Dobro i spravedlivostь]

[quote=inattentive]

Неужели в стоимостиь аренды не входит стоимость уборки снега  ,в том числе и на крыше (настиле) ?

Конечно же нет

[/quote]Ок. Даже если нет, "Охрана труда" обязует хозяина здания создавать условия для безопасного посещения и  работы...


32 1
222
24 січня 2019 15:37

А очищали ли крышу от более старого упавшего снега? Не думаю что опоры "повело" после вчерашнего снегопада, скорее добавило нагрузку.


39 0
161
24 січня 2019 15:40

Цитата: почемучка
забийте в гугл як поводить себе корабель в шторм. Так от - метал це не бетон
Забийте в гугл, наприклад: "от снега рухнула крыша торгового центра". ВИ ПРОЗРІЇТЕ!!! (люди гинуть як і в нас так і за кордоном)


39 3
0
24 січня 2019 15:48

Цитата: почемучка

забийте в гугл як поводить себе корабель в шторм.

А вы во всем полагаетесь на мнение гугл? Тогда вам должна нравится нынешняя мед. реформа, там тоже врачи в скорых будут, судя по всему, лечить с помощью гугла)


33 33
161
24 січня 2019 15:49

Цитата: почемучка
він має межу згинання, яка дозволить повернутись до початкового стану після зняття навантаження. Балки, я так думаю, проектувалась для такого навантаження

 если кріша торгового центра деформировалась от тяжести снега, то нужно людей срочно євакуировать, а не сопромат вспоминать и кто как проектировал

 


60 1
938
24 січня 2019 15:55

Цитата: polzovatel
А вы во всем полагаетесь на мнение гугл? Тогда вам должна нравится нынешняя мед. реформа, там тоже врачи в скорых будут, судя по всему, лечить с помощью гугла)
Ви праві, вона мені подобається, ібо гугл по знанням є кращим порадником, при умові, що лікар знає про що там йде мова. В тій же вшивій Данії лікарі неховаючись користуються гуглом. Тому чим паганий гугл???
Цитата: Маэстро
Забийте в гугл, наприклад: "от снега рухнула крыша торгового центра". ВИ ПРОЗРІЇТЕ!!! (люди гинуть як і в нас так і за кордоном)
у ворога пару років назад в ТЦ впав обвіс, без навантаження, сам по собі. Привалило багато людей


9 47
1 031
24 січня 2019 15:57

Якщо відчуете гул , або звук який трохи тисне на вушні перетинки виходьте поскоріш з таких будівель з металоконструкцій. (Є ймовірність обвалення. Це лише тільки припущення . Але все ж таки краще підстрахуватися)


26 1
236
24 січня 2019 16:40

Цитата: почемучка

Цитата: inattentive

Неужели в стоимостиь аренды не входит стоимость уборки снега  ,в том числе и на крыше (настиле) ?

забийте в гугл як поводить себе корабель в шторм. Так от - метал це не бетон, він має межу згинання, яка дозволить повернутись до початкового стану після зняття навантаження. Балки, я так думаю, проектувалась для такого навантаження, тому згакриття ТЗ - це лише перестрахування, не більше, яке призведе до фінансових втрат орендарів. Ті, що зібрались, самі визнали що не є фахівцями, але і не "підняли ногу" щоб поглянути на зроблені розрахунки для порівняння з наявним навантаженням.



А скло може руйнуватись він внутрішньої напруги

Забейте в гугл количество жертв при обвалах крыш в "правильно проектируемых" торговых центрах


24 0
171
24 січня 2019 17:22

Цитата: почемучка

Ви праві, вона мені подобається, ібо гугл по знанням є кращим порадником, при умові, що лікар знає про що там йде мова. В тій же вшивій Данії лікарі неховаючись користуються гуглом. Тому чим паганий гугл???

 

Тушіть пожежу за допомогою гугла, за допомогою гугла навчіться давати відсіч нападникам або знайти пограбоване.

Я б повбивав тих лікарів швидкої, які шукають в гуглі як надавати першу допомогу при зупинці серця, при потопленнях, при травмах с пошкодженням кісток та мяких тканин, як зупинити кровотечу і т.д.

 

Якщо в Данії так лікують, то чого на неї рівнятись? Це еталон медицини?

Там і в ж... теєто, так що, теж приклад брати?


31 7
938
24 січня 2019 17:38

Цитата: route 66
Тушіть пожежу за допомогою гугла
я не про ті випадки коли гуглять як попісять. Я про стандарти і розробки, про які медик зможе дізнатись АБО якщо "тримає руку на пульсі" постійно моніторивши відповідні джерела, АБО під час підвищення кваліфікації.

Моє звернення до гуглу було з метою побачити, як танкери, в т.ч. контейнеровози, в шторм боряться з хвилями. під час цього на кістяк човна діюсь сили згину і скручування - які дуже добре видно візуально, і не повірите - вони їх витримують! - бо вони на це запроектовані. От і металоконструкція проектується виходячи з навантаження. Зхалтурить?-могли, я не спорю! шов не доварить, недо/перетягнуть гвинт, пошкодити несучу конструкцію обвісом. Тому щоб перестрахуватись і закрили для відвідування торгівельний центр


7 32
0
24 січня 2019 18:20

Цитата: почемучка

 

А если включить голову то можно чутка прозреть:

Размеры Амстора 125х95 метров приблизительно.(мерял в гугле по краю крыши). Зная вес слежавшегося снега можно посчитать сколько его там. Я прикинул сколько весит 20см снега( а его там наверно больше). В итоге имеем 125х95х0.2=2375 куб.м. снега. А теперь вес его считаем 2375/0,3=7916т.(удельный вес 1м3 слежавшегося снега 200-300кг) И эта масса продавливает крышу. Страшно не стало? А какой вес имеет сама крыша и какую нагрузку может выдержать?


31 1
739
1
24 січня 2019 19:13

одно знаю напевно, що краще не заходити до будівлі Амстору,доти, поки існує небезпека, як то кажуть. береженого і Бог береже....


18 1
222
24 січня 2019 19:46

Цитата: Webler

 

А если включить голову то можно чутка прозреть:

Размеры Амстора 125х95 метров приблизительно... Зная вес слежавшегося снега ...Я прикинул сколько весит 20см снега( а его там наверно больше). В итоге имеем 125х95х0.2=2375 куб.м. снега. А теперь вес его считаем 2375/0,3=7916т...И эта масса продавливает крышу. Страшно не стало? А какой вес имеет сама крыша и какую нагрузку может выдержать?

Вчерашний снег еще не успел слежаться (утром чистила). Это "старенький" раньше не сняли, и новым присыпало. А зачем, если важнее бабки-бабки-бабки (не про бабушек речь). И вообще, поки грім не гримне, козак не перехреститься.


14 1
0
24 січня 2019 20:09

Цитата: Webler
В итоге имеем 125х95х0.2=2375 куб.м. снега. А теперь вес его считаем 2375/0,3=7916т

Вы неправльно посчитали, чтобы узнать массу надо плотность умножить на объём.

2375*0,3=712,5 т, но там больше снега чем 20 см значительно.


12 0
208
24 січня 2019 20:15

Цитата: Webler

Цитата: почемучка

 

А если включить голову то можно чутка прозреть:

Размеры Амстора 125х95 метров приблизительно.(мерял в гугле по краю крыши). Зная вес слежавшегося снега можно посчитать сколько его там. Я прикинул сколько весит 20см снега( а его там наверно больше). В итоге имеем 125х95х0.2=2375 куб.м. снега. А теперь вес его считаем 2375/0,3=7916т.(удельный вес 1м3 слежавшегося снега 200-300кг) И эта масса продавливает крышу. Страшно не стало? А какой вес имеет сама крыша и какую нагрузку может выдержать?

Кузов Краза 6510 - 8 кубов. 2375 делим на 8 итого около 300 Кразов. Считаем сколько нужно человек чтобы убрать весь этот снег с крыши.


6 1
0
24 січня 2019 21:35

Предлагаю тем у кого есть квадрикоптеры поработать "ревизорами" во благо общества. Лично я не сильно верю всяким там проверяющим которые будут искать снег на крыше торговых центров (только денег насшибают). А вот видео облёта крыши, которое можно было бы выложить в телеграфе, могло бы уберечь проверяющих от соблазна закрыть на нечищенные крыши где-то. Предлагаю редакции написать запрос к проверяющим органам (официально) пусть расскажут что они там напроверяли, а потом выложить видео с квадрикоптеров (если такое кто-то предоставит). В случае несовпадения картинки с заявлениями - написать обращение в полицию


28 1
0
24 січня 2019 21:35

У Дніпрі в четвер, 24 січня, обвалився дах торговельного павільйону.

Так что проверять надо не только ТЦ!


16 1
0
25 січня 2019 00:24

Цитата: inattentive

Неужели в стоимостиь аренды не входит стоимость уборки снега  ,в том числе и на крыше (настиле) ?

"Амстор" не знает как концы с концами свести, а вы про аренду))) Они уже рады были бабки сбить с владельцев автобусов, которые возили работяг в другие города от Амстора, но цену заломили такую, что те теперь забирают людей от ЖД вокзала.

Аппетитам - нет предела)))

____

Месяц назад (может чуть меньше) в Харькове павильйон обвалился, вчера - в Днепре... подождём-посмотрим, зачем чистить?!


10 0
33
25 січня 2019 01:18

Все киоски в городе ,все навесы завалены снегом.Их должны очищать арендаторы.Если арендатор один.

В Амсторе много арендаторов ,есть один владелец -он обязан если не лично то организовать работу уборки не только крыши но всей прилегающей территории.

 


12 3
0
25 січня 2019 08:09

Цитата: route 66
ї напруги
Наведіть конкретний приклад, де лікар коритується послугами гугл при лікуванні хворого.


4 2
181
25 січня 2019 09:26

Цитата: X-YZ
Вы неправльно посчитали, чтобы узнать массу надо плотность умножить на объём. 2375*0,3=712,5 т, но там больше снега чем 20 см значительно.
- от для того, щоб ці або інші цифри не лякали і треба
Цитата: Маэстро
сопромат вспоминать и кто как проектировал
, бажано це робити до початку будівництва, тоді і не доведеться нікого терміново евакуювати.


4 1
0
25 січня 2019 10:48

В нормальных странах крыши магазинов убирают от снега иначе большие штрафы. У нас всем все равно. Просто тупо зажлобили деньги на уборку снега. Вот и результат. Работы по восстановлению будут в десятки стони раз дороже, нежели стоимость уборки снега. Скупой платит дважды. На сегодня пипец Амстору, туда опасно заходить !


8 2
1 031
25 січня 2019 11:47

Предполагаю та же ситуация и на "Просторе" . Не исключено и на других больших ТЦ , но не утверждаю.


5 2
181
25 січня 2019 11:47

Цитата: Maks
У нас всем все равно. Просто тупо зажлобили деньги на уборку снега.
- уже ні, зараз перевірять всі торгові центри, навіть ті, в яких з конструкцією даху все добре, а потім створять комунальне підприємство з очистки снігу на дахах, КП "Кремснігдахсервіс" - як звучить? Будуть кошти заробляти ))). А якщо по ділу, то проблема не в снігу, як такому, а в будівельній конструкції, і питання більше до тих, хто проектував, хто той проект узгоджував, хто приймав в експлуатацію споруду.


9 2
171
25 січня 2019 15:58

Цитата: rusicland

Цитата: route 66
ї напруги
Наведіть конкретний приклад, де лікар коритується послугами гугл при лікуванні хворого.

 

Це не до мене, а до почемучки


4 1

Інформація

Користувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.
Будь-ласка, ЗАРЕЄСТРУЙТЕСЬ.
Ознайомтесь із правилами коментування.
Читайте також:
  • Kiaparts
  • НОВИНИ ПАРТНЕРІВ:


Свіжий випуск (№ 11 від 14 березня 2024)

Для дому і сім'ї

Читати номер

Для дому і сім'ї - програма телепередач

Читати номер

Приватна газета

Читати номер
Попередні випуски
Вверх